Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3 שנים שברולט אימפלה 2005 3.4L


yonisi
שימו לב! השרשור הזה בן 3860 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק לי מציק שברכב כזה מפואר (לפי הסטנדרטים של ישראל אימפלה זה רכב מפואר) אין מד סל"ד?

 

הבעיה של האמריקאים שאתה עלול להכביד על המוח שלהם במידה ותציף אותם ביותר מדי פרטים - ואז הם יאבדו שליטה. קח לדוגמה את העגלות בחו"ל. איך הם קונים שם שטויות בכמויות. כך שמדובר באביזר בטיחות.

 

כמה שפחות פרטים יותר טוב:" פה זה גז, פה זה ברקס, זה בקרת שיוט כדי שלא תתבלבל בלחיצה על הגז וזה מד המהירות. אם כל מיני אורות מתחילים לרצד לך - תקרא לגרר"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לי מציק שברכב כזה מפואר (לפי הסטנדרטים של ישראל אימפלה זה רכב מפואר) אין מד סל"ד?

 

מסכים לגמריי! הזוי! בלנטרה 94 המעאפנה שהייתה לי היה הכל כולל מד סל"ד... שמע קטע פעם באתי לטסט והבוחנת אמרה לי לשים את הרכב על 2000 סל"ד כדי למדוד זיהום אויר, אמרתי לי שאין לי מד סל""ד היא כמעט התעלפה :lol:

 

 

כמה צריכת דלק/גז יוצאת לך?

 

דלק:

עירוני 1/6.5

בינעירוני 1/12

 

גז בערך 15% יותר צריכה + בערך 100-120 ש"ח שנשרפים בחודש בתור בנזין (עד שהרכב מתחמם וגם בסל"ד גבוה המחשב של הגז זורק קצת בנזין בפנים כדי פחות לשחוק את השסתומים). סה"כ החיסכון על גז הוא בפועל באזור ה 35-40%.

 

הבעיה של האמריקאים שאתה עלול להכביד על המוח שלהם במידה ותציף אותם ביותר מדי פרטים - ואז הם יאבדו שליטה. קח לדוגמה את העגלות בחו"ל. איך הם קונים שם שטויות בכמויות. כך שמדובר באביזר בטיחות.

 

כמה שפחות פרטים יותר טוב:" פה זה גז, פה זה ברקס, זה בקרת שיוט כדי שלא תתבלבל בלחיצה על הגז וזה מד המהירות. אם כל מיני אורות מתחילים לרצד לך - תקרא לגרר"

 

:lol:

 

אבל זה רק כי זה דגם הבסיס, ב 3800 כבר יש מד סל"ד כי הוא "מפואר". סתם אין לי מושג של מי היה הרעיון, ולא שחסר מקום עשו שעון חום ומד דלק כל אחד כמעט בגודל של הספידומטר :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה כזה אסון שאין מד סלד,מה הוא כבר יתן לך?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ניתן היה להשתמש ברכב הזה כמונית (תצרוכת דלק) ,יכולתי לעבוד עוד 4 שעות כמו כלום ,ולהעיף את הריו (קאיה) החדשה לפח.

רק תן לי את המתלים הרכים האלה עם המושבים , ומחלת הים - עליי :lol:

אתה לא יודע איזה סבל זה עם מתלים קשים של קוריאנית ...ושלא תדע

אין על הספינות האלה ...

 

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת מה הוא יתן לך.

גם בשברולט שלי אין מד סלד.

חוץ ממידע לא חיוני ב99% מהמקרים, הוא לא נותן כלום, לעומת זאת מהירות דלק וחום זה הכי חשוב! (אם כבר, אני לא מבין למה במכוניות חדשות אין מד חום).

 

הרכב נראה טוב.

לפי מה שאתה אומר, יוצא לך בערך 18KKM לעבור איתה בשנה, כמה ההוצאה החודשית על גז?

 

 

משתתף בעצרך לגבי הספארק, קשה מאוד לרדת מרכב מפנק מאוד, לרכב צעצוע מתפורר.

יוצא לי לפעמים לנהוג ברכבים של חברים מחוץ לעיר, אני פשוט מתבאס שזה לא השברולט שלי (לרובם יש רכבים מעפנים\יפנים\קוריאנים ששוברים את הגב).

 

 

לגבי המשדר FM, זה האופציה הכי אידיאלית למכוניות כאלה, גם אצלי אני אותו דבר.

רק למה אתה עובד עם אחד שמתחבר למצת? זה לא נוח בכלל!

אני קניתי משדר שעובד על בטריות, הלחמתי לו שתי בתי סוללות זוגיים עם מפסק, ושלום על ישראל, מכניס 4 AA נטענות ואני קרוב לחודש-חודש וחצי לא נוגע בסוללות (בתנאי שאני מכבה ומדליק כל פעם!, אם אני משאיר דלוק זה שבוע וחצי-שבועיים).

מחוץ לעיר אני מחבר אותו לאנטנה (הבסיס שלה יושב בבגאז'), ככה שאני נהנה מאיכות גבוהה מאוד. (הרצתי כבל AUX של 5 מטר מהבאגז)

בכללי למי שדיבר על איכות, המכשירים שקונים בארץ הם זבל (היה לי כאלה גם במאות שקלים), הבאתי מאיביי אחד ב30 שח ללא שדרוגים שאני עשיתי, עזוב שכולו עקום ומעוות (שנה וחצי ברכב!), הוא נותן איכות שמיעה מעולה! (והרמקולים והמערכת מקוריים בני 18 חוץ מרמקול וטוויטר אחד), ואני אחד שחייב איכות בדברים מסויימים במיוחד בשמע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה כזה אסון שאין מד סלד,מה הוא כבר יתן לך?

 

לא יודע לי, אני בן אדם שאוהב למדוד דברים כאלו ולדעת איפה אני עומד, לי זה מאוד חסר.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר להתקין במקום הרדיו טייפ,מערכת בגודל הזה? בקרייזלר של ההורים פעם קנינו את זה,האיכות לא משהו בכלל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Yonisi, אם תמצא בפירוק או באיביי לוח שעונים של אימפלה 3800 - אתה יכול פשוט להחליף. ההתקנה פשוטה מאד.

מד הסל"ד יעבוד, מד לחץ השמן (שיש גם אותו ב-3800) כנראה שלא.

 

קח בחשבון שהקילומטרז' של הרכב נשמר בלוח השעונים עצמו, כך שצריך למצוא דרך להעביר את הנתון מהלוח הישן לחדש, או למצוא לוח חדש עם ק"מ מספיק קרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ניתן היה להשתמש ברכב הזה כמונית (תצרוכת דלק) ,יכולתי לעבוד עוד 4 שעות כמו כלום ,ולהעיף את הריו (קאיה) החדשה לפח.

רק תן לי את המתלים הרכים האלה עם המושבים , ומחלת הים - עליי :lol:

אתה לא יודע איזה סבל זה עם מתלים קשים של קוריאנית ...ושלא תדע

אין על הספינות האלה ...

 

 

בברכה

מוטי

 

כן מבין אותך לגמריי, אבל בכל זאת, הריו עושה בעיר איזה 1/15 לא? גם עם מערכת גז על האימפלה לא תוכל להגיע להוצאות כאלו :)

 

באמת מה הוא יתן לך.

גם בשברולט שלי אין מד סלד.

חוץ ממידע לא חיוני ב99% מהמקרים, הוא לא נותן כלום, לעומת זאת מהירות דלק וחום זה הכי חשוב! (אם כבר, אני לא מבין למה במכוניות חדשות אין מד חום).

 

צודק באמת לא מבין למה אין מד חום בחדשות, פשוט לא מובן לי...

 

הרכב נראה טוב.

לפי מה שאתה אומר, יוצא לך בערך 18KKM לעבור איתה בשנה, כמה ההוצאה החודשית על גז?

תודה!

 

הוצאה חודשית על גז + קצת בנזין (100 ש"ח בערך) יוצא באזור ה 700-750 לחודש. לפני כן על בנזין בלבד היה יוצא לי באזור ה 1100-1200.

 

הבאסה (בשבילי :() היא שהיום בגלל שיש לנו 2 רכבים האימפלה כנראה תסע מעט מאוד, ביומיום היא אצל אשתי ותכל'ס היא נוסעת בערך 10-20 ק"מ ביום, וגם זה לא תמיד. לי ייצא לנהוג עליה בעיקר בנסיעות בינעירוניות משפחתיות או פה ושם מתי שאני אגנוב נסיעה מידי פעם ביומיום :)

 

משתתף בעצרך לגבי הספארק, קשה מאוד לרדת מרכב מפנק מאוד, לרכב צעצוע מתפורר.

יוצא לי לפעמים לנהוג ברכבים של חברים מחוץ לעיר, אני פשוט מתבאס שזה לא השברולט שלי (לרובם יש רכבים מעפנים\יפנים\קוריאנים ששוברים את הגב).

כן בקטע הזה אין מה להשוות בכלל, אני אפילו לא רוצה לדבר על זה מהבאסה :lol:

 

לגבי המשדר FM, זה האופציה הכי אידיאלית למכוניות כאלה, גם אצלי אני אותו דבר.

רק למה אתה עובד עם אחד שמתחבר למצת? זה לא נוח בכלל!

אני קניתי משדר שעובד על בטריות, הלחמתי לו שתי בתי סוללות זוגיים עם מפסק, ושלום על ישראל, מכניס 4 AA נטענות ואני קרוב לחודש-חודש וחצי לא נוגע בסוללות (בתנאי שאני מכבה ומדליק כל פעם!, אם אני משאיר דלוק זה שבוע וחצי-שבועיים).

מחוץ לעיר אני מחבר אותו לאנטנה (הבסיס שלה יושב בבגאז'), ככה שאני נהנה מאיכות גבוהה מאוד. (הרצתי כבל AUX של 5 מטר מהבאגז)

בכללי למי שדיבר על איכות, המכשירים שקונים בארץ הם זבל (היה לי כאלה גם במאות שקלים), הבאתי מאיביי אחד ב30 שח ללא שדרוגים שאני עשיתי, עזוב שכולו עקום ומעוות (שנה וחצי ברכב!), הוא נותן איכות שמיעה מעולה! (והרמקולים והמערכת מקוריים בני 18 חוץ מרמקול וטוויטר אחד), ואני אחד שחייב איכות בדברים מסויימים במיוחד בשמע.

כן צודק, חשבתי גם לחבר חוטים פשוט התעצלתי ולא יצא לי עד עכשיו, אני יודע שזה לא כזה סיפור, נראה אולי מתישהו אני כן אחבר. דרך אגב קניתי גם שעון סל"ד כזה מ Ebay שכבר איזה 8 חודשים יושב אצלי בבאגז' יתום, גם אותו אני רוצה לחבר אבל שוב לא יצא עדיין.

 

אי אפשר להתקין במקום הרדיו טייפ,מערכת בגודל הזה? בקרייזלר של ההורים פעם קנינו את זה,האיכות לא משהו בכלל.

 

כן בטח שיש מערכות, לפי מה ששמעתי בארה"ב כשקונים רכבים כאלו אז הדילר כבר נותן מערכת מובנית כזו בתור מתנה, ז"א שיש שם רדיו טייפים מקוריים כאלו זרוקים בערימות. הגודל זה בגלל שזה Double-din או איך שלא קוראים לזה. דרך אגב חוץ מזה שזה רדיו-דיסק יש שם גם פונקציות ששולטות על כל מיני אופציות ברכב, אם קראת בסיקור אז כל האופציות זה משם. לפי מה שהבנתי יש מערכות מסויימות שאפשר דרכן גם כן להשתמש באותן אופציות מקוריות, אבל הן יקרות אני חושב, נראה לי באזור ה 3-4K למערכת רצינית. לא חסר לי את האמת, יש לי מוזיקה, יש לי דיבורית של קומודו שאני לא משלם עליה שקל (הכל החזר) ככה שיש גם GPS מובנה, וגם ככה אני לא סובל את ה IGO ומשתמש ב Waze של האייפון בכלל, הקומודו טוב בעיקר בתור דיבורית איכותית והמצלמת רוורס שבאה מובנה.

 

Yonisi, אם תמצא בפירוק או באיביי לוח שעונים של אימפלה 3800 - אתה יכול פשוט להחליף. ההתקנה פשוטה מאד.

מד הסל"ד יעבוד, מד לחץ השמן (שיש גם אותו ב-3800) כנראה שלא.

 

קח בחשבון שהקילומטרז' של הרכב נשמר בלוח השעונים עצמו, כך שצריך למצוא דרך להעביר את הנתון מהלוח הישן לחדש, או למצוא לוח חדש עם ק"מ מספיק קרוב.

 

תודה על ההצעה ואכן חשבתי לעשות את זה פעם אבל נראה לי השקעה גדולה מידי מבחינת כסף, ואני מניח שגם המשלוח יהיה לא זול. שעון סל"ד פשוט כזה שיתחבר לאנשהו יספיק לי :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3860 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...