Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נגדיר ככה - אני עובד על לפחות רכב בשבוע, וזה בנוסף לעבודה הרגילה שלי, אם היה לי כוח לצלם ולהעלות תמונות כול פעם, הייתי מפציץ פה בפוסטים אז זמן פנוי יותר מידיי אין לי.

 

למזלי הטוב, יש לי דברים הרבה יותר טובים לעשות בחיים מאשר לשבת לצלם את יכולות הקפצה כאלה ואחרות כדי להוכיח למישהו משהו, במיוחד לא בשבילך - שמהרגע שהגעת לפורום אתה מתנגח ומתנצח על כול מילה שמישהו כותב פה, ולא מקבל אף דעה חוץ משלך.

מה גם שאני עובד לבד, ואין בדיוק מי שיחזיק את האייפון.

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זכותך לחשוב עלי מה שאתה רוצה ולעשות מה שאתה רוצה, לא הכרחתי אף אחד לעשות שום דבר.

רק אמרתי שאם אתם כבר מדברים אז אולי באמת גם ותראו את זה, שגם ניראה ולא רק נשמע?

אתה לא חייב להוכיח לי כלום, ואני לא חייב להאמין לכל דבר נכון?

ד''א לא חייב שמישהו יצלם אותך, אתה יכול פשוט להניח את המצלמה בצד ולהקליט.

אני לא אומר שהמכונה לא חזקה או לא מקציפה, אני פשוט חושב שלא ברמה כזאת איכותית כמו שמראים בסרטונים ביוטיוב.

אפילו ArikC אומר שיש לו גם את המקציף המקורי של karcher והוא לא מגיע איתו לרמות עבודה מקצועיות.

מה הוא משקר?, לא ניראה לי שהוא יקנה סתם עוד מקציף בלי סיבה.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

ממש לא אמרתי שהוא משקר, וממש לא אמרתי שהוא מקציב כמו שמראים בסרטונים, זה ברור, אבל מפה ועד להגיד שהוא עושה עבודה מחורבנת ואם אין לך 789 באר במכונה אין הקצפה מספקת!! הדרך ארוכה מאוד!

פורסם
קיבלתי את המקציף היום, נראה באיכות גבוהה למען האמת.

המקציף עלה 39 דולר, mr Pink עלה 45 באוטוסטור.

רק עכשיו אני צריך למצוא זמן לשטוף את הרכב, בתקווה שזה יהיה השבוע.

 

אתה יכול לתת לינק למקציף שרכשת?

ולא, אני לא מתכוון לקנות, לפחות לא כרגע, רק מעוניין לראות.

פורסם
ממש לא אמרתי שהוא משקר, וממש לא אמרתי שהוא מקציב כמו שמראים בסרטונים, זה ברור, אבל מפה ועד להגיד שהוא עושה עבודה מחורבנת ואם אין לך 789 באר במכונה אין הקצפה מספקת!! הדרך ארוכה מאוד!

 

אוקי לפי מה שאתה רושם עכשיו אני רואה שהבעיה היא אצלך, אני לא רשמתי דברים כאלה.

 

''אבל מפה ועד להגיד שהוא עושה עבודה מחורבנת ואם אין לך 789 באר במכונה אין הקצפה מספקת!!''

 

קודם כל אתה מגזים יותר מידי הייתי אומר.

לא אמרתי שהוא עושה שום עבודה מחורבנת, אמרתי שהמקציף המקורי לא מגיע לרמות של ההקצפות כמו בסרטונים

ואם אתה חושב אחרת אתה מוזמן להוכיח לי ולהראות לי שאני טועה.

לא בא לך להוכיח? לא צריך, אבל עכשיו הוכחתה לי בידיוק ההפך, שאין לו יכולת הקצפה שכזאת

ושאני לא מדבר סתם אלה אתה מנפח כל מילה שלי ואומר שאני לא מקשיב לאף אחד ועושה מה שבא לי, אוקי ראינו עכשיו מי צודק.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

חבר'ה אין צורך לריב, מחר בבוקר תיהיה לכם סקירה.

לינק למקציף אין לי כרגע אני בעבודה.

המקציף המקורי של קרשר עושה עבודה יפה עם הסבון לרכב של קרשר, יוצא קצף די סמיך לא כמו בסרטון של כימיכל גייס, אבל מספיק טוב.

עם mr Pink לא הצלחתי להגיע איתו לתוצאה מספקת.

הוא גם לא מערבב אוויר בתהליך ההקצפה ולכן הקצף לא יוצא סמיך.

מחר בבוקר יהיו תמונות של הקצף.

אני מאמין שזה לא עניין של לחץ במכונה אלא תלוי בסוג של האקדח הקצפה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אלוהים לא אוהב אותי היום,המתאם בין המקציף לאקדח של קרשר נשבר,פלסטיק מעפן.

וויתרתי על השטיפה היום אני אנסה למצוא פיתרון נורמלי,או שאני פשוט אזמין אקדח איכותי ולא קקה דרעק מסין,קיבינימאט 150 שקל הלכו:evil:

לא סתם במקציפים היקרים המתאם הוא מפליז.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אלוהים לא אוהב אותי היום,המתאם בין המקציף לאקדח של קרשר נשבר,פלסטיק מעפן.

וויתרתי על השטיפה היום אני אנסה למצוא פיתרון נורמלי,או שאני פשוט אזמין אקדח איכותי ולא קקה דרעק מסין,קיבינימאט 150 שקל הלכו:evil:

לא סתם במקציפים היקרים המתאם הוא מפליז.

 

זה באמת מעצבן, אולי יש דרך ליצור קשר עם האתר? שישלחו חדש?

פורסם

מחלוקות זה תמיד טוב אחת היינו כולנו אותו דבר :-P

 

למען הסדר הטוב שאתה משתמש בו תעלה סרטון שלך עם דילול כמו שצריך ולא 100% כמו שהם עושים ברוב הסירטונים, אני ישמח להתבדות, הקרשר הנוכחי שלי פשוט עושה עבודה מצויינת ולכן אני לא חושב ש90% צריכים יותר מזה.

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם
אלוהים לא אוהב אותי היום,המתאם בין המקציף לאקדח של קרשר נשבר,פלסטיק מעפן.

וויתרתי על השטיפה היום אני אנסה למצוא פיתרון נורמלי,או שאני פשוט אזמין אקדח איכותי ולא קקה דרעק מסין,קיבינימאט 150 שקל הלכו:evil:

לא סתם במקציפים היקרים המתאם הוא מפליז.

 

 

 

תעלה קישור של החיבור פליז הזה בבקשה.

פורסם

טוב דיברתי עם המוכר והוא שולח לי מתאם חדש.

רק עכשיו נחכה שזה יגיע,חקרתי קצת באיביי ויש שפע של מתאמים כאלו מפליז אז מקסימום נזמין אחד מפליז,הפלסטיק הזה נראה שביר מאוד.

 

ישראל כהן זה המתאם מפליז(יש הברגה מפליז)

http://www.ebay.com/itm/KARCHER-K-SERIES-BAYONET-ADAPTOR-MALE-X-1-4-BSP-FEMALE-/170567143238?pt=UK_Home_Garden_PowerTools_SM&hash=item27b6980f46

יש גם מתאם שהוא כולו עשוי מפליז.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לדעתי רצוי מאוד ללכת על מתכת (פליז) ולא פלסטיק. הלחצים שרצים בתוך הצנרת הזו הם עצומים, אפילו יותר מהלחץ שאתה מרגיש ביציאה.

זאת גם הסיבה שאקדחי הקצף הטובים יקרים יחסית - יש בהם הרבה חלקים שבנויים לעמידות בלחץ לאורך זמן.


×
×
  • תוכן חדש...