Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוטרים הדריכו נהגת שאיבדה בלמים בכביש 6


Ron Poh
שימו לב! השרשור הזה בן 3791 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשהייתה לי בעיה במצערת והרכב היה נכבה לעיתים קרובות היו לי מקרים דומים,בירידות הרכב נכבה אך האוטו נשאר על סיוץ ואתה מבין ישר אין לך הרבה זמן למשחקים דוחץ את ידית ההילוכים בכל הכוח בלי לחיצה על הכפתור התיבה עובר לN משם מניע את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 257
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ברכב שלי הרמתי בלם יד במהירות של 100 קמש בכביש יבש וישר,תאמת כלום לא קרה,כאילו הרכב לא מרגיש את זה

יכול להיות בגלל שהיעילות בלם עזר שלי הוא 30% לפי מכון רישוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שנמתין לתוצאות החקירה אפשר לרשום השערות מכאן ועד אילת.

 

השערה אחת שיכולה לקרות הינה,הרכב היה במצב של קרוזקונטרול ונעול על מהירות של 130,כנראה שהנהגת לא מכירה דרך נוספת לביטול המערכת ,אלה על ידי לחיצה על בלמים.

 

כאשר הבלמים כנראה היו גמורים ומערכת בקרת שיוט לא התנתקה (בעקבות תקלה בדוושה) ושמרה על מהירות של 130 הנהגת נכנסה ללחץ ושכחה שיש כפתור בידית/הגה לביטול המערכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא נסע במהירות 130 קמ"ש

בואו נמתין בהתחלה לקבלת מידע על מודל וסוג הרכב

 

 

בחלק מאתרים רשום מהירות של 130 וכך גם אמר המתנדב בראיון לחדשות ערוץ 2 ששודר בשעה 17:00

 

בכל מקרה זה לא משנה זה הסבר הגיוני למה הרכב המשיך באותה מהירות ללא יכולת לבלום.

 

אבל אתה צודק צריך להמתין לדוח הרשמי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלם יש נועד לחנייה בלבד וגם זה מיותר בחלק מהמכוניות האוטומטיות.

ונושא המקורי, כל הכבוד:mm_yeah: לשוטרים/מתנדבים מה שלא יהיה, אבל התגובות של האישה בהחלט מלמדות על הידע הכללי של נהגי ישראל והנשים בפרט על המכוניות שלהם וכמובן ההתייחסות שלהם לנהיגה, במילה אחת "ביזיון". בכל נסיעה שלי אני נתקל באין סוף נהגים לא ערניים ובלתי מעורבים בפעולת הנהיגה, זה מתסכל נורא:x .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שברולט ויואנט. הבחורה התראיינה לא מזמן בחדשות ערוץ 2, ממשיכה לנהוג כרגיל (צולמה כאשר היא נוהגת ברכב) מה שאומר שהייתה כאן כניראה טעות נהג שלא מספרים לנו עליה מאשר בעיה ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה עוד הוכחה לכך שהנהגת יצאה טמבלית. אבל התקשורת לא רוצה להרוס עם האמת סיפור יפה על גבורה של שוטר במצב חירום. מה עדיף לומר, שהכל היה נמנע אם המפגרת הייתה מעבירה לניוטרל, או שהשוטר הציל לה את החיים? :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האפשרות של עצירה בעזרת בלם היד, יכול להיות שהיא הייתה מצליחה לעצור את האוטו עם עבודה איטית ונכונה של בלם היד, מצד שני היא בקושי הצליחה להדמים מנוע, אתה חושב שהיא הייתה מתפקדת נכון עם בלם היד? ויכול להיות גם שהלחץ אוויר בצמיגים שלה לא בדיוק מאוזן, ואז התוצאה היא כבר לא בלימה בקו ישר...

 

בקשר לתקלה שלה, אם נתקע לה הגז אין שום סיבה שהיא לא תוכל לבלום, אפשר לבלום לעצירה מלאה גם כשדוושת הגז לחוצה.

למה היא לא העבירה לניוטרל? למה היא לא הורידה הילוך? אין ספק בכלל שהיא לא פעלה נכון ואני סבור גם שהיא אשמה במה שלא תהיה התקלה שהייתה, והפאניקה שהיא נכנסה אליה לא הועילה לא לה ולא למכוניות שסבבו אותה, מה שכן כרגע נוסעים בכביש עוד אלפים בדיוק כמוה, וזאת עובדה שהאחוז הגדול של מחזיקי הרשיון הם לא חובבי מוטוריקה, ולא עוברים קורסים ולא באמת יודעים איך להתנהג במצבים כאלה, המעט שאנחנו יכולים לעשות, זה לנסות להסביר למי שאנחנו מכירים ואוהבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה תעצרו לרגע ! (אם אתם יכולים ואין לכם טויוטה) :-)

 

אומנם לא קראתי את כול ההודעות אבל נראה לי שכמה מהמתלהמים שהגיבו באשכול לא היו פועלים טוב יותר ברגעים הקריטים מהבחורה שראתה את המוות בעיניים מכיוון שמבחינה טכנית/מכנית הידע שלהם לוקה בחסר לא פחות מהידע של הבחורה.

 

1. חלק מהמגיבים כתבו שיש ללחוץ על הכפתור בידית ההילוכים בכדי להעביר את הידית למצב N ברכב אוטומטי. ברוב הרכבים האוטומטים וגם עם טיפטרוניק שאני מכיר לא צריך ללחוץ על שום כפתור בכדי להוציא את הידית ממצב D ל-N או להיפך.

 

2. אם מסובבים את הסווי'ץ בכדי לכבות את המנוע ההגה לא ננעל כול עוד לא מוציאים את המפתח מהסווי'ץ ומסובבים אותו.

 

3. למה נראה לכם שברכבים עם תיבה ממוחשבת או טיפטרוניק לא ניתן להוריד הילוך באגרסיביות מהילוך 5 להילוך 3 ? אז תקשיבו טוב טוב בהחלט אפשר ברכבים עם תיבה מסוג טיפטרוניק להוריד הילוך מהילוך 6 ל-3.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ייתכן וכאשר הרכב בנסיעה לא ניתן להעביר מ- D ל- N בחלק מהרכבים, אולי כמו זה ?

 

בכל המכוניות האוטומטיות שאני מכיר ניתן תמיד להעביר בין D ל N ובחזרה באופן חופשי וללא צורך בלחיצה על הלחצן. גם בנסיעה.

 

לכבות (סיבוב הסוויץ' מ On ל Acc ) גם כן ניתן בכל מצב,

אם כי הוצאת המפתח ונעילת ההגה בחלק מהמכוניות לא ניתן לביצוע ב D.

הנעה מחדש ב D לא מתאפשרת בשום רכב שאני מכיר.

 

אין שום סיבה הגיונית שהיא לא הצליחה להעביר לניוטרל.

או שהיא לא באמת ניסתה או שדווקא העבירה ורק לא שמה לב שזה הצליח.

 

אני מאוד סקרן לקראת פרסום מסקנות לגבי מה באמת היה שם, הרכב שלם ובוחן יכול לדעת בדיוק מה מצב הבלמים ולמה כשלו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

JaIgor,

 

מעולה שאצלך זה ניתן! אני בהחלט מעריך שבחלק גדול מהמכוניות זה אפשרי. אבל אני נוהג על סובארו אימפרזה ומאיזה שהיא סיבה אם אני עובר את ה80 קמ"ש אני לא יכול להוריד מD ל-D3. זאת אומרת פיזית זה כמובן אפשרי אבל לא קורה כלום :| וזה מטומטם כי אם אני מאיץ בהילוך D3 אני יכול להגיע ליותר מ100 :shock:

 

אז לא יודע מה עבר על המהנדסים שעשו את זה אבל ככה זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה תעצרו לרגע ! (אם אתם יכולים ואין לכם טויוטה) :-)

 

אומנם לא קראתי את כול ההודעות אבל נראה לי שכמה מהמתלהמים שהגיבו באשכול לא היו פועלים טוב יותר ברגעים הקריטים מהבחורה שראתה את המוות בעיניים מכיוון שמבחינה טכנית/מכנית הידע שלהם לוקה בחסר לא פחות מהידע של הבחורה.

 

1. חלק מהמגיבים כתבו שיש ללחוץ על הכפתור בידית ההילוכים בכדי להעביר את הידית למצב N ברכב אוטומטי. ברוב הרכבים האוטומטים וגם עם טיפטרוניק שאני מכיר לא צריך ללחוץ על שום כפתור בכדי להוציא את הידית ממצב D ל-N או להיפך.

אתה צודק ברוב הרכבים אין צורך ללחוץ על הכפתור, אבל בהחלט יש כאלה שכן, ולכן אם יש ספק אין ספק, לא יזיק אם היא הייתה לוחצת על הכפתור.

 

2. אם מסובבים את הסווי'ץ בכדי לכבות את המנוע ההגה לא ננעל כול עוד לא מוציאים את המפתח מהסווי'ץ ומסובבים אותו.

 

3. למה נראה לכם שברכבים עם תיבה ממוחשבת או טיפטרוניק לא ניתן להוריד הילוך באגרסיביות מהילוך 5 להילוך 3 ? אז תקשיבו טוב טוב בהחלט אפשר ברכבים עם תיבה מסוג טיפטרוניק להוריד הילוך מהילוך 6 ל-3.

לא תמיד הרכב יאפשר לך להוריד הילוכים, וברוב הרכבים הוא דווקא לא יתן לך להכנס להילוך לא מתאים

12345

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סורניס,

אני די מסכים עם רוב מה שכתבת, אבל בקריאה נוספת אני שואל, בעדינות כדי לא לפגוע, אתה לא מעט ״עף״ על עצמך?

צורת ההתבטאות שלך מעט מתנשאת, בו לא נשכח שרבים מנהגי ישראל (גם הזכרים) לא שונים ממנה בהרבה, האם אתה חושב באמת לשנות את העולם בצורת השתלחות כזו?

בכל אופן, כאמור, יש צדק בדבריך למרות הכל. 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3791 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...