Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה קאפה


felixr
שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נכון, אני לא מכיר את הרכב, ולא מתיימר, אבל אני שם כסף שהרכב הזה לא ימכר במחיר הזה, גם לא מכול המבינים שכן יחפשו את הדגם הנ"ל.

כמה כסף אתה שם? אם אתה שם סכום מספיק טוב (סכום השווה למחיר שדורשים עבור הרכב) אני מוכן לקנות אותה במחיר המבוקש ואחרי זה למכור לך בחצי ממחיר שהיה צריך לשלם על הרכב כדי לקנות אותו. :lol:

כך שאם אתה קונה את הרכב ללא התערבות, אתה מרוויח 15K ש"ח.

 

אם אתה לא מכיר את הרכב, אז ההערה שלך ממש לא במקום לגבי המחיר. מי שמכיר את הרכב יודע כמה הוא שווה.

רכב עם מעל 200 סוסים וגיר ידני שווה את מה שדורשים עבורו. יש כמות מאוד קטנה של רכבים כאלה על הכביש - אפשר לספור על יד אחת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל להגיב בלי להבין.

מחירון יד 2 של הקאפה הזו הוא באיזור 14,000 ש"ח.

כדי שאתה, ופותח השרשור תיכנסו לפרופורציה, זה סכום שבקלות, בלי החלפת מנוע/גיר, קאפה כזו בולעת בישור קו.

לא שיפור, ישור קו למצב סטנדרטי.

 

אז המוכר מבקש (כנראה, אין לי מושג) 28, כדי למכור בקצת מעל 20, ואם הקאפה הזו באמת במצב טוב אז היא שווה את זה.

 

לא מכיר את המוכר, הקונה ואת הרכב הספציפי.

 

אם הוא מציע 28 בשביל למכור ב-20 אז זה בהחלט בגדר הסביר.

אני מבחינתי הבנתי מפותח השרשור שזה 30 אלף לא גמיש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא מציע 28 בשביל למכור ב-20 אז זה בהחלט בגדר הסביר.

אני מבחינתי הבנתי מפותח השרשור שזה 30 אלף לא גמיש.

אתה עדיין מפספס את הפואנטה, למרות שכולם מנסים להסביר לך בכל דרך.

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ בחום למצוא אחת עם 4 צילינדר.

 

המנוע מיוחד, חזק וכך גם התחזוקה שלו, יש מכלולים דומים לפיאט קופה 4צילינדר, ובתור אחד שהחליף כמעט הכל באוטו, עם קצת עזרה מאיביי אפשר למצוא חלפים גם במחיר נורמלי.

 

לפני הרכישה של הקופה שלי פחדתי פחד מוות, אנשים הבהילו אותי, אמרו לי שזה לא יגמר, עד היום אנשים שואלים אותי איך אני מצליח להחזיק רכב כזה.

הקטע הכי יפה הוא שאף אחד מהם לא החזיק רכב כזה מעולם, פשוט תעשה שיעורי בית ואני מאמין שעם הזמן תלמד איפה לחפש ולאן ללכת.

 

אני לפני חצי שנה הייתי צריך להחליף ברקסים אחוריים לקופה, דיברו איתי על מחירים מטורפים, חלק בכלל אמרו לי אין להשיג.

כמה טלפונים למביני עניין וגמרתי את הסיפור בעלות של 220 שקל לזוג צלחות ורפידות, סתם לצורך העניין הברקסים האחוריים שלי הם כמו הקידמיים של פונטו ספייס, אף בעל מקצוע לא טרח להגיד לי או בכלל לקשר.

 

מה שכן אם אתה לא בנוי לימים שחורים שהרכב יצטרך לעמוד כמה ימים אפילו שבועות אז תרד מהעניין, הרכבים האלה עם תחזוקה קצת בעייתי כי הם פחות נפוצים וחלפים קשה למצוא בכל חנות חלקי חילוף, כל החיישנים אצלי ברכב ועוד כמה קשקושים הגיעו דרך איביי.

 

קניתי את הרכב עם משאבת קלאץ' דפוקה, באותה תקופה עשיתי שיקום אצל מכונאי יחסית מוכר, מכר לי סיפורים, אין להשיג, אולי נעשה לך שיפוץ, המחיר שהוא הציע לי עבר את ה 2000 שקל.

הסיפור בסוף נסגר בפחות מ 250 שקל למשאבה חדשה של בוש, כמובן תודה לאיביי.

יש מספיק רכבים שחולקים אותם מכלולים, ולפעמים אתה תצטרך לדעת את זה כי בחיפושים בחלקי חילוף או באינטרנט אתה לא תמצא את זה בתור ללאנציה, אלא פתאום חלק של איזה אלפא

 

כנ"ל משולשים, התקשרתי למלא חלקי חילוף, אין להשיג תחת "פיאט קופה", התייעצות בפורום אנגלי, והופל'ה, אותו משולש כמו אלפא 145/6, ורוב החלקי חילוף מחזיקים משולשים כאלה.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה ערן. התגובה של ערן מלמדת שגם בלי להתענין בלנצ'יה [כנראה] אפשר להבין עניין.

יש מי שמכיר הרכב הספציפי וכותב.

יש מי שמכיר את הדגם וכותב.

יש מי שמעריך מכוניות וכותב.

יש מי שיש לו קומון סנס וכותב.

 

מנגד, יש מי שלא מבין בדגם, אינו באמת חובב רכב, משווה בין מחט לתחת ללא יכולת אבחנה ועדיין הוא מזלזל באחרים וברכושם.

איך נקרא לו למי שאין לו הידע? העניין או אף יכולת לוגית בסיסית?

למי ששואל שאלות לא רלוונטיות ואינו מבין רמזים?

 

מי שלא מכיר, לא מתיימר. אך ממשיך לדבר?

שמא תוציא ספר שלם בעניין שבו אינך מבין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לא ירדת לסוף דעתי בעניין ה"השוואה" בין הפונטו לרכב הנ"ל, אבל בסדר, הבנתי את הנקודה.

 

אני עדיין עומד על דעתי בעניין שישנם אנשים שממליצים על פי הפנטזיות שלהם, ולא המציאות בפועל, ובסוף מקבלי היעוץ שילמו על זה ביוקר(תרתי משמע)

 

בכול מקרה שיהיה בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ממליצים לפי הפנטזיות שלהם" אמרת?

לחלק מן המגיבים כאן יש או היו אלפות ולנצ'יות. לחלקם יש פיאט קופה מז'אנר דומה. חלקם רוצים פיאט קופה למרות שיש להם לא מעט פנטזיות [בחנייה]. לחלקם נסיון עם אלפא, במוו ומרצדס מתישנות אך מהנות, לאחד רכב אמריקאי לא פופולארי בארץ והוא מבין עניין, אחר צירף קישור לשרשור הקאפה של אמיר, לגיטימי ורצוי.

 

אבל כן, לכל אלו יש פאנטזיות. הם חובבי רכב ככל הנראה.

אבל אתה, אתה עומד על דעתך.

אתה לא מכיר את הרכב הספציפי, את הדגם, את העניין, את האנשים , אבל... אתה עומד על דעתך.

 

סליחה שלא ירדתי לסוף דעתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם לא מעט אנשים אשר מעריכים יתר על המידה את ההשקעה שבצעו בנכסים שבבעלותם.

 

בעיקרון יש לתמחר רק מצבים יוצאי דופן אשר משנים באופן מוחלט את הנכס וניתן להעריך באופן ברור את התרומה שלהם.

 

כל רכב שנמכר במחיר מחירון אמור להיות במצב המתאים לגיל. לכן יש אפשרות לקנות גם מתחת למחירון, כאשר הוא פחות מהסטדרט.

 

נשאלת השאלה מה בצע אותו בעלים נוכחי שמצדיק תוספת של כ-15 אלף ? אם החליף מכללים נורמטיבים אזי זה טבעי ולא משכה אותו בפרס. אם לעומת זאת השקיע מעל ומעבר כגון בחלקים מיוחדים או לחילופין במנוע/טורבו/גיר/מחשב חדש אז מגיע לו תוספת - השאלה רק כמה היא צריכה להיות. כאן יש להתחשב גם בפרק הזמן שהחלק כבר ברכב ובבלאי של אותו רכיב ... כך שהוספה של תיקונים בסכום של X אלף לפני שנה אינה אומרת שמגיע לו X אלף כיום, אלא סביר להניח שרק שלי .

 

ובסופו של דבר מדובר על ביקוש והצעה - ימצא קונה סבבה, לא ימצא גם סבבה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר המבוקש הוא 32K

הוחלף קלאצ', בלמים קדמיים (בלבד, אחוריים דורשים החלפה), טורבו, ג'נטים+צמיגים במידה גדולה יותר ברישיון. נעשה טיימינג לפני כמה חודשים.

 

מה שכן אם אתה לא בנוי לימים שחורים שהרכב יצטרך לעמוד כמה ימים אפילו שבועות אז תרד מהעניין

האמת שזה אמור להיות רכב יחיד אצלי, אז אני מתחיל לחשוב שזה אולי באמת קצת גדול עלי. אני מקווה שבעתיד כשיהיה לי כסף להחזיק 2 רכבים אוכל לקנות רכב מיוחד כזה.

 

תודה רבה לכולם על הייעוץ

מתנדב בארגון ידידים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר לדיון הסוער שהתפתח כאן סביב תמחור איטלקיות מזדקנות, אני חושב שההחלטה שלך נכונה.

 

אני מתרשם שזו היתה קפיצת מדרגה גדולה מדי בכל ההיבטים - כלכלי, ביצועים, כאב ראש. סיכוי גבוה שזה היה נגמר במשבר כלשהו.

 

אם החיידק ממשיך להציק, ההמלצה שלי היא להתעניין באלפא 147. הרבה יותר פשוטה וזולה לאחזקה, ועדיין כרטיס כניסה מצויין לעולם הזה.

 

כרטיס כניסה אחר ויקר יותר זו אלפא מיטו.

 

בכל מקרה, בהצלחה!

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פליקסר, כל פריט שציינת, חוץ מבלמים שגם הם כנראה משופרים- עולה אלפים.

הרכב גם עבר כנראה צביעה והשקעה בתחומים נוספים.

אני מניח שזה לא המחיר הסופי.

נראה רכב מושקע ועדיין- ברכב ישן תמיד סכוי להוצאות.

 

פליקסר, יש לך טעם טוב.

מקווה שתמצא לך רכב פרקטי אך גם חביב ובעתיד...עוד הרבה הנאה ממכוניות.

בהצלחה.

 

עריכה: מסכים עם שי למעט האמירה בדבר דיון סוער. היה דיון ענייני שציין יתרונות וחסרונות. כ"כ, בשוליי הדברים הייתה אתנחתא...מוזיקלית, נניח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך בחום לקחת את הרכב לבדיקה במוסך אוטואיטליה בפתח תקווה.

יש להם נסיון ארוך שנים עם לנצ'יות, יש להם כמות גדולה מאוד של חלפים והם מספיק ישרים וישירים כדי לתת דיעה אמיתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...