Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצד שני בית מצערת יגרום לסל"ד לא יציב בסרק ולא מין מכה/קירטוע כל פרק זמן מסויים.

מה שנשאר לבדוק במערכת ההצתה זה חוטי הצתה (אני יבדוק בלילה).

אז נשאר לי מערכת דלק (אני לא יודע איך לבדוק אותה בבית).

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך לדעת אם חוטי ההצתה איכותיים ושל איזה יצרן ?

לא כתוב עליהם כלום חוץ מ B.s 7mm -silicone copper core ועל החלק שמלבישים על הפלג כתוב 5K Ω .

 

תודה מראש ושנה טובה.

ggg.jpg

פורסם

ניקוי מצערת נעשה כך?

פתיחת 4 ברגים ניתוק צינור וכמה קונקטורים -ניקוי עם ספרי לניקוי מצערת באזור הפרפר ואיפה שיש לכלוך - להחזיר הכל למקום -נתק את המצבר ל 5-10 דקות וזהו?

פורסם

חוטי הצתה של ביתן ספארק (bs) ?

היו עליהם ביקורות … לא משהו. חיפוש בפורום ייתן יותר מידע.

 

מה ההפרש לעומת חוטי הצתה מקוריים?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אח שלי... שנה טובה.

הייתי ממליץ לך ללכת לבצע ניקוי למצערת אצל מומחה מכיוון שאחרי פירוק וניקוי יש לבצע כיול בעזרת סורק תקלות (תקנו אותי אם אני טועה)

 

אחרי שתבצע את זה ותוודא שהמצערת תקינה ועל הדרך תבדוק שאין איזה קוד תקלה.

רק אז תתחיל בהחלפת חלקים.

 

שנה טובה וגמר חתימה טובה.

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

פורסם
איך לדעת אם חוטי ההצתה איכותיים ושל איזה יצרן ?

לא כתוב עליהם כלום חוץ מ B.s 7mm -silicone copper core ועל החלק שמלבישים על הפלג כתוב 5K Ω .

 

תודה מראש ושנה טובה.

 

[quote=erezfed;4056497]חוטי הצתה של ביתן ספארק (bs) ?

היו עליהם ביקורות … לא משהו. חיפוש בפורום ייתן יותר מידע.

 

מה ההפרש לעומת חוטי הצתה מקוריים?

 

חוטי BS מחרו לי ב400-500 אמרו לי של בוש (לפני שנה לא הייתי כזה בעניינים ).[/quote]

משום מה אתה נוהג להסתובב סחור סחור סביב עצמך, כמו חתול מיוחם, כאשר הבעייה מול עינייך !

החלף את חוטי ההצתה הזבל מתוצרת BS= ביתן ספארק, לחוטי הצתה מקוריים, או איכותים כמו בוש או בירו.

וחזור לפורום לעדכון ,בטוחני שבעייתך תפתר, אחרי החלפת חוטי הההצתה לאיכותיים.

עזוב בינתיים את המצערת ואת נקוי המצערת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

החלפתי חוטים (בדקתי התנגדות בחדשים 5K OHM)

אחרי ההחלפה הייו זיופים דפיקות וצילצולים הקדמתי טיפה את ההצתה (סיבבתי את המפלג טיפה)

אם לשחרר קלאץ לאט כדי לסנוע (במישור) נהייה 70% מנוע נכבה (ללא תוספת גז)

פורסם

שלום רב !

לאיזה חוטי הצתה ,ומאיזה תוצרת החלפת, ומה עלותם ?

 

אם הרכב החל לצלצל, הבעייה בחוטים ולא בכוון הצתה.

כשמנוע מצלצל, יש לאחר הצתה, ולא לקדם!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני תמיד יכול להחזיר למצב שבו היה המפלג (סימנתי לפני את מיקומו).

בבדיקת התנגדות הם מראים אותו ערך (5K OHM ( 4.8.

ואין לי מושג כמה הם עלו כי קיבלתי חינם.

20130910_091139.jpg

פורסם

מניסיון החוטים מתוצרת פרסטולייט, הם חוטים איכותיים, עד כה , מאז שמכרתי חוטי הצתה מתוצרת זאת, שהם בעלי עלות זניחה וזולה, לא היון לי תלונות.

אך שיתכן בסט זה קיים פגם כלשהו, ורצוי להחליפו.

אין סיבה לשחק עם המפלג, כמו שטען מאור, אם ביצועי הרכב היו סבירים לפני ההחלפה.

שקול החלפת החוטים ליקרים יותר ואיכותיים יותר, למרות ההתנגדות הנמוכה שנמצאה בבדיקה.

או שקול אפשרות ,שקיימת בעיה אחרת ,שגורמת לזיופים ולצלצולים(דלק מהול למשל?!).

החזר את המפלג לסימון שבצעת מראש.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...