Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה באיפוס נורת טיפול - דאציה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י TDI,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

דאציה ס

סטפווי דיזל 2017

טופלה במוסך גבע שלא הצליח לאפס את הנורת טיפול,

האם למשהו פה יש מחשב מקורי של רנו ויכול לאפס לי את הנורת טיפול שדולקת?

פורסם (נערך)

הוא אמר לך מה התקלה?

 

אתה יכול לנסות לנתק מצבר לרבע שעה בערך - קח בחשבון שזה יכול לאפס לך דברים באוטו כמו הרדיו

עריכה אחרונה על ידי Sparrow420
פורסם

ואללה, אצלי בפז'ו אפשר לאפס את הזה של הטיפול ע"י לחיצה ממושכת(10 שניות) על 2 כפתורים (של הסופר מרחק שאפשר לאפס וההחלפת תצוגה של המחשב נסיעה)

 

וזה נראה כאילו אצלך זה אפילו יותר פשוט

תעדכן אם עובד

 

  • אהבתי 1
פורסם

ניסיתי כבר את כל האופציות ביוטיוב כלום לא עזר, כולל אפליקציה שאמורה לעשות בדיוק את זה ורק לרכבי דאציה,

כלום לא עזר, ולמוסכים של רנו לא מתכוון להגיע 

פורסם
בתאריך 29.6.2022 בשעה 19:28, ABSULUTT כתב:

מה שקורה שהמנוע חם השמן נשאר למעלה. ושבודקים במדיד מראה שחסר קצת ואז אתה מוסיף עוד קצת בדיוק לפול.

ויום אחרי אתה בודק יש יותר שמן. השמן יורד מלמעלה למטה.

לכן מומלץ למלא קצת מתחת לפול ולהשלים בהמשך.

יש גם מקרים הפוכים. שממלאים שמן עד המינימום. ואז הלקוח אומר חסר ליטר שמן על מה שילמתי.

 

 

  • פיתרון
פורסם

בלודג'י דיזל של חבר עם אותו סיפור, הצלחתי לעשות זאת באמצעות גירסת pro של אפליקציית car scanner.

  • רעיון טוב! 4
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אשמח להסבר איך לבטל את המנורה , או לחילופין תמונה מהאפליקציה היכן מבטלים , נסיתי בגרסה החינמית את כל האופציות 

השתמשת בגרסה שעולה כסף?

פורסם

קניתי את הגרסה שבתשלום , אבל לא מוצא היכן מבצעים את הביטול של מנורת השירות הזו.

בדיאגנוסטיקה זה נותן לעשות ריסט אבל זה רק לקודי תקלות ולא מבטל את נורת השירות

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

גם  לי יש את הנורית של תקלת שרות, יש פתרון כיצד לאפס, שני מוסכים לא הצליחו לאפס את נורת השרות לאחר טיפול שנתי.

מדובר בדאסטר 2017.

×
×
  • תוכן חדש...