Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש לי טלפון קבוע ברכב (עם סים, לא בלוט'ות)

התקלקל

חשבתי, במקום לקנות חדש (בערך 500 ש)

למה לא להתקין (נשלף כמובן) טאבלט סיני זול נניח 6-7 אינטץ הכולל סים לשיחות

כטלפון משני ברכב

אם יש לו יציאה לרמקולים של הרכב ולמיקרופון מעל הנהג (כמו שהיום יש) מה טוב... ואם לא אז להשתמש

בספיקר הקיים אצלו

 

 

 

זה הרעיון שלי

להפעיל ולראות צג שיחות בצורה גדולה ובהירה

אוכל גם לנווט עם מסך גדול משלי (אני עם נקסוס 4 בכיס)

 

 

הבנתי שטאבלטים עם מקום לסים (3G) זה רק לגלישה ולא לשיחות, נכון ?

אם ככה אז אני צריך לחפש פאבלט

בכללי, איך הרעיון שלי ? לא ראיתי אחרים שעושים את זה. מה הקאטץ' ? מה החסרונות ?

לפני שאני נכנס לענין

פורסם

דווקא יש דבר כזה טאבלט שהוא גם טלפון לשיחות:

http://ksp.co.il/?select=.272..573..1358.&list=1&sort=2&glist=0&uin=19871&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

 

לגבי איך זה יעבוד במקביל על אותו קו אין לי מושג, אתה צריך שני כרטיסי סים של אותו קו.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

בדיוק לכזה ומקביל לזה אני מדבר. כזה רק סיני יותר זול (כ 300 ש"ח) האינטרנט מוצף בכאלה

השאלה אם למישהו יש נסיון ברכב עם כזה

פורסם

תנסה לחפש בפליי סטור אפליקציה שהיא בעצם דיבורית ומתחברת לפלאפון בבלוטות.

מה גם שלדעתי אינך צריך לקנות טאבלט 3g שיותר יקר.. שיחות- פתרנו. אינטרנט- תוכל לעשות נקודת גישה מהסמרטפון שלך, יש אפשרות גם לעשות זאת אוטומטית.

פורסם

הנה טאבלט 7 אינטץ עם טלפון בפנים

חברה יחסית ידועה מביין הסינים (אני חושב)

pandawill.com/freelander-pd2 ... 75150.html

(הכניסו בחיפוש את הדגם freelander-pd2 ואז תראו)

100$ =350 ש"ח וזה אצלי

האם מישהו משתמש במשהו דומה ברכב ?

×
×
  • תוכן חדש...