Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

לפני כשבועיים רכשתי רכב שנת 2007 GLS מנוע 1400

ושמתי לב בשבוע האחרון ( יתכן וזה היה גם לפני ורק כעת הבחנתי בכך אין לי מושג)

שכאשר אני מניעה את הרכב (לא משנה אם בבוקר/צהריים/ערב) נדלקת לה נורית כחולה של נוזל הקירור, עליי לחכות כ 3-4 דקות עד שהיא תעלם

 

מה עליי לעשות? האם זה תקין?

האם זה קשור לכך ששבוע שעבר החליפו לי תושבת גיר?

 

אשמח לתשובה מהירה :)

פורסם

ואם זה לא היה ברור - הכל תקין.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הכל תקין, הנורה נדלקת כאשר המנוע קר (בשלב הזה רצוי לנסוע נסיעה רגועה ולא לאמץ את המנוע), וכבה כשהוא מתחמם ומגיע לטמפרטורה הרצוייה.

פורסם

תודה רבה לכם על התגובות המהירות!

 

אם זה המצב בקיץ , מה יהיה בחורף!?

או שזה בכלל לא קשור (ותסלחו לי מראש אני בכל זאת אישה :))))

 

 

אין צורך ללכת למוסך בשביל זה כדי שזה יפסיק?

פורסם

בחורף הנורה הכחולה תדלק יותר זמן לאחר ההתנעה. נניח 5-6 דקות בחורף במקום 4 דקות בקיץ.

 

את לא צריכה לגשת למוסך.

 

זו פעולה תקינה של המערכת.

 

נקודות נוספות:

 

אם את מניעה את המנוע לאחר שהיה כבוי כשעה, הנורה הכחולה אמורה לכבות לאחר מס' שניות ולא לאחר מספר דקות.

 

כמובן שאין צורך להמתין בעמידה במקום עד לכיבוי הנורה, אלא להתחיל בנסיעה מייד לאחר התנעת המנוע.

 

 

פורסם

תודה :)))

 

ואני ממש מקווה להנות ממנה,

כרגע נראה לי שהיא מגזימה עם הדלק.. (למרות שהיא 2007 מהדגמים הפחות חזירים שתיינים)

אבל נקווה לטוב :)

פורסם

הגטס ידועה כשתיינית לא קטנה אבל מבחינה מכנית זה רכב מאוד מאוד מוצלח כך שעדיף שהכסף ייצא על דלק שאת נוסעת עליו מאשר על תיקונים שאז הרכב יושב לו במוסך. גם החלפים שלו מאוד זולים וטיפולים זה גרושים לעומת רכבים אחרים.

פורסם

מאור ARE YOU FOR REAL? או, אתה באמת רציני לגבי כך שמדובר ברכב מאוד מוצלח?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
מאור ARE YOU FOR REAL? או, אתה באמת רציני לגבי כך שמדובר ברכב מאוד מוצלח?

 

רציני ביותר. מוצלח הרבה יותר גם מה i10 שהחליף אותו. אבל בכל מיקרה מעניין לשמוע מה עברת עם גטס לפי התגובה...

×
×
  • תוכן חדש...