Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה קאפה


felixr
שימו לב! השרשור הזה בן 3919 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חייב להגיד שלא חשבתי בכלל להחליף רכב.

אבל היום ראיתי במקרה (ברחוב) לנצ'יה קאפה 1999 2.0 ידנית למכירה, והיא נראית (על-פניו) מאד שמורה.

לא יודע למה, אבל די התאהבתי ברכב.

רציתי לדעת קודם כל האם הרכב יקר לאחזקה (אני מניח שכן. אז האם הוא מאד יקר לאחזקה?) אני יודע שזה תלוי מאד במצב של הפרט הספיציפי, במיוחד בגיל הזה, אבל בהנחה שהוא שמור - האם מחירי החלקים והטיפולים יקרים?

מה צריכת הדלק?

האם הרכב מתאים לדעתכם לחובב נהיגה מתחיל, שעד היום נסע ברכב בעל 60 כ"ס?

איזה מתחרות (במחיר דומה) יש לרכב הזה? והאם הן עדיפות?

ולמקרה שאחליט ללכת על זה - יש בעיות מיוחדות לרכב? דברים מסויימים שכדאי לבדוק בעצמי? (עם חוש טכני קל)

 

תודה!

מתנדב בארגון ידידים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היתה לי קאפה במשך שנתיים בין 2001 - 2003 .

2000 סמק אוטומטית, שנת 96.

 

היתה מאוד מאוד נוחה ומהירה ביחס לתקופתה.

 

צריכת דלק מאוד גבוה - בין 1:6 עד ל-1:8

 

 

התחזוקה היתה סבירה אבל כמו בכל מכונית מפוארת עלות החלקים גבוהה והמורכבות גם.

 

מה תהיה העלות של רכב כזה כיוםכאשר הוא בן 14 - לא יודע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני אקים עלי עכשיו חלק מאוהדי המותג, אולי אפילו אני אקום על עצמי :-D אבל אני לא ממליץ לך לקנות קאפה עכשיו.

 

אם מדובר ב 2 ליטר אטמוספרית (לא סביר, כי מי שקנה ידנית ב 99 כנראה הלך על טורבו), אז לא כדאי לשלם על מורכבות האחזקה של קאפה כדי ליסוע ברכב הכי חלש בסדרה. ולמעט מרכיבים במערכת ההנעה, להחזיק קאפה טורבו וקאפה רגילה זה אותו הדבר מבחינת עלויות וקושי.

אם מדובר בטורבו, זה כבר אוטו מיוחד שבהחלט שווה את תוספת המאמץ באחזקת איטלקיה מזדקנת, אבל אלא אם אתה מאוד בוגר ואחראי, זו קפיצת מדרגה קצת גדולה מרכב של 60 כ"ס.

 

חפש כאן בפורום ותמצא לא מעט מידע על אחזקת איטלקיות בכלל וקאפה בפרט.

שים לב שקאפה טורבו 99 זה כבר הדגם עם 5 צילינדרים, שונה מהשנים הקודמות (4 צילינדרים).

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני החזקתי קאפה ידנית שנת 95 לא טורבו, הרכב מדהים חזק ונוח, צריכת דלק הגיונית, עד שמגיעים למוסך וכל חלק והחלפה יקרים מאוד.

לפניה החזקתי קסנטיה ידנית, ופיג'ו 605, היום אני עם 407, ועם הקאפה זה הרכב היחיד שלא הצלחתי לטפל לבד, הכל מסובך ויקר, וכל כניסה למוסך היתה כואבת...

 

אם אתה מסכים לשלם את מחיר ההנאה, זה שווה ניסיון..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התבוננתי כעת ביד 2. מדובר בדגם הטורבו ולמיטב ידיעתי ברכב ספציפי מתוחזק ומושקע. קאפה טורבו היא מכונית מהירה, מרווחת, נוחה למדי ובנוייה היטב. בהחלט רכב ייחודי לאינדיבידואליסטים במחיר אפשרי. יש לקחת בחשבון שכאשר חלקים מתקלקלים- לא כי הרכב לא אמין, כי הוא ישן, עלותם לעיתים גבוהה מאוד ביחס לערך הרכב. חלק ניכר מן החלקים ניתן להשיג מפירוק או חליפי, אך חלקים מסוימים רצוי לרכוש עצמאית בחו"ל כדי להימנע ממחירי היבואן.

השקעת הזמן ולעתים הכסף כדאית למי שבאמת יהנה מן הרכב ו או חובב המותג.

בדיקת הרכב במוסך מתמחה לפני הרכישה- חיונית. חשמל לא פחות ממכניקה.

מכונית טובה, למי שמודע.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולכם,

שאלה חשובה - תמחור.

אני יודע שבמכוניות כאלה המחירון הוא לא באמת אינדיקציה, אבל היום דיברתי עם המוכר והוא מבקש משמעותית מעל המחירון (מעל פי 2 מהמחירון), איך אני יכול לדעת איזה מחיר נכון לרכב הזה? אם בכלל אחליט לרכוש אותו בסוף.

מתנדב בארגון ידידים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חה חה.

 

הוא בחור מצחיק. הוא בטח מהמתלהבים,ש"לא ממהרים", שרק אתמול פירסמו את הרכב למכירה. תהיה בטוח שבמחיר הזה הוא לא ימכור את הרכב.

 

אני לא הייתי משלם שקל יותר מהמחירון שלו, וזה גם רק אם הרכב במצב מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים האוטו שווה כסף למי שמחפש רכב כזה,זה שמבקש כפול מהמחירון זה לא רציני ,שאלה מה המחירון שלה .עוד 10 זה כפול מהמחירון פה לא עוד 100 אלף.

אני הייתי מוכן לשלם כפול ממחירון על פיאט קופה 5 צילינדר שזה יוצא 6 ספרות ובעל האוטו לא היה מוכן {בצדק }למכור לי תאוטו,והתחננתי .

מי שמחפש רכב במצב כמו שמתאר המוכר ולמיטב הבנתי 5 צילינדר ידניות במצב טוב קשה למצוא ,ובמצב לא טוב יעלה הרבה כסף להביא למצב סביר,בהתחשב בזה הרכב שווה תכסף.

עכשיו האם אתה מסוגל לתחזק רכב כזה זה כבר סיפור אחר.

שווה את המאמץ במידה ואתה אוהב רכבים מיוחדים ,עולה קצת יותר אבל החיוך שווה את זה ,שאלה מה היכולות וההבנה שזה לא יונדאי באמינות ועלות וזמינות חלקים,אבל יש מספיק מוסכים מתמחים רק קצת יותר ריצה וכאב ראש ,ולא ליד הבית תמיד .

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חה חה.

 

הוא בחור מצחיק. הוא בטח מהמתלהבים,ש"לא ממהרים", שרק אתמול פירסמו את הרכב למכירה. תהיה בטוח שבמחיר הזה הוא לא ימכור את הרכב.

 

אני לא הייתי משלם שקל יותר מהמחירון שלו, וזה גם רק אם הרכב במצב מעולה.

אני לא רגיל לכתוב בצורה כזו אבל היחיד כאן שמצחיק הוא אתה. אם אין לך מושג, פשוט אל תגיב .מישהו עוד עלול לחשוב שאתה מבין משהו ואז תטעה אותו, חבל.

 

פותח השרשור, המחירון[כתוב מהו] הוא מגוחך. לכן, פעמיים כפול מגוחך הוא עדיין סביר.

כפי ששי רמז קודם, צריך לאהוב את המותג או לדעת להעריך את התמורה שהיא איכותית וייחודית.

כמובן, זה לא מתאים לכל אחד. כפי שניתן להבין מהתגובה המצחיקה שציטטתי כאן.

 

כמובן, ניתן לבדוק, ניתן להתמקח אך זאת אם באים מתוך כוונה רצינית ולא מתוך זלזול בהשקעתו של מישהו בתחום העניין שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חה חה.

 

הוא בחור מצחיק. הוא בטח מהמתלהבים,ש"לא ממהרים", שרק אתמול פירסמו את הרכב למכירה. תהיה בטוח שבמחיר הזה הוא לא ימכור את הרכב.

 

אני לא הייתי משלם שקל יותר מהמחירון שלו, וזה גם רק אם הרכב במצב מעולה.

 

המחירון של הרכב הוא קצת מעל 10K ולכן "מעל המחירון" או "כפול מהמחירון" זה לא בהכרח מופרך אם הרכב עם נתונים נדירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חה חה.

 

הוא בחור מצחיק.

 

חבל להגיב בלי להבין.

מחירון יד 2 של הקאפה הזו הוא באיזור 14,000 ש"ח.

כדי שאתה, ופותח השרשור תיכנסו לפרופורציה, זה סכום שבקלות, בלי החלפת מנוע/גיר, קאפה כזו בולעת בישור קו.

לא שיפור, ישור קו למצב סטנדרטי.

 

אז המוכר מבקש (כנראה, אין לי מושג) 28, כדי למכור בקצת מעל 20, ואם הקאפה הזו באמת במצב טוב אז היא שווה את זה.

 

לא מכיר את המוכר, הקונה ואת הרכב הספציפי.

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר סביר לרכב שמור עם מנוע טורבו.

 

מי שרוצה לקנות רכב מיוחד במחיר מחירון, הוא פשוט לא ריאלי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם שמת לב אבל המחירון של הרכב הוא 15 אלף. פי 2 על הרכב זה עוד 15 אלף למחיר.

 

15 אלף!

 

נכון, אני לא מכיר את הרכב, ולא מתיימר, אבל אני שם כסף שהרכב הזה לא ימכר במחיר הזה, גם לא מכול המבינים שכן יחפשו את הדגם הנ"ל.

 

אנשים נוטים לדבר ולהמליץ על הפנטזיות שלהם, ולא על המציאות שאם הם היו במקום המתבלט. אתה היית ממליץ לבן שלך לקנות במקום הפונטו שלו רכב בן 14 ב-15 אלף למעלה מהמחירון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3919 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...