Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב ספורט ,עם גיר ידני ,נפח מנוע 1600-2000 - או אופציה ל1400 אבל טורבו, 3 דלתות (קופה)

 

כבר ביררתי לגבי רכבים והנה ההתרשמות שלי:

 

1. סיאט קופרה- בכלל לא אהבתי את הפנים מקדימה של הרכב ,ואני לא מעוניין במנועים של הקונצרן, קראתי כמה וכמה מאמרים על המנועים שלהם שהם לא כול כך אמינים. ועקב מכת הגניבות שיש לרכבי סיאט.

 

2.אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן- אין מה להגיד רכב נפלא אבל הטיפול והאחזקה של רכב זה יקרה מאוד.

 

3.רנו ספורט- גם בסיאט קופרה סעיף ראשון- בכלל לא התחברתי לצורה של כל האוטו ומהבפנים של האוטו שהוא נראה מאוד מאוד פשוט, אבל שמעתי רק ביקורות טובות על האוטו.

 

4.סובארו אימפרזה טורבו- אין מה להגיד רכב מאוד מאוד משופר ומושקע (אני מדבר על שנתונים 2000-2006) אבל בשבילי זה שנתון נמוך.

 

5.מיצובישי איבו- כמו בסעיף 4 רכב חלום אבל שנתון מאוד נמוך, יש את האיבו החדשה עם 300כ"ס אבל יקרה בשבילי.

 

 

אני מחפש שברכב הבא שלי יהיה בין 230-250 כ"ס ומעלה . כמובן אמין שלא כול שבועיים הרכב יכנס למוסך לצורך תיקונים.

 

ושהבפנים של האוטו יהיה יותר מודרני- שזה מערכת מולטימדיה (עם USB,AUX וכו'), עם אופציה לכיסאות ספורט, שליטה מההגה וכו'....

 

תקציב של 200-170K רק אופצייה ליד שניה. שנתון 2011 ומעלה.

פורסם

אתה מערבב פה בשר וחלב.

הנעה קדמית, אחורית ואפילו ל4 גלגלים.

אם לא חשוב לך סוג ההנע(א)ה אז האופציות ישארו,

אם חשוב לך, אתה יכול לסנן חצי מהרשימה

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

 

כבר ביררתי לגבי רכבים והנה ההתרשמות שלי:

 

.

 

מה זה בררתי?

אינטרנט? פרוספקט? אולם תצוגה? נהיגה?

 

לפי מה שרשמת, הדבר שמגדיר אצלך מכונית ספורטיבית זה כוח + גיר ידני + 3 דלתות. וחשוב לך שיהיה פרימיום.

 

אתה פוסל את VAG אז שירוקו ו GTI בחוץ. גם A3 בחוץ מבחינתך... אלו מכוניות שמבחינת תחושת יוקרה היו עושות לך את זה.

 

אם חשבת על קופרה אז אתה לא נעול על 3 דלתות , ממליץ לך לנסות את הפוקוס ST.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כל הדרישות האלה מעוותות,

מצד אחד אתה אומר שאתה לא אוהב את תא הנוסעים בסיאט וברנו,אבל מוכן להתפשר על WRX?,בנוסף אתה אומר שבWRX השנתון נמוך לך מידי אבל מצד שני התקציב שלך הוא 200K??! קנה שנתון מתקדם יותר,לדעתי בתקציב שלך נכנסת לך STI 2010 בקלות.

 

ההמצלה שלי תתפשר טיפלה בשנתון תכניס יופי סידרה 3 קופה,אלפא בררה,אודי A5,מוסטנג V6 3.7,ואם טיפה מזל ומשא ומתן ניסאן 370Z.

Porsche 944 turbo

פורסם
אני מחפש רכב ספורט ,עם גיר ידני ,נפח מנוע 1600-2000 - או אופציה ל1400 אבל טורבו, 3 דלתות (קופה)

 

כבר ביררתי לגבי רכבים והנה ההתרשמות שלי:

 

 

2.אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן- אין מה להגיד רכב נפלא אבל הטיפול והאחזקה של רכב זה יקרה מאוד.

 

 

4.סובארו אימפרזה טורבו- אין מה להגיד רכב מאוד מאוד משופר ומושקע (אני מדבר על שנתונים 2000-2006) אבל בשבילי זה שנתון נמוך.

 

 

אני מחפש שברכב הבא שלי יהיה בין 230-250 כ"ס ומעלה .

ושהבפנים של האוטו יהיה יותר מודרני- שזה מערכת מולטימדיה (עם USB,AUX וכו'), עם אופציה לכיסאות ספורט, שליטה מההגה וכו'....

 

תקציב של 200-170K רק אופצייה ליד שניה. שנתון 2011 ומעלה.

 

אני אישית לא מכיר מנוע 1.4 ללא שיפורים שיכול להפיק 230 כ"ס, ובכל מקרה יש את המיני קופר והאופל קורסה OPC שתשאיר לך הרבה עודף. אולי שווה להמתין לימי מבצעים ולנסות לתפוס BRZ (הבפנוכו של ה STI לא הפריע לך )

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

החלטתי להמתין קצת ולעשות קצת סדר בדברים. כמו שרובכם רשמתם פה "עשיתי סלט בדברים".

 

תודה על העזרה. אפשר לנעול את השרשור.:wink:

פורסם

תכניס למשוואה העתידית שלך פיג'ו RCZ , מאוד מרשימה מבפנים וגם מתחברת למקורות מבחינת התנהגות גרסת 1.6 מוגדשת עם 200 כ''ס וגיר ידני יכולה להיות מעניינת ואף בגרסה הקיצונית מגיעה ל270 כ''ס מאותו הנפח...

 

var wtplaytorrent1_close = function() { var fade = document.getElementById("wtplaytorrent1_fade"); fade.parentNode.removeChild(fade); el = document.getElementById("wtplaytorrent1"); el.style.display="none"; setTimeout(function() {el.parentNode.removeChild(el)}, 500)}

פורסם

מה עם המיאטה ?

אולי מדובר בזאנר אחר מאשר הרכבים שציינת אבל היא תיתן לך את ההנאה הכי גדולה ואת ההנעה הכי שווה.

פורסם

מיאטה רחוקה מ-230 כ"ס שהוא מחפש.

 

בלי לפרט מה באמת הוא רוצה מהרכב קשה לעזור.

מושבי ספורט? ברנו יש דגמים עם רקרו מעולים.

כניסות USB? יש בקיה סיד...

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...