Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניידת משטרה עם חלונות שחורים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאושר ברישיון??

איפה? איזה אישור?

 

האם נראה לך שאני זוכר? זה היה לפני 3 שנים ברכב הקודם.

אך בהחלט היה אישור וזה היה חוקי לחלוטין.

הרכב לא הגיע כך מהמפעל, יש חברה שלוקחת סכום נכבד ומבצעת את זה בתהליך כימי, עם אישור הביצוע בחברה (לחברה עצמה יש אישור ממשרד הרישוי או שמבצעת לפי הנחיות משרד הרישוי) הולכים למשרד הרישוי וזה נרשם ברשיון.

ייתכן וזכרוני מטעה אותי וזה לא נרשם ברשיון אלא אישור של משרד הרישוי אשר מצורף לרשיון.

 

שוב, בוודאות היה חוקי לחלוטין, עצרו אותי לבדיקות שגרתיות מספר לא מועט של פעמים של פעמים ואף פעם לא הייתה בעיה.

 

אני מדגיש, המטרה לא הייתה חלונות שחורים שאי אפשר לראות כלל (כגון ערסוואתים למיניהם) אלא הכהייה ברמה אשר מקטינה את אפקט השמש לתוך המכונית.

פורסם

בצה"ל גם משתמשים באוונסיס ועם האישורים הנכונים אתה יכול להשחיר כל חלון שתרצה (אוונסיס זה אחד מהרכבים שתתי אלופים מקבלים).

פורסם

צרכים מבצעיים... בשירותי יצא לי לראות את הלאנד קרוזר המפורסמת של אלוף פד''ם הרבה, בזמנו רוסו היום סמי תורגמן, חלון כהה 5% בכל החלונות ואפילו השמשה הקדמית אני די בטוח שהכהו אותה אומנם לא ב5% אבל הייתה שם הכהייה, כך גם הרכבים של מאו''ג עזה והפג'רואים הצבאיות היו מושחרות 5% כולן...

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

לא מחייב שזה רכב צמוד, יש המון אוונסיס חדשות סמויות ורובם עם גגון בלי כלום, אולי כדי להיראות "תיירים". וכל היידות האלו שראיתי היו עם השחרה חזקה מאוד מאחורה כמעט מאה אחוז ומקדימה לפחות עשרים אחוז. זה כנ"ל גם לגבי האוונסיס הגלויות של מתנ"ע

פורסם
לא מחייב שזה רכב צמוד, יש המון אוונסיס חדשות סמויות ורובם עם גגון בלי כלום, אולי כדי להיראות "תיירים".

 

זה כדי להרכיב דבורה.

פורסם

זוכר גם בתקופתי בצבא ראיתי את האלוף פיקוד, עם רכב בצבע צבעי חלונות מושחרים חוץ מהשמשה הקדמית.

 

דרך אגב אם בחלונות שחורים עסקנו, שמעתי שמועה שבאחד הרכבים של מרצדס יש אופציה להשחיר את החלונות בלחיצת כפתור, אמיתי ?

asdasdasd

פורסם

דרך אגב אם בחלונות שחורים עסקנו, שמעתי שמועה שבאחד הרכבים של מרצדס יש אופציה להשחיר את החלונות בלחיצת כפתור, אמיתי ?

 

כן, זו מדבקה שמחוברים אליה פולסים חשמליים שכשמחובר אליהם החשמל הם משנים צבע.

ניתן לקנות את זה בנפרד לכל רכב. זה עולה המון.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

×
×
  • תוכן חדש...