Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

היום הנעתי את הרכב והבחנתי שמשהו לא בסדר . (יש מן גמגום כל כמה זמן)

המנוע פועל וכל כמה זמן יש מין רעידה דפיקה (יש בסירטון למטה)

כשאני משלב הילוך ומשחרר קלאץ' הטורים צונחים ל750-800 ואז עולים שוב .

בנסיעה יש הרגשה כאילו הרכב לא סוחב ופתאום מאיץ כאילו לא קרה כלום.

מדובר בפולו שנת 98 ידנית מנוע אלף סמ"ק AER.

בהתחלה חשבתי שזה פלגים (החלפתם לא עזרה)

http://www.youtube.com/watch?v=0o3Yp31VRzU&feature=youtu.be דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ופה עם מזגן מופעל ומכובה.

http://www.youtube.com/watch?v=Dlkg40aBKq4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

תודה מראש.

20130903_121817.jpg

20130903_121917.jpg

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צריך להתחיל מבדיקת מע' ההצתה- מפלג/חוטי הצתה וחבריהם.בד"כ זיופים/קרטועים/חיתוכים ברכבים ישנים ללא מחשוב משוכלל מידי נגרמים כתוצאה מבעיה במע' הזו.

אולם,אם נדלקה מנורת תקלות כלשהי,פנה לאבחון ממוחשב שיהיה מהיר ויעיל יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
צריך להתחיל מבדיקת מע' ההצתה- מפלג/חוטי הצתה וחבריהם.בד"כ זיופים/קרטועים/חיתוכים ברכבים ישנים ללא מחשוב משוכלל מידי נגרמים כתוצאה מבעיה במע' הזו.

אולם,אם נדלקה מנורת תקלות כלשהי,פנה לאבחון ממוחשב שיהיה מהיר ויעיל יותר.

 

פלגים הוחלפו .

חוטי הצתה בני שנה עברו 10K .

מפלג חדש בן שנה עבר 10K של מגנטי מורלי.

סליל הוחלף בדצמבר .

נורה לא נדלקה והסורק לא מצא תקלות חדשות.

 

שמתה לב שפלג מס 2 ממש שחור כולו פיח ?

פיח נגרם בגלל תערובת עשירה אבל פה זה בצילינדר אחד, יכול להיות מזרק משתין ?

פורסם

פלג 2 אינו מפוייח אלא עם שכבת שמן, הבעייה כנראה בטבעות תפוסות או שחוקות בצילנדר מספר 2, האם הרכב מעשן ושורף מעט שמן?

מכיוון שאתה טוען שהחלפת מצתים לא מזמן בצע בדחקה בצילנדר מספר 2, ובדוק האם שוב האלקטרודה עם שמן.

יש גם חשד לאטם מכסה שסתומים נוזל, הגורם לחדירת שמן להברגות המצתים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לגבי מה שכתב פולו.גולף, אם הבעיה החלה לא מזמן, והמנוע פעל נורמאלי, אני מניח שזה לא הבעיה.

לפי השם משתמש אני מניח שהיה לך את הרכב, מה שאומר שיש לך ניסיון איתו, ולכן רוב הסיכויים שאני טועה.

 

האוטו אוכל שמן\מים?

בסרטון המנוע נראה עובד יציב.

(פעם הבאה שאתה סרטונים בסגנון זה ליוטיוב, תבטל את המייצב-רעידות שהם מוסיפים אוטומט. פעם שעברה שהלך אצלי ראש מנוע, גם לפני כן המנוע רעד בצורה מטורפת, וצילמתי וזה עשה לי אוטומט ייצוב לרעידות בסרטון, מה שהפריע להבחנה של הבעיה).

פורסם
פלג 2 אינו מפוייח אלא עם שכבת שמן, הבעייה כנראה בטבעות תפוסות או שחוקות בצילנדר מספר 2, האם הרכב מעשן ושורף מעט שמן?

מכיוון שאתה טוען שהחלפת מצתים לא מזמן בצע בדחקה בצילנדר מספר 2, ובדוק האם שוב האלקטרודה עם שמן.

יש גם חשד לאטם מכסה שסתומים נוזל, הגורם לחדירת שמן להברגות המצתים.

בברכה

צביקה

הרכב לא מעשן אבל שרף בסביבות החצי ליטר שמן ל 7K ק"מ .

את הפלגים החלפתי היום (הלגים הישנים עברו 10K)

יש מין הזעת שמן ממכסה שסתומים (נראה יבש).

 

יכול להיות שזהו זה לזרוק את הרכב ?

 

הסימפטומים שתארתי יכולים להיגרם בגלל מצערת?

חסר מתאם שמבריגים אותו על הקצה של הפלאג,

ואז הפלאג מתחבר באופן מושלם לחוט ההצתה.

לא חסר כלום :lol:

פורסם

משמתואר בסרטון זה אחרי החלפת פלגים .

יש שיפור קל אבל הרעידה/גמגום נשאר (קורה כל פרק זמן מסויים 5 שניות + - ).

הראש החדש לא נעלם (מי פזזזז)

פורסם

עם המתאם הזה אי אפשר להלביש את חוטי ההצתה +על הפלגים החדשים שקניתי לא היה אותו בכלל.

יש לי בעיה והיא לא במתאם הזה.

פורסם
תתחיל בהחלפת אטם מיכסה שסתומים וניקוי בית מצערת.

 

הרגע החלפתי את אטם מכסה שסתומים ואת המצערת לנקות עם ספריי קרבורטורים או ספריי לניקוי מצערת (יש בכלל הבדל ?)

על מנוע מונע.

 

אי אפשר לסוע , בעליות נכבה ,דוושת גז כמאט לא מגיבה.

פורסם
חסר מתאם שמבריגים אותו על הקצה של הפלאג,

ואז הפלאג מתחבר באופן מושלם לחוט ההצתה.

פולו גולף, שלום רב, שנה טובה וחג שמח !

ברכבי גולף לדורותיהם, האום המתאמת המוברגת, מגיעה מפוקת בתוך הסט פלגים , משום שלרוב ברכבים גרמניים הקונקטור עשוי מבקליט/פיבר ונכנס בתקיעה חזקה לפלג שנאחז בעזרת אבטחה מיוחדת להברגת הפלג(לכן אין צורך במתאם).

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הרגע החלפתי את אטם מכסה שסתומים ואת המצערת לנקות עם ספריי קרבורטורים או ספריי לניקוי מצערת (יש בכלל הבדל ?)

על מנוע מונע.

 

אי אפשר לסוע , בעליות נכבה ,דוושת גז כמאט לא מגיבה.

את המצערת עם מנוע הצעדים ביחד אתה תצטרך לפרק מהרכב ולא לרסס פנימה שהיא מחוברת עם מנוע מונע. ניקוי יסודי עושים על המצערת שהיא בחוץ.


×
×
  • תוכן חדש...