Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי רכב סופר לנסר שנת 97 גיר ידני .

בזמן האחרון שמתי לב שכשאר אני מתניע את האוטו המנוע רועש כמו דיזל!! יעני ממש חזק..

ואחרי 2-3 דקות שאני מכבה את המנוע ושוב מדליק , הרעש נעלם ..

מה זה יכול להיות ? וכמה יעלה התיקון יש בעיה ?..

תודה רבה לעוזרים:wink:

פורסם

שהרכב קר יש צ'וק שמרים את הטורים שהרכב יתחמם מהר זה עושה רעש ואחרי 2 דקות נעלם אם לזה אתה מתכוון אין לך שום בעיה

וזה רק שהמנוע קר.

אם נסעת 15 דקות או יותר וכיבית את הרכב ואחרי 15 דקות אתה מניע שוב יש עוד פעם את הרעש?

פורסם
שהרכב קר יש צ'וק שמרים את הטורים שהרכב יתחמם מהר זה עושה רעש ואחרי 2 דקות נעלם אם לזה אתה מתכוון אין לך שום בעיה

וזה רק שהמנוע קר.

אם נסעת 15 דקות או יותר וכיבית את הרכב ואחרי 15 דקות אתה מניע שוב יש עוד פעם את הרעש?

 

לא כל כך ..

אבל הקטע הוא שעד שאני לא יכבה את המנוע הרעש יכול להמשך הרבה הרבה זמן ..

אז אני מכבה ומדליק נית אחרי כמה דק זה עובר..

אבל לפמעים צריך לכבות פעמים.

פורסם

זה רכב עם מערכת הזרקה כך שצ'וק ידני בטוח שאין.

בדייהטסו אפלאוז שהייתה ברשותי עד לפני כ-5 שנים היה אותו סיפור ולאחר 2-3 דקות הרכב נסע כמו שצריך ללא רעשים.

מצד שני,יתכן שצמיגות השמן לא מתאימה/יש בעיה אחרת שלא מגיע שימון כמו שצריך למנוע והוא דופק/מרימי שסתומים דופקיםכיוון שהם סתומים מבוצה-צריך לאבחן במדוייק במוסך.(השאר את הרכב ללינת לילה,שישמעו את המנוע על הבוקר בהתנעה ראשונה ויגידו האם תקין).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אתה שומע תקתוקים? אם כן, מאוד יכול להיות שזה דווקא שסתומים ׳מצלצלים׳ ודורשים כיוון.

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם
באיזה סוג שמן אתה משתמש ומתי החלפת?

אני נוהג על אותו הרכב.

 

משתמש בשמן משהו ULTRA SUPER משו כזה .. צבע כתום המיכל.

החלפת שמנים עוד לא עשיתי כי לא מזמן נקנה הרכב .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ברר מה סוג השמן שמתאים למנוע הזה לפי היצרן, תחליף את כל השמן לשמן איכותי של חברה מוכרת ומסנן שמן מקורי או OEM.

זה לא יקר ואם יש לך ידים טובות וקצת שכל אתה יכול לעשות את זה בעצמך :)

שמן זול ולא בצמיגות הנכונה מחברה לא מוכרת רק יקצר את חיי המנוע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...