Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפינים שלו (חיבור) מפלסטיק?

הוא מאוד דומה לחיבור למכןנה שלי, רק שהכנפיים שונות קצת, חשבתי על לקנות ולגלף קצת.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באסה חיכיתי לסרטון, עוד לא קניתי מכונה וזה מאוד יעזור לי להחליט אם ללכת על ה100 בר בראש שקט.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
אם אתה רוצה לחכות עוד קצת הזמנתי מאנגליה מתאם לקרשר מפליז, זה אמור להגיע די מהר.

 

אין בעיה אני אחכה, אני לא אוהב לקנות משהו יקר שאני לא סגור עליו 100 אחוז.

 

למרות שכבר דיי השתכנעתי שזה מספיק אבל עדיין אני בנאדם כזה שאוהב לראות קודם בעניים שהכל בסדר, ואז לקבל את ה אוקי ולקנות בראש שקט.

 

תגידו, האנשים בדיון הזה לא מבינים כלום מהחיים שלהם או שיש אמת בדבריהם?

למרות שהדיון הזה מלפני כמה שנים טובות, אבל עדיין!

 

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=16183

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
אם אתה רוצה לחכות עוד קצת הזמנתי מאנגליה מתאם לקרשר מפליז, זה אמור להגיע די מהר.

 

אחי אני רוצה לקנות את המכונה של ה 100 בר בסוף.

אתה יכול לשלוח לי קישור של האקדח סבון המיוחד הזה שמתאים למכונה קרצר 100 בר?

אם אפשר את האקדח עם החיבור היותר חזק שלא ישבר לי כמו שהיה אצלך עם החיבור פלסטיק.

 

מר פינק אני יזמין מאוטו סטור, תודה.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
אם אתה רוצה לחכות עוד קצת הזמנתי מאנגליה מתאם לקרשר מפליז, זה אמור להגיע די מהר.

 

סליחה על ההקפצה אבל מעניין אותי לדעת אם המתאם האחרון שהזמנתה כבר הגיע והאם יצא לך כבר להשתמש בו ביחד עם המקציף, אם כן אשמח לשמוע ואולי גם אם תוכל בהזדמנות להעלות תמונות או סרטון של ההקצפה עם הג'רניק 100 בר אם אני זוכר נכון

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
האקדח עשה לי צרות אז הזמנתי אחר מI4D,אם לא ירד גשם תקבל סרטון ביום שישי.

 

 

כן אני זוכר שאמרתה שנשבר לך חלק ואז הזמנתה עוד אחד לא מפלסטיק ואחריזה גם לא התאים, ובסוף הזמנתה חדש לגמרה מ i4d

אז אני מבין שקבלתה אותו כבר, יצא לך להשתמש בו כבר? הוא עובד טוב?

אתה משתמש בסבון הקצפה של מר פינק נכון?

אני גם הזמנתי איזה סבון הקצפה מ i4d והיא הגיע אבל עדיין אין לי לא מכונה ולא מקציף חח

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

וואי אבא שלי מצא מקום שמישהו מוכר מכונה של לבור 160 בר עם הרבה אביזרים ב 1200 שקל

 

הרכבתי אותה בעבודה ניראת חבל על הזמן גם קיבלנו איתה מיכל סבון קטן ככה שעכשיו אני יכול לנסות את הסבון קצף שהזמנתי למרות שזה לא מקציף מקצועי אבל עדיין.

כשאני יהיה בבית אני יעלה כמה תמונות של המכונה והאויזרים.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
וואי אבא שלי מצא מקום שמישהו מוכר מכונה של לבור 160 בר עם הרבה אביזרים ב 1200 שקל

 

הרכבתי אותה בעבודה ניראת חבל על הזמן גם קיבלנו איתה מיכל סבון קטן ככה שעכשיו אני יכול לנסות את הסבון קצף שהזמנתי למרות שזה לא מקציף מקצועי אבל עדיין.

כשאני יהיה בבית אני יעלה כמה תמונות של המכונה והאויזרים.

 

קנית מכונה כמו שלי STM160 ?

2.jpg

פורסם
קנית מכונה כמו שלי STM160 ?

 

לא בדיוק אבל גם 160 בר

 

כל מה שיש בתמונה יש גם בקרטון

 

 

7sk6.jpg

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP


×
×
  • תוכן חדש...