Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
העצירה בתחנת אוטובוס מותרת אך ורק ל.....אוטובוס.

המקרה היחיד בו מותר לעצור בתחנת אוטובוס (או בכל מקום אחר שאסור לעצור בו) זה עקב תקלה ברכב.

נתחיל מזה שאלפי אנשים עוצרים בתחנות אוטובוס כל יום כי במידה והם צריכים לעצור (לטובת הורדת נוסע, תקלה ברכב, חשו ברע ועוד אלף ואחד דברים) הם יעצרו במקום היחידי שאפשר וברוב הרחובות הראשיים זה תחנות אוטובוס, אז בוא נשאיר את הצביעות מחוץ לדיון..

לכל המגזימים, אם הייתי פותח את ההודעה בכך שעצרתי בתחנת אוטובוס כי חשתי ברע והרגשתי שאני לא יכול להמשיך בנסיעה בלי לסכן אחרים גם הייתם מגיבים ככה ?

 

בסך הכל עצרתי 30 שניות בתחנת אוטובוס, בל לא נשכח שאם היה מגיע אוטובוס הייתי זז (ולא הגיע) ולא הפרעתי לתנועה בשום צורך.

שונא מתיפייפים, כאילו שבחיים לא עצרתם בתחנת אוטובוס.

פורסם

עצרנו ולא נתפסנו

 

עצרנו ונתפסנו ואז

 

שילמנו כמו גברים ולא ייללנו כמו חתלתולים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אני באמת פעם ראשונה הולך פרנציפ איתו לביהמ"ש ולא מוכן לוותר.

 

תגיע לפני כבוד השופט, ישאל אותך כבוד השופט, "עצרת בתחנת אוטובוס?", אתה תענה לו "כן", ישאל אותך "האם כבודו נהג באוטובוס בעת המקרה?", תענה לו "לא כבוד השופט", יגיד לך "אז למה אתה מבזבז את זמנו היקר של בית המשפט?" וישלח אותך לדרכך, כנראה עם קנס יפה וסיפור לנכדים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

80 אחוז מהתפקיד של משטרת התנועה זה לממן את שאר הפעילויות של המשטרה...

למה יש כחול לבן בתוך העיר? אנשים משלמים מיסים ומצפים שהמדינה תדאג לכך שתהיה להם חנייה בכל מקום , ושהמדינה לא תגבה על זה מס נוסף.

פורסם

פשוט מתסכל אותי לשמוע על המקרה שלך בתור אחד שעבר חוויה דומה בעבר

מהניסיון שלי אף אחד מהרשויות לא ישתמש בהיגיון הבריא לטובתך

ועם כמה שההסבר שלך הגיוני , והוא באמת הגיוני

במשפט הולכים על החוק היבש בלבד ולכן אני מעריך את סיכוייך כנמוכים

אין לי יותר מידי לעשות חוץ מלהזדהות איתך ולאחל לך בהצלחה

ותעדכן כאן במידה ויהיו חדשות לגבי המשפט

×
×
  • תוכן חדש...