Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה אמור לקבל משכורת חודש על כל שנה.

 

אם עבדת 10 שנים, אתה צריך לקבל סך של 10 משכורות.

 

אם חלק יחסי של הפיצויים צבור בקופת הפנסיה, אתה צריך לקבל טופס שמאשר העברת הפנסיה לשימך (הפנסיה על שימך אבל הם הבעלים, וצריכים להעביר אליך בעלות) - בנוסף סכום שמשווה את זה צריך לצאת מהמעסיק.

 

בנוסף אל תשכח -

 

ימי חופש - מגיעים לך כפיצוי כספי

דמי הבראה - החלק היחסי של השנה

מתן הודעה מוקדמת - אני לא זוכר מה החישוב, אבל יש לך X זמן שהמעסיק צריך לתת לך (יכול לבחור בין אם לשלוח אותך הביתה או להגיד לך להגיע לעסק - במידה ואתה בבית זה יום על חשבונו בדיוק כמו יום חופש)

 

דבר נוסף - בין דין לעבודה מאוד מאוד נוח, ומאוד תומך בעובדים, ויש שם אנשים שיעזרו לך למלא טפסים ומה לעשות וכו' - אל תפחד לתבוע את המעסיק במידה ולא תקבל את כל המגיע לך - בית הדין לעבודה ב99% מהמקרים תומך בעובד שב 99% מהמקרים זכויותיו נלקחו ממנו.

 

שיהיה בהצלחה בעבודה הבאה, נראה שאתה מסור לעבודה. אני בטוח שתצליח.

פורסם
אתה אמור לקבל משכורת חודש על כל שנה.

 

אם עבדת 10 שנים, אתה צריך לקבל סך של 10 משכורות.

 

אם חלק יחסי של הפיצויים צבור בקופת הפנסיה, אתה צריך לקבל טופס שמאשר העברת הפנסיה לשימך (הפנסיה על שימך אבל הם הבעלים, וצריכים להעביר אליך בעלות) - בנוסף סכום שמשווה את זה צריך לצאת מהמעסיק.

 

בנוסף אל תשכח -

 

ימי חופש - מגיעים לך כפיצוי כספי

דמי הבראה - החלק היחסי של השנה

מתן הודעה מוקדמת - אני לא זוכר מה החישוב, אבל יש לך X זמן שהמעסיק צריך לתת לך (יכול לבחור בין אם לשלוח אותך הביתה או להגיד לך להגיע לעסק - במידה ואתה בבית זה יום על חשבונו בדיוק כמו יום חופש)

 

דבר נוסף - בין דין לעבודה מאוד מאוד נוח, ומאוד תומך בעובדים, ויש שם אנשים שיעזרו לך למלא טפסים ומה לעשות וכו' - אל תפחד לתבוע את המעסיק במידה ולא תקבל את כל המגיע לך - בית הדין לעבודה ב99% מהמקרים תומך בעובד שב 99% מהמקרים זכויותיו נלקחו ממנו.

 

שיהיה בהצלחה בעבודה הבאה, נראה שאתה מסור לעבודה. אני בטוח שתצליח.

 

מתן הודעה מוקדמת- נתנו עד סוף החודש.

לגבי פנסייה- יתחיל לעבור טיפול ביום א' אם כי צריכה להיות הפקדה נוספת במשכורת האחרונה.

דמי הבראה- ידוע.

לגבי תביעה בבית דין לעבודה- אם לא תהיה ברירה זה מה שיהיה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

יש גם את אתר law forums הישראלי. תוכל לקבל מידע רב ותשובות בפורום דיני עבודה שם.

בכל מקרה אני מציע לך להתחיל בבדיקה של ההפרשות הסוציאליות - תעבור על כל תלושי המשכורת והדוחות שקיבלת מקופת הגמל ותוודא שכל מה שהפרישו לך בתלוש (השתלמות, מנהלים וכו') אכן נכנס לקופה. אם חסר משהו אז מדובר בהלנת שכר. בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...