Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האקדח עשה לי צרות אז הזמנתי אחר מI4D,אם לא ירד גשם תקבל סרטון ביום שישי.

 

מדובר על האקדח קצף הלא מקורי של קרשר?,בימים הקרובים אמור להגיע אליי אחד כזה,יש איזושהם טיפים לשימוש נכון לטווח הארוך?

m7kj.jpg
  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

adi89 מה ההבדל בין המכונה 160 שלי לבין ה 160 שלך?

 

באחת מהן יש אפשרות לשיאיבת מים מדלי למשל ולא רק דרך צינור גינה?

 

עוד משהו, המקציף סבון הזה שקיבלתי המקורי הקטן שווה משהו?

אני מעוניין להזמין מקציף מקצועי לא מקורי למכונה הזאת, הדגם הוא RAPTOR 23 אשמח לעזרה במציאת המקציף המקצועי למכונה הזאת תודה.

 

91vu.jpg

 

j4wh.jpg

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
מדובר על האקדח קצף הלא מקורי של קרשר?,בימים הקרובים אמור להגיע אליי אחד כזה,יש איזושהם טיפים לשימוש נכון לטווח הארוך?

חיובי,אין טיפים זה מוצר מאוד פשוט,לא מתעסקים איתו בכלל חוץ מהדילול של הסבון,שמים במיכל ונותנים גז.

הונדה בשעה טובה:lol:

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
חיובי,אין טיפים זה מוצר מאוד פשוט,לא מתעסקים איתו בכלל חוץ מהדילול של הסבון,שמים במיכל ונותנים גז.

הונדה בשעה טובה:lol:

 

תודה רבה, זה לא שלי זה של אבא שלי, אנחנו לא גרים באותו בית אבל הוא לא גר רחוק מימני, ככה שאין בעיה לבוא פעם פעמיים בשבוע לעשות אצלו שטיפה.

 

אתה יכול לעזור לי בחיפוש מקציף כמו שלך רק למכונה של לבור דגם RAPTOR 23? רב תודות.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
חיובי,אין טיפים זה מוצר מאוד פשוט,לא מתעסקים איתו בכלל חוץ מהדילול של הסבון,שמים במיכל ונותנים גז.

הונדה בשעה טובה:lol:

 

 

אז מאיזו סיבה היו לך בעיות איתו?

m7kj.jpg
פורסם
adi89 מה ההבדל בין המכונה 160 שלי לבין ה 160 שלך?

 

באחת מהן יש אפשרות לשיאיבת מים מדלי למשל ולא רק דרך צינור גינה?

 

עוד משהו, המקציף סבון הזה שקיבלתי המקורי הקטן שווה משהו?

אני מעוניין להזמין מקציף מקצועי לא מקורי למכונה הזאת, הדגם הוא RAPTOR 23 אשמח לעזרה במציאת המקציף המקצועי למכונה הזאת תודה.

 

91vu.jpg

 

j4wh.jpg

המיכל סבון הקטן חמוד ומוציא כמות יפה של סבון, אבל לא שלג.

לגבי השוני בין המכונות חוץ מההספק שאצלי הוא 2500 ואצלך הוא 2300 אין לי מושג את האמת, לי אין מיכל סבון פנימי(לך יש?) העיצוב החיצוני שונה ממה שאני רואה, גם אני קיבלתי את כל האביזרים שאתה קיבלת, כפי ששמת לב אצלי בתמונה החלפתי את האקדח והראש מניפה לכאלו ממתכת עם ראשי דיזות כמו של המכונות המקצועיות התעשיתיות, כמו כן את זרנוק הטורבו.

אחלה מכונה, תתחדש ותהנה!

פורסם
המיכל סבון הקטן חמוד ומוציא כמות יפה של סבון, אבל לא שלג.

לגבי השוני בין המכונות חוץ מההספק שאצלי הוא 2500 ואצלך הוא 2300 אין לי מושג את האמת, לי אין מיכל סבון פנימי(לך יש?) העיצוב החיצוני שונה ממה שאני רואה, גם אני קיבלתי את כל האביזרים שאתה קיבלת, כפי ששמת לב אצלי בתמונה החלפתי את האקדח והראש מניפה לכאלו ממתכת עם ראשי דיזות כמו של המכונות המקצועיות התעשיתיות, כמו כן את זרנוק הטורבו.

אחלה מכונה, תתחדש ותהנה!

 

גם אצלי כנראה אין מיכל סבון פנימי, מדוע החלפתה את האויזרים לאויזרים כאלה עם מתכת? הקודמים עשו בעיות או סתם שיהיה יותר חזק ויציב?

תודה, ד"א כמה המכונה שלך עלתה לך? ואם יש לך אקדח שלג לא מקורי אני מחפש למכונה שלי ולא יודע איפה יש במחיר סביר ואם זה מתאים למכונה שלי.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
חבל רק לפני כמה ימים התפשרתי על הפחות חזקה 100 באר רכשתי אותה ב399 ש״ח

 

 

אני גם באתי להזמין אותה באינטרנט אצל וואלה שופ וגם הזמנתי, ואז אחרי דקה ביטלתי, ושילמתי קנס כספי

ועוד ניסו לשכנע אותי להשאיר את ההזמנה ושזה יהיה כנס בסביבות ה 30-50 שקל לא זוכר בדיוק ולמרות זאת ביטלתי.

100 בר נשמע לי חלש וגם הצינור קצר רק 3 מטר ואין גלגלים, עדיף לשלם קצת יותר ולקבל יותר.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
גם אצלי כנראה אין מיכל סבון פנימי, מדוע החלפתה את האויזרים לאויזרים כאלה עם מתכת? הקודמים עשו בעיות או סתם שיהיה יותר חזק ויציב?

תודה, ד"א כמה המכונה שלך עלתה לך? ואם יש לך אקדח שלג לא מקורי אני מחפש למכונה שלי ולא יודע איפה יש במחיר סביר ואם זה מתאים למכונה שלי.

 

נסעתי ליבואן וקניתי מ"תצוגה" ב-900 ש"ח בפועל המכונה הייתה חדשה באריזה,

האביזרים הקודמים שלי התפוצצו, אני לא יודע אם זה בגלל העוצמה של המכונה או בגלל לחץ המים הגבוהה מאוד שיש אצלי בבית

הנה קישור לאקדח קצף זול לLavor:

http://www.aliexpress.com/item/snow-foam-lance-super-performance-for-heavy-duty/920709651.html

פורסם
נסעתי ליבואן וקניתי מ"תצוגה" ב-900 ש"ח בפועל המכונה הייתה חדשה באריזה,

האביזרים הקודמים שלי התפוצצו, אני לא יודע אם זה בגלל העוצמה של המכונה או בגלל לחץ המים הגבוהה מאוד שיש אצלי בבית

הנה קישור לאקדח קצף זול לLavor:

http://www.aliexpress.com/item/snow-foam-lance-super-performance-for-heavy-duty/920709651.html

 

 

ממש זול, מוזר שהתפוצצו, יכול להיות שבגלל שזה היה מתצוגה הפלסטיקים התיבשו קצת?

ותודה, החנות הזאת עובדת עם פייפל?

וזה בדוק אקדח קצף שמתאים למכונה שלי?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

ייתכן בהחלט שהפלסטיק היה יבש ולא טוב, לגבי האקדח קצף רשום שהוא מתאים למכונות Lavor, יש סוג אחד של פיה לLavor לכן זה צריך להתאים, אני לא קניתי אותו, ואין לי מושג איך האתר הזה עובד, יש חברי פורום אחרים שהזמינו מהאתר הזה, לגבי האקדח קצף הדבר היחידי שאותי מטריד זה שהפיה שלו מפלסטיק ורשום שהוא עמיד עד לחץ של 180 וראיתי כבר חבר פורום שהתפוצצה לו הפיה(אמנם של קרצ'ר) והוא היה צריך להזמין פיית ברונזה חדשה מאיבי..

פורסם
ייתכן בהחלט שהפלסטיק היה יבש ולא טוב, לגבי האקדח קצף רשום שהוא מתאים למכונות Lavor, יש סוג אחד של פיה לLavor לכן זה צריך להתאים, אני לא קניתי אותו, ואין לי מושג איך האתר הזה עובד, יש חברי פורום אחרים שהזמינו מהאתר הזה, לגבי האקדח קצף הדבר היחידי שאותי מטריד זה שהפיה שלו מפלסטיק ורשום שהוא עמיד עד לחץ של 180 וראיתי כבר חבר פורום שהתפוצצה לו הפיה(אמנם של קרצ'ר) והוא היה צריך להזמין פיית ברונזה חדשה מאיבי..

 

לפי הכלים שמגיעים עם המכונה גם הם נראים לא הכי עמידים וחזקים, אבל שעבדתי היום עם המכונה הם עשו את העבודה כמו שצריך ובלי בעיה.

וגם הם עשויים מפלסטיקים, אז אולי עניין של מזל וזמן עד שהם ישברו, פלסטיק זה דבר שביר אין ספק.

 

אז זה מתאים לכל מכונות של הלבור זה מעולה, רק לא הבנתי מה הקטע שלהם עם עלויות המשלוח, יש מוצרים שהמשלוח חינם ויש מוצרים שהמשלוח בתוספת תשלום, ולא ניתן להזמין כמה מוצרים באותו מחיר משלוח, אלה לכל מוצר יש את מחיר המשלוח שלו, זה בטח משחק כזה כמו באיביי, השמחיר יראה זול ואז יהיה גם את עלות המשלוח.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
ייתכן בהחלט שהפלסטיק היה יבש ולא טוב, לגבי האקדח קצף רשום שהוא מתאים למכונות Lavor, יש סוג אחד של פיה לLavor לכן זה צריך להתאים, אני לא קניתי אותו, ואין לי מושג איך האתר הזה עובד, יש חברי פורום אחרים שהזמינו מהאתר הזה, לגבי האקדח קצף הדבר היחידי שאותי מטריד זה שהפיה שלו מפלסטיק ורשום שהוא עמיד עד לחץ של 180 וראיתי כבר חבר פורום שהתפוצצה לו הפיה(אמנם של קרצ'ר) והוא היה צריך להזמין פיית ברונזה חדשה מאיבי..

 

אם אתה מדבר עלי אז הפיה לא התפוצצה מהלחץ,סגרתי את ההברגה חזק מידי עם היד,מה שכן זה לא נראה יותר מידי עמיד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...