Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על החוטי הישנים נימצאו קרעים/סדקים (BS) .

לגבי דלק מהול לא יודע אני מתדלק כל הזמן באותה תחנת דלק דור אלון .

מתי שאני מחזיר את המפלג כמו שהו היה המנוע עובד ללא קפיצות אבל במאמץ רועש ולא צובר מהירות כמו פעם.

כמה בערך עולה סט חוטים של BERU ?

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום רב !

החלפת חוטי ההצתה מתוצרת BS , היתה במקומה, ובוודאי לאחר שאתה מעיד ,שנוצרו חתכים בציפוי החיצוני, של חוטי ההצתה.

חוטי הצתה של בירו יקרים אך שווים כל אגורה.

להערכתי בין 400 ל500 שקל .

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

החלפתי לחוטי ברו (החזרתי את המפלג למקומו),היה שיפור הרכב נהייה מטוס אבל אחרי פחות מקילומטר התחיל סיפור דומה עם תוספת רעש כמו של טרקטור רק בלחיצת דוושת גז (במהירות נמוכה עד 50 קמ"ש)

פורסם

וברגעי אי סחיבה אני משחרר את דוושת הגז ולוחץ שוב העניין משתפר .

כנראה אני יכניס את הרכב למוסך אם שם לא יעלו על תקלה ויתחילו להחליף חלקים ללא סיבה יהיה יותר משתלם לשלוח את הרכב לפרוק .

פורסם
החלפתי לחוטי ברו ('החזרתי את המפלג למקומו),היה שיפור ,הרכב נהייה מטוס ,אבל אחרי פחות מקילומטר ,התחיל סיפור דומה ,עם תוספת רעש ,כמו של טרקטור רק בלחיצת דוושת גז (במהירות נמוכה עד 50 קמ"ש)

 

ראשית אני שמח ששמעת בעצתי, והחלפת לחוטי הצתה איכותיים מתוצרת ברו(מה העלות , לטובת חברי הפורום?),עכשו יש לבדוק, מסנן דלק שלא סתום ,מצתים, ונדנדי שסתומים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

450 שקל ,ממוסך העוגן כי לא היה בשום מקום אחר .

מסנן דלק הוחלף לפני 3-4K ק"מ ,פלגים החלפתי ישר כשהתחילה בעיה ומה אני בודק בנדנדי שסתומים? (מרווח?)

פורסם
החלפתי לחוטי ברו (החזרתי את המפלג למקומו),היה שיפור הרכב נהייה מטוס אבל אחרי פחות מקילומטר התחיל סיפור דומה עם תוספת רעש כמו של טרקטור ,

רק בלחיצת דוושת גז (במהירות נמוכה עד 50 קמ"ש)

מכייון שציינת שחל שיפור עצום, והרכב והרכב נהיה מטוס, אבל אחר קילומטר, החלן סיפור דומה(למה כוונתך סיפור דומה, חוסר סחיבה קרטועים צלצולים, פרט יותר?!)עם תוספת רעש של טרקטור,כלומר רעש של שסתומים, לא מכוונים או מרעישים בגלל שמן שלא מגיע לנדנדים, במידה ומדובר בשסתומים הדראולים, או בצלצול מנוע, פרט והרחב יותר, על התופעות לוואי, שהחלו לאחר שהרכב הפך מפולו למטוס.

בברכה

צביקה

 

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ננסה להסביר : הרכב נהיה מטוס לסירוגין , רעש כמו בסרטון

http://www.youtube.com/watch?v=WR8Jgs2WAsk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(מ 0:14 עד 0:17) יש אותו במהירות נמוכה עד 40-50 ועד 2.5 סל"ד באט לחיצה על דוושת הגז אחרי עזיבת דוושה הוא נעלם (גם הרעש לא מופיע כל הזמן ואם כן אז רק בנסיעה).

ברמזור למשל מתחיל נסיעה כאילו אין כח עד שאני עוזב את דוושת הגז ולוחץ שוב .

היום הבחנתי שיש טיפה חוסר של נוזל קירור במיכל עיבוי בערך 3מ"מ מתחת למקסימום.

אם תופעת חוסר הסחיבה הופיעה פעם ב(אוטו מלא בעליה) אז אכשיו זה כמאט כל הזמן גם במישור קורה .

פורסם

אז למה לא אמרת שמדובר בטרקטור, ואני לתומי חשבתי ,שמדובר ברכב פרטי מסוג פולו, איזה אדיוט אני(שנה את הכותרת לטרקטור) !

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אובר שלום רב !

בטכנולגייה של היום למרות שהיא מתקדמת , בצורה דרמטית ב40 שנה האחרות, אין כמו מראה עינים ומשמע אוזנים ,ומומלץ כאשר אוזנייך וגופך נמאצים פיזית ליד הרכב.

במקהר שלך ,מדובר ברכב פרטי, ולא בטרקטור, ולא קיים יצור אנוש על האדמה הזאת, שיעיז לתת לך אבחנה, לגבי רעשים בכלל, וקווים בפרט, לפי הדגמה של רעש של טרקטור, ולא רעש של הפולו.

האבחנה מרחוק טוב למאה 21 , יש עוד הרבה זמן..

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...