Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אוסיף לכם עוד נתון למשוואה. לי יש צינור של 6 מטר וזה לפעמים מרגיש לי קצר מידי.

ממש לא בטוח שצינור של 3 מטר או 4 מטר יספיק בלי לגרור את המכונה יותר מידיי פעמים

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לי יש צינור של 4 מטר ואני באמת יכול לציין את זה כחיסרון, זה לפעמים מעיק להזיז את המכונה פעם/פעמיים תוך כדי עבודה, אפשר להסתדר אבל יכול להציק

פורסם
אני אוסיף לכם עוד נתון למשוואה. לי יש צינור של 6 מטר וזה לפעמים מרגיש לי קצר מידי.

ממש לא בטוח שצינור של 3 מטר או 4 מטר יספיק בלי לגרור את המכונה יותר מידיי פעמים

 

צודק אני מרגיש את זה ברגע שאני מוציא שואב אבק בייתי החוצה לרכב, יש לי כבל מאריך של 50 מטר, וגם 40 מטר היה מספיק לי, אבל שאני לא מוציא מספיק את הכבל והכבל עצמו קצר אני כל הזמן נתקע עם השואב וגורר את המתקן של המאריך.

ושאני משחרר את הכבל כמו שצריך אז אני נע יותר בחופשיות, בלי להתקע ולגרור איתי את הכבל של המאריך.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

אכן חיסרון, שלי 3 מטר.

אני צריך לטייל איתו שאני מגיע לשטוף את החלק האחורי.

ראיתי בעבר, שיש מכונות אשר אפשר לרכוש להם צינור 10 מטר.

העלות כ-150 ש"ח.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אז עכשיו יותר קל להבין שהמכונה לא רק יקרה בגלל הלחץ שהיא מוציאה אלא גם היכולות שלה. מנוע מקורר מים, אורך הצינור וכמות הזרנוקים.

אצלי יש גם מקום מיוחד במכונה שבו אני יכול לשים מיכל סבון שמתערבב עם המים. (לא מיכל הקצפה) אלא משהו שבנוי בתוך המכונה.

פורסם

זה ברור שהמחיר של המכונה הוא לא רק בגלל הלחץ... זה איכות הבנייה, היכולות והתכונות, העזרים (אורך צינור, מס' זרנוקים, מיכל הקצפה וכו') ובטח עוד משהו שאני לא חושב עליו עכשיו.

פורסם

מנוע מקורר מים יש בכל סדרת k2 שאלו המכונות הזולות יחסית.

גם צינור ליניקת סבון זה סטנדרט, כם המכונות היותר יקרות של קרשר מגיעות עם 4 מטר צינור.

המכונות הזולות של קרשר מגיעות עם זרנוק טורבו שזה מה שצריך והוא טוב להכול.

שאר המברשות הם לשימושים צפציפים כמו שטיפת מרצפות וכו'.

בקיצור המוכר בפולק ניסה לדחוף לך מכונה יותר יקרה, מניסיון אישי גם המכונות הזולות מנקות בית פרטי ללא בעיה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מנוע מקורר מים יש בכל סדרת k2 שאלו המכונות הזולות יחסית.

גם צינור ליניקת סבון זה סטנדרט, כם המכונות היותר יקרות של קרשר מגיעות עם 4 מטר צינור.

המכונות הזולות של קרשר מגיעות עם זרנוק טורבו שזה מה שצריך והוא טוב להכול.

שאר המברשות הם לשימושים צפציפים כמו שטיפת מרצפות וכו'.

בקיצור המוכר בפולק ניסה לדחוף לך מכונה יותר יקרה, מניסיון אישי גם המכונות הזולות מנקות בית פרטי ללא בעיה.

 

הוא לא ניסה לדחוף לי מכונה יותר יקרה, כי רשמתי שהוא הציעה לי אחת ב 550 אחרי הנחה שביקשתי (שבאתר עולה 650) שזה עם צינור 4 מטר במקום 3 מטר, ו שני זרנוקים במקום זרנוק אחד, כאילו גם זרנוק רגיל, וגם את הטורבו שמסתובב.

בסטנדרת מכונה ב 450 שקל מגיע רק עם הזרנוק של הטורבו שזה קצת חזק מידי ונגיד אם אני רוצה לשטוף רשת של חלון, זה גם יכול לקרוע לי את הרשת.

הוא לא יכל לעבוד עלי כי אני יודע שאם זה מתאים לאוטו אז זה בטוח יתאים לריצפה ולחלונות וכאלה, אבל כמו שרשמתי לא מספיק חזק בשביל להוריד שחור מקירות ברמה כזאת שהוא מנקה ממש את הקיר, (קיר שפריץ או חומרת שפריץ), בקיצור כמו שהוא אמר זה בעיקר מתאים לכלי רכב, וגינה, אבל לא שימוש רציני לחצרות, שמע אין ספק שיש הבדל בן 100 בר ל 130 בר זה פשוט לחץ הרבה יותר חזק זה הכל, לא צריך יותר מידי מילים.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

לא נכנס איתך לויכוח כי כבר דפים שלמים כתבו פה והסבירו לך ש100 או 110 או 120 זה לא ההבדל שישנה את העולם.

אני גם עם הK2, וגרתי בבית פרטי עד לא מזמן, במקרה עם קיר שפריץ כמו שאתה מתאר, ונשבע לך שהוא הוריד כול שטות קטנה מהקיר, גם מהקרמיקה בחניה שעמדה שם 20 שנה, בחיים לא ראיתי אותה כול כך נקייה.

 

למיטה הבנתי אתה גר בבניין בכלל לא? לפחות לפי מה שאתה רושם, שיש לך חניה ברחוב, אז מה אכפת לך אם הוא מוריד לכלוך מקירות ושטויות? (למרות ששוב - 100 בר הורידו את זה כמו כלום!)

 

אבל עזוב נוו- מסבירים לך פה דברים מהרגע שהתחלת לכתוב פה על המכונת פוליש שהזמנת, ואתה רק מתנגח ומתווכח ולא מוכן לשמוע דעה שונה משלך, תקנה גם 300 בר, ותתחדש, אבל בכנות שחבל על הכסף שלך, וחבל על המשקל של המכשיר שתיהיה צריך לסחוב.

פורסם

אני גר בדירת קרקע, אבל זה בבנין של 4 בתים ושני קומות, שני דירות קרקע למטה, ושני דירות מעלי.

הבית שלי מגודר עם גינה בצד אחד, ומאחורה חצר.

אז יש לי גינה וחצר וגם חומות עם שפריץ והם דיי שחורים, גם כמה סלעים ליופי בגינה, שצריכים לעבור ניקוי מסיבי, יש לי צינור אך הוא לא מנקה טוב את החומות והסלעים, וסתם מרטיב את החומה.

 

והחניה שלי פשוט בכביש הרחוב, כי אני בקרקע היותר פנימית ולא הקרובה יותר לכביש, אך אין לי בעיה להוציא מאריכים.

 

מנסיון אתה אומר שזה ניקה את החומות כמו שצריך עם 100 בר? וכל דבר אחר שניסיתה לנקות הג'רניק 100 בר התמודד איתו בקלות? אם אני מצלם לך עכשיו חומות שפריץ שעם הזמן ניהיו קצת שחורים אתה אומר שעם 100 בר הם יהיה במצב חדש ונקי?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

אצלי קירות שפריץ ישנים של 20 שנה, שרק הרטבנו עם צינור כמו שאתה מתאר, הוא העיף הכול וניקה לגמרי, כמובן שלא הייתי מתנגד ליותר, אבל כשמכניסים שיקולים של משקל/מחיר אתה מבין שחבל על הכסף, אם יש לך את הכסף, למה לא בכיף אפילו, תהנה, ברור 120 יותר טוב מ100, הקטע שלא באמת יש בזה צורך, וגם 100 יספיקו

פורסם

את הכסף יש לי, אבל עכשיו נכנס לעניין עוד פרמטרים חוץ מה 100 בר, שזה אורך הצינור של המכשיר, ומספר הכלים שמקבלים בחבילה, גם יש גלגלים במכונות היותר מתקדמות.

 

את הרכב יצא לי לנקות פעם בשבוע, חצר וגינה זה יותר זמין ונוח כי לא צריך לחבר מאריכים גדולים ומסורבלים, ובקטע הזה 3 מטר צינור ניראה לי גם יספיק, כי אין בעיה לנייד קצת את המכונה בחצר.

 

אז מצד אחד יש את עניין המשקל, ומצד שני יש את עניין החלקים אורך הצינור ולחץ הבר, חסרונות בשני הצדדים.

במכונות היותר יקרות, יש גם גלגלים וגם גלגלת לצינור, בניגוד למכונה הקטנה של ה 100 בר.

 

אז אתה מבין שהשיקול שלי עכשיו זה לא רק 100 בר או יותר?

 

דבר כזה קונים פעם אחת, בגלל זה אני חושב הרבה, הרבה יותר מידי, ככה אני גם בחיים בהרבה דברים לטוב ולרע.

כסף יש לי וציינתי כבר שהייתי בחנות ממש עמדתי לקנות, אבל אז הרגשתי שאני לא שלם עם עצמי, אז יצאתי מישם בלי כלום.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

שאלה שנראה לי די חשובה,

אם קניתי מכונה של 100 באר והחלטתי לקנות צינור של 10 מטר.

האם הלחץ הסופי לא יושפע מאשר בצינור של 3/4 מטר הרגיל?

 

אם יש השפעה, אז מי שצריך צינור יותר ארוך יצטרך גם מכונה יותר חזקה.

Instagram:

VWPolo6R

פורסם
שאלה שנראה לי די חשובה,

אם קניתי מכונה של 100 באר והחלטתי לקנות צינור של 10 מטר.

האם הלחץ הסופי לא יושפע מאשר בצינור של 3/4 מטר הרגיל?

 

אם יש השפעה, אז מי שצריך צינור יותר ארוך יצטרך גם מכונה יותר חזקה.

 

שאלה שאכן מעניינת גם אותי, אך לגבי צינור גינה, באורך 40 מטר עוד עם מפצל באמצע, לא חשבתי על זה, אבל אני מאמין שהזרם נוצר ע''י המכונה ככה שלא משנה אורך הצינור לא?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

התכוונתי לא לצינור כניסת המים למכונה אלא לצינור המים שיוצא ממנה.

בכניסה יש פחות חשיבות ללחץ כי המכונה יוצרת לחץ, אבל השאלה אם הלחץ הזה ירד אם אני אחליף לצינור של 10 מטר לדוגמא

 

ואם הלחץ ירד אז האם עדיין יהיה לחץ שיספיק לשטיפת הרכב

Instagram:

VWPolo6R


×
×
  • תוכן חדש...