Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

צבעתי את הרכב של אשתי אחרי שהחלה חלודה במספר מקומות.

שייפתי, מרקתי, שייפתי, צבעתי יסוד, ליטשתי, צבעתי צבע ולקה לפינלה (כמובן שאלו התהליכים בקצרצרה).

 

לאחר יום,יומיים החלה תופעה מעניינת לאזורים שנצבעו על הצבע הישן ולא באזור החלודה ששם יש גם מרק.

החלו להופיע סוג של קילופים בצורת טיפות... זה לא קילוף גס. אם ממששים קשה מאוד (אם בכלל) להרגיש אותם.

אני לא ממש יודע איך לתאר זאת אז פשוט הוספתי תמונה.

 

plus.google.com/u/0/photos/100417064949780046427/albums/5859208287155152481/5930658967740013170?pid=5930658967740013170&oid=100417064949780046427

 

אני רוצה להמשיך בפרוייקט הצביעה ולתקן את זה כי סך הכל באזור החלודה זה נראה 10 ואת האמת שזה היה דיי כיף :)

 

יש למישהו מושג איך אני יכול למנוע זאת\מה הגורמים לתופעה הזו?

 

תודה ושבת שלום

פורסם

אני לא רואה תמונה תבדוק שוב.

בעקרוו מבלי לראות קשה לאבן אבל חוסר אחידות בצביעה יכול להגרם מדילול לא נכון, משטח עבודה חם, שכבות לא יבשות מספיק ועוד ועוד

פורסם
בזכות ההתקדמות שלו אלעד מצליח להעפיל למקצה ההזדמנות השניה בו ששת הנהגים הראשונים עולים למקצי הגמר ביום ראשון והוא מזנק מהמקום ה-19. הפעם העניינים לא הולכים חלק ואלעד מאבד עשרה מקומות כבר בפתיחה כשעד לסיום הוא לא ממש מצליח לשפר את מקומו ולבסוף מסיים 28 ונפרד גם הוא מהאליפות.

 

אה??? :hihi:

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

היה לי מקרה ממש דומה לשלך, לאחר הצביעה של הבגאז' של הרכב שלי, שנצבע במוסך, כמה ימים אחרי החלו סימנים כאלה דומים מאוד לסימנים שהראתה בתמונה.

 

זה כאילו הסימנים שהיו ליפני הצביע הם כאילו חוזרים על הצבע החדש או משהו, קיצר חזרתי למוסך עשו לי פוליש על זה וזה נעלם לגמרה.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
אני לא רואה תמונה תבדוק שוב.

בדקתי את הקישור והוא עובד. הפורום לא מאפשר לי לפרסם קישור בצורה נורמלית כי אין לי עדיין 20 הודעות...

 

5930658967740013170?pid=5930658967740013170&oid=100417064949780046427

 

הונדה97 הבעיה היא שלי לא היו כתמים באזור הזה לפני הצביעה... :(

לא היו לי קילופים באזור המדובר. זה אזור שצבעתי כדי שהצבע יראה אחיד.

פורסם

אני לא יודע מה זה "קליפת תפוז"... :oops:

אני לא בטוח שזה קילוף כי באמת שבקושי בקושי מרגישים את זה שאתה מעביר את היד על הפח.

זה לא היה עד ששמתי את שכבת הלקה.

 

שיוף עדין אפילו עם נייר 2000 יפגע בלקה ויהפוך את אזור השיוף למט ולא מבריק

פורסם
אני לא יודע מה זה "קליפת תפוז"... :oops:

אני לא בטוח שזה קילוף כי באמת שבקושי בקושי מרגישים את זה שאתה מעביר את היד על הפח.

זה לא היה עד ששמתי את שכבת הלקה.

 

שיוף עדין אפילו עם נייר 2000 יפגע בלקה ויהפוך את אזור השיוף למט ולא מבריק

שיוף עדין עם נייר 3000 ולאחר מכן פוליש אגריסי יפטור את העניין.

פורסם
אני לא יודע מה זה "קליפת תפוז"... :oops:

אני לא בטוח שזה קילוף כי באמת שבקושי בקושי מרגישים את זה שאתה מעביר את היד על הפח.

זה לא היה עד ששמתי את שכבת הלקה.

 

שיוף עדין אפילו עם נייר 2000 יפגע בלקה ויהפוך את אזור השיוף למט ולא מבריק

 

אומנם אצלי היה מלמטה קילופים וכניראה כשעשו לי צבע במוסך אז עשו צבע לאחר שיוף הקילופים, ואז לאחר כמה ימים ניראה כאילו הצבע מראה שקופית כזאת של הקילופים שהיו ליפני הצביעה, אבל לא רק, נוצרו הרבה סימנים כאלה כמו בתמונות אצלך.

פוליש פתר את הבעיה הזאת ועכשיו המשטח חלק.

בקיצור תעשה פוליש על האזור, זה יפתור את הבעיה כמעט בטוח.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

יש המלצות לחומרים או איך עושים את זה בדיוק?

אף פעם לא עשיתי פוליש...

 

בכל מקרה, אני אחפש בפורום בנושא.

 

עדכונים בהמשך :)

 

שבת שלום ותודה

פורסם

 

שיוף עדין אפילו עם נייר 2000 יפגע בלקה ויהפוך את אזור השיוף למט ולא מבריק

 

נכון. מצד שני, אם תעשה פוליש אחרי השיוף, תקבל משטח חלק ומבריק. מניסיון.

פורסם

אם אני אעשה פוליש נראה לי זה מספיק גם ללא הליטוש. אני טועה?

 

מישהו יודע להגיד לי מה הסיבות לתופעה כדי שאדע להמנע מכך?

פורסם
צבעתי את הרכב של אשתי אחרי שהחלה חלודה במספר מקומות.

שייפתי, מרקתי, שייפתי, צבעתי יסוד, ליטשתי, צבעתי צבע ולקה לפינלה (כמובן שאלו התהליכים בקצרצרה).

 

אשמח עם תפרט יותר.

צבעת עם מיכלי ספריי ?

כמה שייפת ?

מה לגבי האזור שלא היה שם חלודה - האם שייפת גם שם ?

איך הורדת את הלכה?

 

מצטער על כל השאלות, אך אני מעוניין לבצע עבודה כזו גם בעצמי.

הבאתי בביקורי האחרון בגרמניה את כל הציוד הדרוש (פרט למדחס שאקנה כאן), ואני מעוניין

ללמוד .

פורסם

את האמת שאני לא ממש זוכר...

התחלתי לפי מדריכים של טופ קולור ביו-טיוב אבל לא הייתי מרוצה מהתוצאה...

אז קראתי בעוד כמה מקומות ועשיתי "על הדרך"

המסקנה העיקרית היא מתבקשת: להשקיע יותר בליטוש!

השתמשתי בכמה סוגי ניירות ליטוש: 120/320/600/1500

 

סורי... בצביעה הבאה אני אעלה מדריך מפורט (;

 

אין לאף אחד ידע בנושא?? :(

פורסם

לדעתי זו נובע מכך שלא ניקית טוב את המשטח לפני הצביעה, ככל הנראה היה שם משהו מעט שומני שגרם לצבע להגיב ככה.

 

תעבור עם טינר או אלכוהול לפני תהליך הצביעה.

 

לצערי את הנעשה לא ניתן לתקן בעזרת שיוף ו/או פוליש, אולי לטשטש...

×
×
  • תוכן חדש...