Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף לשאלה, כמה זמן להשאיר אותו על הרכב?

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם
השתמשתי בו אחרי שלייף סבון ופולש 120 על רכב שחור ,נראה אחלה ויורד בקלות.

 

 

זה שהחומר יורד בקלות אחרי המריחה - בזה הייתי בטוח שכן גם החומרים האחרים שלהם כאלה.

 

השאלה היא כמה זמן הוואקס יחזיק על הרכב לפני שירד, הניסיון עם החברה הזו מראה שהחומרים שלה לא עמידים במיוחד.

פורסם

1. קצת חרשתי את הרשת ולפי מה שאומרים המשתמשים , הווקס הזה מחזיק כ- חודש וחצי .

 

2. בהוראות שימוש כתוב שצריך לתת לחומר להתייבש לא למצב לבן אלא לכזה דבר :

 

unse.jpg

פורסם

חודש וחצי זה ממש מעט אבל כנראה שזה יתאים לאנשים מסויימים, כאלה שאוהבים ליישם בכל פרק זמן קצר.

 

יש את ה- black wax של כימיקל גייס,

מוצר מאוד רציני שמספק עמידות שלא נגמרת, עד חצי שנה ככה אומרים.

אני בנתיים ראיתי תוצאות מרשימות לאחר חודשיים וחצי ועושה רושם שהחומר יושב טוב.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

לא זול, תבדוק לכמה יישומים הוא מספיק ומה זמן העמידות שלו על מנת להבין כמה עולה לך כל יישום.

 

לפעמים מגלים שמוצר יכול לספק הגנה שלוש שנים ואז המחיר לא מרגיש כזה מטורף.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
לא זול, תבדוק לכמה יישומים הוא מספיק ומה זמן העמידות שלו על מנת להבין כמה עולה לך כל יישום.

 

תרגיל מהיר בכלכלה:

הווקסים של מג'ס מהפוסט הקודם שכתבתי עולים כ- 30 ₪ (תלוי במוצר) לכמות של כ- 180 מ"ל שמספיקה לכ- 3.5 פעמים (החלטתי להיות נדיב).

מכאן שמריחה אחת עולה 8 ₪.

מכיוון שהמריחה מספיקה לחודש הרי שלחצי שנה ההגנה עולה 50 ₪.

 

להשלמת התרגיל אני צריך לקבל את הנפח של ה- CG שאם הוא גדול מחצי ליטר הרי שישנה כדאיות ברורה להשתמש בו (אלא אם יבוא חבר פורום ויטען שהוא נהנה לעשות וואקס כל חודש).

פורסם

8 oz למיטב זיכרוני שהם 225 מ"ל בקירוב.

תקנו אותי עם אני טועה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
8 oz למיטב זיכרוני שהם 225 מ"ל בקירוב.

תקנו אותי עם אני טועה.

 

נכון, 8 oz

כל שכבה של הווקס עמידה לפרק זמן של 6-9 חודשים לפחות, אם מיושם היטב לאחר הכנה מתאימה יכול להגיע גם לעמידות של שנה. אם כי אנחנו ממליצים לחדש את ההגנה לפני שהשכבה הקודמת מגיעה לקיצה.

כל אריזת Black Wax, או בכלל, כל אריזת ווקס של Chemical Guys מספיקה ל8-10 שכבות, כשהווקסים הקשים כגון 50/50, Petes53 וכו' מספיקים גם ל-12 שכבות ויותר.

 

בקרוב מגיע גם White Wax... :-)

אנחנו נהיה מהמדינות הראשונות שמחזיקות את סדרת המוצרים החדשה של Chemical Guys, פרטים בהמשך.

פורסם
נכון, 8 oz

כל שכבה של הווקס עמידה לפרק זמן של 6-9 חודשים לפחות, אם מיושם היטב לאחר הכנה מתאימה יכול להגיע גם לעמידות של שנה. אם כי אנחנו ממליצים לחדש את ההגנה לפני שהשכבה הקודמת מגיעה לקיצה.

כל אריזת Black Wax, או בכלל, כל אריזת ווקס של Chemical Guys מספיקה ל8-10 שכבות, כשהווקסים הקשים כגון 50/50, Petes53 וכו' מספיקים גם ל-12 שכבות ויותר.

 

בקרוב מגיע גם White Wax... :-)

אנחנו נהיה מהמדינות הראשונות שמחזיקות את סדרת המוצרים החדשה של Chemical Guys, פרטים בהמשך.

 

מחכה בקוצר רוח, תודה על העדכון.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

 

כל אריזת Black Wax, או בכלל, כל אריזת ווקס של Chemical Guys מספיקה ל8-10 שכבות, כשהווקסים הקשים כגון 50/50, Petes53 וכו' מספיקים גם ל-12 שכבות ויותר.

 

אפשר להמשיך את התרגיל:

 

אם הנתון נכון אזי כל שכבה שמספיקה לחצי שנה עולה:

500/8=60 ₪.

 

מכאן שתמורת הפרש של 10 ₪ במחיר ההגנה החצי שנתית, חוסכים 5 מריחות וואקס שלפי התרגיל הזה שוות כל אחת 2 ₪.... :-P

פורסם

זה לא ווקס טהור, אפשר לומר שהוא חצי סינטטי, משמע עמידות גבוהה ועדיין תכונות של ווקס.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...