Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינת המיצוב כרכב הכי זול בליסינג באמת i10 החליפה את הגטס ולא i20.

 

אטוס בזמנה לא נמכרה בכמויות רציניות.

 

בתקופת גטס לא היו בארץ כמעט בכלל מכוניות מיני בקטגוריה של i10 ואת מקומן במשבצת הזו מילאו הגירסאות הזולות של גטס.

 

 

פורסם
את האטוס החליפה הגטס ואת הגטס החליפה הI10

לא נכון ולא נכון.

 

גטס מוצבת כמכונית סופר מיני בעוד האטוס מוצבת כמכונית מיני.

אי לכך, i20 מחליפה אותה. ניתן לראות זאת לפי מרווח הפנים, לפי היצע המנועים הדומה (1.4 ו1.6, עכשיו לאחרונה נוסף 1.25).

אטוס הוחלפה על ידי הi10. רק שזה נראה כאילו זה לקח הרבה זמן. בנתיים בעולם האטוס המשיכה להמכר.

 

אגב, אין שום בעיה עם הרכב. הייתה לי גטס 2008 וגם מנורה כזאת הייתה נדלקת אצלי בתחילת נסיעה כשהמנוע קר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טוב, מאור מבחינת ליין הדגמים של יונדאי וכוונת היצרן אתה לא צודק.

 

אטוס זה דגם בקטגורייית מיני, כלומר מנוע 1000 סמ"ק, אורך כ 3.5 מטר, יעוד בעיקר עירוני ומקום ל 4 אנשים, 5 בקושי.

 

i10 זה בדיוק אותו דבר, אבל מודרני יותר.

 

 

גטס - קטגוריה מעל, כמו פונטו, פיז'ו 206 - מנוע 1300-1600, אורך 3.70-4.00, יותר מרווח ומתאים ל 5 אנשים, יותר מתאים לנסיעות ארוכות.

 

הוחלפה על ידי i20

 

 

פורסם

נכון...המיפרט שונה את זה אני יודע. היה לי גם אטוס וגם גטס יש לי כרגע. אז איך ניתן להסביר את העובדה הזו שהאטוס הפסיק להגיע לארץ בשנת 2003 ואז התחיל היבוא של הגטס ואותו דבר הגטס שהפסיק ב 2010 ואז התחיל ה i10 וה i20...

פורסם
נכון...המיפרט שונה את זה אני יודע. היה לי גם אטוס וגם גטס יש לי כרגע. אז איך ניתן להסביר את העובדה הזו שהאטוס הפסיק להגיע לארץ בשנת 2003 ואז התחיל היבוא של הגטס ואותו דבר הגטס שהפסיק ב 2010 ואז התחיל ה i10 וה i20...

האטוס אם אני לא טועה הגיע לארץ גם ב2004.

פשוט הנישה הזאת של רכבי מיני בעבר בארץ לא הייתה מוצלחת. היו פה כמו סוזוקי מרוטי ודייהטסו קורה, דייהו מאטיז (שיש עכשיו בצורה שונה לגמרי - שברולט ספארק) ועוד כמה, אבל הן לא נחלו הצלחה.

 

בכל מקרה, גטס הוא סופר מיני למהדרין ואין קשר לזה שהפסיקו לייבא את האטוס. לינודאי לא הייתה מכונית לנישה של הסופר מיני וזו הייתה התשובה. למה הפסיקו לייבא את הגטס ב2010? בגלל שהi20 הגיעה ב2009 להחליפה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...