Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

לאחר הקיץ הרותח והחורף הצפוי לנו, אני שוקל להחליף רביעיית צמיגים לרכב הנוסע כרגע על רבייעיית צמיגים עלומי שם, אשר מראים סימני התביישות. תמונה תצורף מחר.

 

לצערי, אני סטודנט ואין הרבה כסף נזיל אך אני מוכן להקציב לעניין 1000 ש"ח.

 

אשמח להמלצות על דגמים, ומחירים. כמו כן, אני גר באזור עפולה והעמקים.

 

תודה חבר'ה :)

פורסם

כולנו סטודנטים עצלנים :lol:

 

ממליץ לך לעיין באשכול הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=421729

 

ובאתר להשוואת מחירי צמיגים

http://tires4u.co.il

 

לעיתים יש מבצעים שווים באוטודיפו, ברכבי הקודם רכשתי רביעיית gooyear בקצת פחות מ 1200 ש"ח, המידה שלך לא יקרה ולכן יש סיכוי שתמצא גם בפחות.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום רב,

 

לאחר הקיץ הרותח והחורף הצפוי לנו, אני שוקל להחליף רביעיית צמיגים לרכב הנוסע כרגע על רבייעיית צמיגים עלומי שם, אשר מראים סימני התביישות. תמונה תצורף מחר.

 

לצערי, אני סטודנט ואין הרבה כסף נזיל אך אני מוכן להקציב לעניין 1000 ש"ח.

 

אשמח להמלצות על דגמים, ומחירים. כמו כן, אני גר באזור עפולה והעמקים.

 

תודה חבר'ה :)

צמיג מקסיס פשוט (לא ספורטיבי) אבל איכותי יחסית (לא סיני) במחיר שיכנס לתקציב שלך:

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=4003&PF=&did=1518&G=&SM=&_UserReference=A80B40E19493071F523588FB

 

תירשם אצלהם ותגיד שהגעת דרך קארספורום, אני מאמין שיעשו לך הנחה במחיר ותצליח לקנות רביעייה ב-1000 ש"ח. הם ידעו להפנות אותך לפנצ'ריה טובה באזור מגוריך.

פורסם

תודה על העזרה!

 

לאחר סבב פנצ'ריות באזור - מצאתי קומהו ב-275 לחתיכה, יוקוהמה ב-320 וגודייר באוטודיפו ב-325. כל שאר ההצעות היו של חברות סיניות.

 

פניתי לאתר טיירדיל, אני מחכה להצעות שלהם. יש להם סניף ברשימה בעפולה, אבל בפועל אף פעם לא נתקלתי בסניף הזה.

פורסם

גם אני ראיתי שיש סניף בעפולה, לפי הכתובת אם אני לא טועה זה או הפנצ'ריה שליד מכון אמיתי או זו שנפתחה במקום הסוכנות של רנו וניסאן לשעבר, מול המגה.

  • ספונסר פורום
פורסם
תודה על העזרה!

 

לאחר סבב פנצ'ריות באזור - מצאתי קומהו ב-275 לחתיכה, יוקוהמה ב-320 וגודייר באוטודיפו ב-325. כל שאר ההצעות היו של חברות סיניות.

 

פניתי לאתר טיירדיל, אני מחכה להצעות שלהם. יש להם סניף ברשימה בעפולה, אבל בפועל אף פעם לא נתקלתי בסניף הזה.

אתה יודע איזה דגם של קומהו? יש להם דגמים פחות טובים...

פורסם

לצערי לא בדקתי איזה דגם, אבל הבחור אמר שהם מיוצרים בסין.. לפי מיטב הבנתי לא מעט צמיגים מהחברות המובילות גם מיוצרים שם.

×
×
  • תוכן חדש...