Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עובד באחת מחברות המזון המהיר.

ביום ראשון האחרון היה מבצע,שכלל מתן של 30% הנחה במשלוחים ללקוחות.

במשמרת הערב היו איתי שני שליחים בלבד,שיכלו לספק את האוכל ללקוחות כך שהיו לא מעט בעיות עם ההזמנות וכאן מתחיל סיפורנו:

בשעה 17:30 יוצאת הזמנה לבית הספר ללמודי משטרה (מלמ"ש).

בשעה הזו אין יחסית עןמס,הכנתי את המשלוח ללקוחה,השליח מתקשר כדי לתאם איתה המתנה לפ]ני יציאתו מהסניף ואז מתבהרר,שהטפון שלה כבוי ועונה תא קולי.

התקשרתי למוק המשלוחים ושוחחתי עם מנהל המוקד,שניסה אף הוא ליצורא עימה קשר אך לשווא וסיכמנו,שאשלח לה הודעת ס.מ.ס ובמקביל עד שהיא לא תתקשר לסניף,שלא אוציא לה את ההזמנה.

הלקוחה התקשרה לאחר כשעה למוקד ושאלה,מה קורה עם ההזמנה שלה ומנהל המוקד התקשר אליי.

בנקודת הזמן הזו כבר עמדו לי 10-12 הזמנות לכיוונים שונים בקריות והסברתי לו,שאיני יודע מתי אוכל להציא לה את ההזמנה(יש התחייבות של מוקד ההזמנות למתן ההזמנה תוך 50 דקות מביצועה).

בסופו של דבר,הלקוחה (כמו ישראלי מכוער ממוצע,שמזמין ג/אנק פוד,התקשרה לסניף ולא היתה לה בושה לשקר ולטעון,שהטלפון לה היה פתוח והיא לא קיבלה שיחות/הודעות.

מעבר לזה,היא כמובן קיללה בשפת הרחוב ואמרה כמה מילים לא במקם (נניח לזה לרגע) והשיא היה כשהיא אמרה,שהזמינה משהו אחר לאכול ואינה מעוניינת במשלוח.

כאן שוב יצרתי קשר עם מנהל מוקד המשלוחים (שעדיף לא להוסיף עליו "מחמאות",באמת שאני מתאפק כאן) ואעפ"י שהלקוחה הודיעה שאינה מעוניינת הוא לא מוכן לבטל את ההזמנה שנעשתה במזומן-מה שיוצר חוסר של 98 ש"ח בקופת הסניף באופן מיידי באותו יום.

נעשו פניות עוד באותו יום מצידי עם העתקים למנהל האיזור,סמנכ"ל התפעול (אחד מ-3 הסמנכ"לים של החברה)ומכתב חריף נוסף של מנהל הסניף שלי לבעלי הרשת.

מה שבעצם מנהל המוקד אומר זה,שמנהל המשמרת אחראי שהמשלוח לא הגיע ללקוחה ולכן הוא צריך לשלם מכיסו על הנזק כי הוא "זרק את הכסף של הלקוחה לפח".

ככל הידוע לי לקנוס עובד זה לא חוקי,מה דעתכם בעניין וכיצד פועלים ?

האם יש דרך משפטית לפנות לעזרה (ייעוץ לעובד,תלונה במשטרה על הונאה/ניסיון לגניבה מכיס העובד ?)

אודה לייעוץ.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אכן, זה לא חוקי לקנוס עובד בשל הפסדים שנגרמו במסגרת עבודתו (לא משנה אם הוא אחראי או לא).

 

מציע שתנסה להתייעץ בפורום דיני עבודה

http://www.lawforums.co.il/Forum.aspx?ForumID=1

 

אם יש לך גישה לעו"ד (לא קל) ונכונות אתה יכול גם לאיים בהתפטרות בדין מפוטר (כאילו פיטרו אותך) ולקבל את כל הפיצויים.

פורסם

אני הייתי משלים את הכסף ובאותו רגע גם מגיש מכתב התפטרות.

רשת שזה ה"כבוד" והסחבקיות שיש בין העובדים לא שווה את העצבים שלי.

יכול להיות שאני אומר את זה בגלל שאני עובד במקום עם טיפה יותר אחריות אבל בעבר עבדתי במגוון עבודות מזדמנות כמו שאתה מתאר. המקומות שהכי נהנתי לעבוד בהם אלו המקומות שהמנהלים סמכו עליי ונתנו לי "גב".

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

העניין הוא,שגם מנהל האיזור/סמנכ"ל /בעלים שקיבלו את המיילים החריפים שלי ושל מנהל הסניף (אני מנהל משמרת ועובד בחברה מעל עשור) מבינים וכן תומכים אבל פוחדים מצד שני להתעמת מול הבן אדם ראש בראש והם הוזהרו על ידי בהודעת ס.מ.ס שאם המשלוח הזה לא יזוכהע"י ה"גאון" יהיו השלכות מרחיקות לכת על העניין (עם הבחור) גם אם לא יקנסו אותי בפועל (רק על הניסיון "להיכנס"לכיסו של העובד בחברה כפי שהגדיר זאת מנהל הסניף שלי.).

השאלה היא,בהנחה ולא קונסים אותי בפועל אבל המשלוח הזה לא מזוכה כלומר נשאר תלוי ללא יחס,האם אני רשאי לנקוט צעדים נגד ה"גבר-גבר" הזה,שכל פעם הוא חש מותר לו לעשות שרירים וזו לא הפעם הראשונה שנתקלךים ביחס הזה מצידו.

יש עוד עניינים מהותיים כמו זה שהוא מעיז לרמות את הלקוחות בלא מעט מקרים (במקרה אחד נתפס בשיחת ועידה על ידי אומר ללקוחה,ש-12 הש"ח,שהחברה גובה כדמי משלוח הם בעצם טיפ לשליח והלקוח לא צריך להשאיר לשליח טיפ מכל סוג כלשהו מה ששקרי מיסודו היות והכסף הולך לקופת החברה והשליח לא רואה מזה אגורה וזו רק דוגמה אחת למגוון רמאויות שלו.(כאשר מתקשרים אליו לדווח על בעיה במקום לפתור אותה עם מנהל משמרת הוא פשוט עושה שיחת ועידה עם מנהל האיזור והם באופן שיטתי בד"כ עושים יד אחת נגד המנהל שנמצא במשמרת כי הם חשים שזה לטובת הלקוח )ובכך פוגעים בעובדים ובמנהלי משמרת ויוצרים אווירה עכורה במשמרות ומתח בין עובדים למנהלי המשמרות.

דוגמא אחרת היא שלפעמים הלקוח אינו בטלפון ואז הוא מנתק,חוזר אלינו אחרי דקה וטוען ,"באורח פלא" שהלקוחה עונה.

פעם אחת מנהל הסניף שלי אמר אני לא קונה את התרגיל ורוצה שוב לתפוס את הלקוחה והיא לא ענתץה במספר שהיה על הקבלה.

מסקנה הבחור פשוט שקרן סדרתי,לאפעם אחת ולא פעמיים קרו מקרים מהסוג הז.

אם יש דרך משפטית לסיים את העניין מול הבחור זה הכי טוב כי יש לא מעט אנשים,שדי יהיו מרוצים אם לא יצטרכו להתעסק בעבודה יומיומית מול האיש "החלקלק".(כמובן במינימום הוצאה מבחינתי כמו פנייה לאחד מארגוני העובדים,שישימיו סוף לסיפור ולסאגה הזו).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם לא קונסים אותך אתה לא יכול ולא צריך לעשות כלום.

 

העניין פה הוא לא הסכום אלא העיקרון. לאף אחד אסור להיכנס לך לכיס ולהוריד לך כסף על טעות (ולא משנה של מי) בניגוד לדריש אני לא חושב שאתה צריך לשלם את זה. אם הם חושבים שגנבת אז שיוכיחו אבל אם לא אז יש להם שתי ברירות: אם הם חושבים שאתה לא מתאים או לא אמין שיפטרו אותך ואם הם מחליטים לא לפטר אז שיסתמו ת הפה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתה לא צריך לספוג שום הפסד, ולא לשלם שקל.

בושה שיש חברות שחושבות שמותר להן להיכנס לכיס של העובד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ואני שואל אותך שוב, אתה עוד רוצה להמשיך לעבוד במקום כזה? שמנהלים מפחדים, יודעים שזה לא בסדר אבל לא עושים עם זה כלום וכו'.ברוך השם לא חסרות מסעדות אחרות בשוק שמחפשות מנהל משמרת.

הבעיה היא שאתה מפספס 2 נקודות חשובות מכיוון שאתה כ"כ רותח על אותו מנהל ואתה ממש הופך את זה למסע נקמה:

א) הזמן/עצבים/בריאות שהשקעת במקרה הזה (מיילים, מכתבים, SMS-ים) יכלת להרוויח הרבה יותר מ-100 ש"ח.

ב) אף אחד בחברה לא מוכן לטפל במפגע הזה (המנהל הסורר), מה שאומר שמחר תעבור מקרה דומה ושום דבר לא ישתנה.

 

מי פה אמר סינדרום האישה המוכה?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

השרשוןר מוקפץ אחרי פחותץ מחודשיים,שכן בשבוע שעבר אירע אירוע נוסף,שהוביל אותי לשימוע שני,שבעקבותיו קיבלתי מכתב פיטורין (הודעה על הפסקת עבודה בחברה החל מ-1/2).

מהן זכויותיי,האם אני צריך עו"ד או יכול להתנהל בלעדיו ? זקוק לעצבי ברזל ? ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם לא פוטרת על בסיס אפליה אסורה, ובהנתן שנתנו לך שימוע ומספיק התראה מראש, זכותם המלאה, למרות שזה מרגיז.

וודא רק שנותנים לך פיצויי פיטורין מתאימים, ושבוצעו כל ההפרשות לפנסיה וביטוח לאומי על הסכומים שהרווחת בכל התקופה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אם לא פוטרת על בסיס אפליה אסורה, ובהנתן שנתנו לך שימוע ומספיק התראה מראש, זכותם המלאה, למרות שזה מרגיז.

וודא רק שנותנים לך פיצויי פיטורין מתאימים, ושבוצעו כל ההפרשות לפנסיה וביטוח לאומי על הסכומים שהרווחת בכל התקופה.

 

יש המון בעיות כמו למשל:

התחלתי לעבוד בחברה ב-2003 וחוק הפנסיה יצא רק ב 2005 או 2006.

מה עושים עם זה ? אני פשוט אובד עצות .. :cry:

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם אתה לא בטוח לגבי זכויותיך, הוועץ בעו"ד שמתמצא בדיני עבודה, לא כל עו"ד.

ייתכן שניתן להתייעץ גם עם אחד מארגוני העובדים כגון ההסתדרות, ההסתדרות הלאומית או כוח לעובדים. שווה לבדוק.

 

בכל אופן ישנה גם שאלה של היכן כספי הפיטורין שלך. אם הם מופקדים בקרן פנסיה, מומלץ שתשאל כאן לפני שאתה פודה אותם, יש לכך השלכות כבדות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אם אתה לא בטוח לגבי זכויותיך, הוועץ בעו"ד שמתמצא בדיני עבודה, לא כל עו"ד.

ייתכן שניתן להתייעץ גם עם אחד מארגוני העובדים כגון ההסתדרות, ההסתדרות הלאומית או כוח לעובדים. שווה לבדוק.

 

בכל אופן ישנה גם שאלה של היכן כספי הפיטורין שלך. אם הם מופקדים בקרן פנסיה, מומלץ שתשאל כאן לפני שאתה פודה אותם, יש לכך השלכות כבדות.

יש בקרן הפנסיה 1/3 המיועד לפיצויי פיטורין.

העניין הוא שעבדתי 10 שנים ו-4 חודשים ואין לי מושג מה משלמים מעבר למה שיש בקופהעבור השליש הזה (כ-10,000) ש"ח.

הבנתי כי קיים טופס 161 המתיר לי לפדות את כספי הפיצויים בלבד מקרן הפנסייה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

10 שנים לא הופך ל10 אלף ש״ח.

זה כבר אמור להיות סכום רציני במקרה של פיטורים - יותר לכיוון 10 משכורות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...