Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שהוצאת את הבורג תכניס אותו לקדח בלי להבריג ותן מכה כדי להעיף את הקונוס שפותח את המידת בקיר. עחר כך ניתן לשלוף אותו עם פלאייר ולנסות לדוג את הקונוס שיישאר בחור.

 

תגיד תודה שזה לא עוגן אקספרס כי אותם אי אפשר להוציא.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כי הבורג נפל/נשבר.

 

אם אין בורג ואתה חותך רק את המילימטרים שבחוץ אז מה זה מפריע לך?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כמו שאמרו, או לחתוך את השפה עם דיסק או לקפל את השפה עם פטיש ואיזמל.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

זה לא דיבל ואין שם בורג. זה פין פלדה קפיצי שמכניסים לחור בדפיקה- השיטה המהירה של המסגרים. מאחר ומדובר בפלדה קפיצית לא תצליח לא לקדוח ולא לקפל. חתוך את השפתיים עם דיסק ושלום על ישראל.

 

אם יש צורך להחזיר אח"כ את הגגון (או משהו דומה) חתוך את כל האוזן מהמסגרת ואח"כ תרתך אותה בחזרה.

פורסם

פין קפיצי, ואני קבלתי את הפין עד הסוף.

לצערי ולמרות שאני בעל רקע מכני נראה לי שאני אשלם למישהו כדי שייפרק לי את הגגון.

פורסם
זה לא דיבל ואין שם בורג. זה פין פלדה קפיצי שמכניסים לחור בדפיקה- השיטה המהירה של המסגרים. מאחר ומדובר בפלדה קפיצית לא תצליח לא לקדוח ולא לקפל. חתוך את השפתיים עם דיסק ושלום על ישראל.

 

אם יש צורך להחזיר אח"כ את הגגון (או משהו דומה) חתוך את כל האוזן מהמסגרת ואח"כ תרתך אותה בחזרה.

 

למה לא להחזיר עם ג'מבואים?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
מה הבעיה?

עם דיסק אתה מגלח כל פין כזה ב15 שניות.

 

בקומה 10, כאשר אני צריך להיתלות מחוץ לחלון כדי לחתוך משהו מעל הראש, לא תודה :-(

פורסם
למה לא להחזיר עם ג'מבואים?

 

כי לא ניתן להוציא בכלל את הפינים האלה באמצעים סבירים. כדי לשלוף אותם צריך למשוך את כל הגגון עם רכב או משהו כזה... וגם אז צריך שהמשיכה תהיה בדיוק בכיוון הציר ולא בזווית. מאד לא מעשי. אם היה מרווח מהקיר היה אפשר להפעיל מנוף עם מוט אבל גם אז היה נגרם נזק לקיר... בקיצור לא ממש מעשי.

 

הייתי אומר להכניס ג'מבו לתוך הפין אבל החור שם קטן מידיי. גם לא מעשי.

 

בקומה 10, כאשר אני צריך להיתלות מחוץ לחלון כדי לחתוך משהו מעל הראש, לא תודה :-(

האמת שאתה צודק. אם אין לך ציוד לעבודה בגובה באמת עדיף שמישהו אחר יסתכן...

פורסם

הכוונה הייתה להנמיך קצת את הגגון כדי להסתיר את החור הקיים ולקדוח אחד חדש ולתפוס את הגגון עם ג'מבואים, ככה בנית לעצמך משהו שניתן לפרק ביותר קלות

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...