Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי מתאים יותר לרדת לכיוון ה-400 ש"ח ומטה ברכישה קבוצתית - יותר אנשים יהיו בפנים ואני בטוח שאפשר לקבל מחיר טוב על הקארצ'ר K2.120. אני לא חושב שצריך לחץ גבוה מזה.

 

אם משיגים מכונה כזו בפחות מ-350 ש"ח, אני כנראה בפנים.

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לדעתי מתאים יותר לרדת לכיוון ה-400 ש"ח ומטה ברכישה קבוצתית - יותר אנשים יהיו בפנים ואני בטוח שאפשר לקבל מחיר טוב על הקארצ'ר K2.120. אני לא חושב שצריך לחץ גבוה מזה.

 

אם משיגים מכונה כזו בפחות מ-350 ש"ח, אני כנראה בפנים.

 

אין מצב למחיר הזה עם החברה הזאת, אתה יכול לקנות של חברת לבור ב 400 שקל

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
הונדה בדקתי על הדגם של קרשר ב120 באר זה דגם שכבר סביר שלא יהיה יותר דיברתי עם היבואן והמחיר דרך היבואן אפילו לא דומה להצעה שהייתה לפני שנה וחצי ב1100 שח דרך היבואן המחיר שלה היה משהוא כמו 1400 שח,בכל מיקרה אין את הדגם הזה.

 

טוב אולי באמת עדיף את ה 110 בר

גם ככה ה 120 הוא גדול יותר ושוקל הרבה למרות שיש לו גלגלת לצינור.

הוא דיבר איתך על הצעת מחיר לגבי הדגם של ה 110?

 

לא רוצה לשגע אותך, אבל היה נחמד אם הוא היה נותן גם הצעת מחיר על הדגם של ה 100 בר (אני כרגע עם הגלקסי לא זוכר דגמים מדויקים)

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

אני גם בפנים למכונה ב 350 ש"ח

מספיק לי גם 100 bar העיקר שיעיף את הלכלוך מהאוטו לא צריך יותר מזה..

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם
אני גם בפנים למכונה ב 350 ש"ח

מספיק לי גם 100 bar העיקר שיעיף את הלכלוך מהאוטו לא צריך יותר מזה..

 

צודק אולי באמת לא צריך להשתגע ו 100 בר מחברה טובה יספיקו בשביל רכב, אם זה יהיה במחיר משתלם אני מאמין שהרבה ירצו להזמין ונוכל לבצע את הרכישה.

אבל יהיה מעניין לשמוע על שני הדגמים גם של ה 100 וגם של ה 110.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

שמעו אני חושב שהמכונה הזולה עם ה 100 בר אולי תספיק לנקיון של אוטו, אבל אולי כדי להוציא קצף סבון סמיך יהיה לה בעיה עקב הלחץ של ה 100 בר.

אחרי הכל הרבה פה רוצים לרכוש את המכונה בגלל עניין הקצף גם ולא רק השטיפה בלחץ

 

סרטון של המכונה מוציאה קצף פה ממש עלוב (לא בגלל הסמיכות של הקצף, אלה בגלל הכוח של הלחץ)

 

http://www.youtube.com/watch?v=Y2v4i9QwkcA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

אבל מעניין למה דווקא ערוץ הקניות מוכרות רק מכונות שטיפה בלחץ של לבור, הרי אנחנו כבר יודעים שערוץ הקניות מוכר מוצרים זולים, ועד שהם מוכרים איזה מוצר ''מותג'' הם עושים מיזה סיפור שלם שהם מוכרים את המוצר האיכותי ביותר במחיר ''הזול ביותר''

 

אני עדיין מתלבט אם 100 בר באמת יספיקו או ללכת על 110 120 בר.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

אני בזמנו הלכתי על בטוח ולקחתי 130 בר של קרצר. גם בגלל שחחשתי שלחץ נמוך לא בטוח שיתן הקצפה טובה.

זה גם מה שקראתי בDEATLING WORLD.

 

קניתי את ה4.600 ב1350 בחנות הספקה לתעשיה כלשהיא בפ"ת וזה היה לפני למעלה משנה.

 

אני רואה שבפולק היא מופיעה במחיר הזוי אבל מצויין שם שנשארו יחידות אחרונות לכן אולי תצליחו להתגמש עם היבואן

http://www.polack.co.il/item-2792/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-130-%D7%91%D7%A8-%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%9C-%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C-%D7%A1%D7%91%D7%95%D7%9F-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99

פורסם
שמעו אני חושב שהמכונה הזולה עם ה 100 בר אולי תספיק לנקיון של אוטו, אבל אולי כדי להוציא קצף סבון סמיך יהיה לה בעיה עקב הלחץ של ה 100 בר.

אחרי הכל הרבה פה רוצים לרכוש את המכונה בגלל עניין הקצף גם ולא רק השטיפה בלחץ

 

סרטון של המכונה מוציאה קצף פה ממש עלוב (לא בגלל הסמיכות של הקצף, אלה בגלל הכוח של הלחץ)

 

Y2v4i9QwkcA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

שמע אתה מדבר שטויות בקצב,הוא לא משתמש בשמפו להקצפה!

בנוסף הוא משתמש באקדח קצף המקורי של קרשר שהוא לא מוציא קצף סמיך מאוד כי הוא לא מערבב גם אוויר בהתליך ההקצפה.

אני ניסיתי את האקדח המקורי של קרשר עם חומרים של קרשר ויצא לי קצף סמיך מאוד,עם MR PINK לא יצא הכי סמיך,הזמנתי foam lance ונראה איך זה יצא.

בקיצור הסרטון הזה חרטא ולא משקף בכלל את היכולות של המכונה.

תפנים שבשביל לשטוף רכב לא צריך לחץ גבוה,אתה כל הזמן מחפש מכונה עם לחץ גבוה שאין לך צורך בכך.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אני בזמנו הלכתי על בטוח ולקחתי 130 בר של קרצר. גם בגלל שחחשתי שלחץ נמוך לא בטוח שיתן הקצפה טובה.

זה גם מה שקראתי בDEATLING WORLD.

 

קניתי את ה4.600 ב1350 בחנות הספקה לתעשיה כלשהיא בפ"ת וזה היה לפני למעלה משנה.

 

אני רואה שבפולק היא מופיעה במחיר הזוי אבל מצויין שם שנשארו יחידות אחרונות לכן אולי תצליחו להתגמש עם היבואן

http://www.polack.co.il/item-2792/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-130-%D7%91%D7%A8-%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%9C-%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C-%D7%A1%D7%91%D7%95%D7%9F-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99

 

המחיר הזה לא זול גם ככה 1,544.00 :S כל 10 בר שלהם על מכונה מקפיצה את המחיר ב 500 שקל :S

 

והחנות הזאת קרובה מאוד לאזור המגורים שלי ואף פעם לא שמעתי עליה, יש מצב יש להם מכונות במלאי במחירים טובים יותר מבאינטרנט?

 

תגיד התמונת פרופיל הזאת עם הרכב מוקצף זה הרכב שלך עם ההקצפה שלך של המכונה?

 

ואיך הלחץ במכונה של ה 130 בר שלך חזרה מאוד?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

כן זה הרכב שלי עם המכונה שנתתי קישור עליה וSNOWLANCE של AUTOBRITE

 

בתמונה זה עם שמפו הקצפה של AUTOBRITE

 

בזמנו שחקרתי את הנושא בDEATLING FORUM ההמלצה היתה לקנות לא פחות מ120 בר.


×
×
  • תוכן חדש...