Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אז לאחר שנה פלוס שאני מנסה למכור את הרכב של אשתי - מאזדה 6 שנת 2003 הצלחתי למכור אותה.

היה לנו את הרכב משנת 2005, ואת האמת כבר נמאס לנו ממנו, והטיפולים החלו להיות תכופים ויקרים.

פעם תושבת מנוע, פעם מחזיר שמן וכו וכו... לא היה טיפול של פחות מ 1500 ש"ח...

 

אשתי התייאשה מספר פעמים וכמעט מכרה לטרייד אין של ליסינג ב 18000 לפני בדיקה...

ואני התעקשתי שבסוף מישהו ייקח אותה...

לפי יד 2 המחיר הוא 29500 - שבוע שעבר האוטו נמכר ב 25000...

 

כעט אני מחפש רכב חדש לאישה.

 

מספר פרטים:

יש לנו 3 ילדים

לי יש מהעבודה I30CW ואת הנסיעות והטיולים אנו מבצעים עם הרכב הזה.

בנוסף יש במשפחה גם קרייזל וויג'אר ונסיעות ממש ארוכות אנו עושים איתו.

 

אני מחפש רכב לאישה ליומיום (פיזור ילדים ללימודים וחוגים ונסיעה לעבודה - מקס 10-15 ק"מ ביום)

מדי פעם נסיעות קצרות כמו נתניה הרצליה.

 

שנינו עובדים קשה ובחשבון הבנק שלנו יש כרגע רק 120,000 ש"ח + 25,000 ממכירת המאזדה.

 

אני מבקש המלצה על איזה רכב כדי לקנות (מעדיף קטן וחסכוני - למשל I20)

האם לקנות משומש או חדש מהמחברה / חדש מיסלינג / או ליסינג תפעולי פרטי...

באיזה סכום כדאי לקנות רכב - חשבתי לתת מקדמה ממכירת המאזדה של 25,000

להוסיף 20,000 מחשבון הבנק (אני מעדיף לא לרוקן את חשבן הבנק ולשמור סכום ליום גשום או לכל צרה שלא תבוא...)

ושאר הסכום בהלוואה ל 3 שנים.

באיזה סכום כדאי לדעתכם לקנות רכב.

אני ממש אובד עצות

אם זה עובר יש לי כרטיס הייטקזון שיש שם הרבה מבצעים.

לאבא שלי יש כרטיס "חבר" (האם בעת הקנייה חייבים לשלם עם הכרטיס או שמספיק להראות אותו?)

האם עם קצת עקשנות לקוח פרטי יקבל את המחיר של "חבר"? או שחבל על המאמץ.

איזה חברת ליסינג נחשבת אמינה עם שרות טוב, שלא יזרקו אותי לאחר ששילמתי...

 

מודה לכם מראש.

פורסם

אני במקומך לא הייתי רץ לקנות רכב בסכום הזה גם אם זה בהלוואה לשלוש שנים.

בשביל הנסיעות שאשתך תעשה - עד 15 ק"מ ביום - לא צריך יותר מידי לעניין אותך גם צריכת הדלק.

אל תצחק אבל הייתי קונה גטס 2008-2009(בחיי) ב 25-30K.

סוס עבודה. אמין מאוד. בשביל כמה קילומטרים ביום חבל לשים סכומים גבוהים כ"כ.

חשבון הדלק לא צריך להדאיג אותך עקב הק"מ היומי הנמוך מאוד.

גם ככה לאישה לא משנה על מה היא נוסעת כל עוד יש מזגן מקפיא ואוטומט.

 

 

אלי

פורסם
אני במקומך לא הייתי רץ לקנות רכב בסכום הזה גם אם זה בהלוואה לשלוש שנים.

בשביל הנסיעות שאשתך תעשה - עד 15 ק"מ ביום - לא צריך יותר מידי לעניין אותך גם צריכת הדלק.

אל תצחק אבל הייתי קונה גטס 2008-2009(בחיי) ב 25-30K.

סוס עבודה. אמין מאוד. בשביל כמה קילומטרים ביום חבל לשים סכומים גבוהים כ"כ.

חשבון הדלק לא צריך להדאיג אותך עקב הק"מ היומי הנמוך מאוד.

גם ככה לאישה לא משנה על מה היא נוסעת כל עוד יש מזגן מקפיא ואוטומט.

 

 

אלי

 

1+

 

אפשר להוסיף עוד כמה אלפים ולעלות לשנתון 2009-2010 אם רוצים.

אין הצדקה מעבר לכך.

פורסם

מצטרף להמלצה, הרכב פשוט מתאים למטרה הזאת (בכל מקרה אחר הרכב היה נקטל :lol: )

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

ילדים שיושבים על הספסל או במושבי בטיחות? אם מדובר במושב בטיחות חשוב שלרכב יהיה מנגנון ביטול כרית אויר למושב הימני, שכן לא תוכל להושיב את שלושתם מאחור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני במקומך לא הייתי רץ לקנות רכב בסכום הזה גם אם זה בהלוואה לשלוש שנים.

בשביל הנסיעות שאשתך תעשה - עד 15 ק"מ ביום - לא צריך יותר מידי לעניין אותך גם צריכת הדלק.

אל תצחק אבל הייתי קונה גטס 2008-2009(בחיי) ב 25-30K.

סוס עבודה. אמין מאוד. בשביל כמה קילומטרים ביום חבל לשים סכומים גבוהים כ"כ.

חשבון הדלק לא צריך להדאיג אותך עקב הק"מ היומי הנמוך מאוד.

גם ככה לאישה לא משנה על מה היא נוסעת כל עוד יש מזגן מקפיא ואוטומט.

 

 

אלי

יש נשים ויש נשים, לנושא לנסועה כזו אין טעם להשקיע ברכב חדש, חפש במגרשי הליסינג.

פורסם

מצטרף להמלצה על גטס, רכב אמין. צריכת הדלק היא לא הטובה ביותר בו, אבל אני מאמין שזה לא יורגש יותר מידי.

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
פורסם

אם הולכים על גטס (וזו בהחלט בחירה טובה למי שלא אכפת לו מצריכת דלק יותר מדי ומחפש רכב פשוט ואמין לתחזוקה), אז חשוב לציין שמומלץ מאוד לבחור ברמת הגימור הבכירות עם האבזור הבטיחותי הנורמלי, דהיינו: GLI, GLX או GLS.

GLF היא רמת הגימור הנמוכה שנמכרה לרוב לליסינג ויש לה רק כרית אוויר אחת ללא ABS.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני ממש לא אוהב את היונדאי גטס.

 

אני מחפש משהו קצת יותר מפנק

מה אתם אומרים על I20?

 

גם טיפולים זולים וגם ביטוח זול

 

חשבתי על קיה ריו אבל הביטוח יקר בגלל המוניות

פורסם

האמת שהיום גם אם אתה לא נוסע הרבה הצריכת דלק היא משמעותית, כי הוא רק הולך ומתייקר.

היונדאי i20 אמורה להיות טובה אבל אני לא מכיר מקרוב. קיה פיקנטו יש לאחותי והיא מבסוטית, הצריכת דלק נמוכה יחסית והיא קיבלה איתה 7 שנים אחריות. קח את שתיהן לנסיעת מבחן תראה מה מתאים לך. בהצלחה

פורסם

לגבי הריו, יש לי ריו 2013, בדקת לגבי הביטוח לפני שרשמת את השטות ששגורה בפי כול מי שבודק רכב שאי פעם שימש כמונית? (אגב, המוניות זה דיזל, אתה לבטח תקנה בנזין, סתם לידיעה)

כי הביטוח שלי לא יקר בכלל, 4700 מקיף וזה כולל את אחי הקטן שנכנס איתי וזה אומר תוספת של ביטוח צעיר, אז מספיק עם הסטיגמות והבלבולי מוח האלה, שמעתי פעם מבחור שרצה לקנות אוקטביה בנזין משהו דומה - "הטיפולים בטוח יקרים כי זה רכב שמוניות משתמשות בו, עליתי על מונית וזה מה שהנהג מונית אמר לי", מיותר לציין שמוניות ב99.9 אחוזים מהמקרים זה דיזל, והוא קנה בנזין, ככה שעלויות הטיפולים לא זהות ומדובר במנועים שונים לחלוטין.

 

בכללי הגטס מ2008 אמורה להיות מעט יותר חסכונית, הרכב אכן סוס עבודה, אמין מאוד וניתן לקבל שנתון גבוהה בתקציב יחסית נמוך.

אם אתה צריך רכב באמת רק לנסיעות קצרות של 15 ק"מ, יונדאי גטס יכול לענות על זה בצורה מצויינת, בשביל 15 ק"מ ביום חבל לקנות רכב יקר משמעותית, שכביכול יחסוך לך כמה שקלים בדלק אבל יעלה יותר בירידת ערך וכ'ו...

 

אגב - לדעתי תבדוק אולי יונדאי אקסנט, השנתון הכי גבוהה שתוכל למצוע בתקציב, ככה תקבל רכב קצת יותר גדול מגטס, מעט מרווח יותר, וכמובן אמין ביותר.

סתם כדוגמא מחיפוש מהיר, לא ממוקד מידיי, אני בטוח שאם תתעמק תוכל למצוא לפי דרישותיך: (אין לי שום קשר לרכב)http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=2b8df6a9ef5ae35ecf932406054e4f78469

×
×
  • תוכן חדש...