Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי אלטו אוטומטית לבינעירוני, אסון או ששון?


yonisi
שימו לב! השרשור הזה בן 3867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתור הבעלים של C1 - רוב מה שנכתב פה שטויות. אין שום בעיה לשייט בכביש 6 על 120 והמנוע על כ-3000 סל"ד בלבד, הרעש סביר מאוד סה"כ ולא משהו שגורם לסבל בשום צורה. לא רק שאני יכול לשייט במהירות הזו, אני גם יכול להאיץ עוד קצת בלי שום בעיה מיוחדת. מעבר לזה גם אחרי שעה-שעתיים אין לי כאבי גב או כל דבר אחר - ועשיתי נסיעות כאלו לא פעם ולא פעמיים.

 

מאחר והרבה דברים בחיים, כמו גם המקרה הנ"ל, הוא הרבה מן הסוביקטיבי - תקדיש כמה גרושים, קח לך אלטו אוטומטית באחת מחברות ההשכרה וצא לך למסלול קצר שמדמה את הנסיעות הרגילות שלך ואז תוכל לחוות את דעתך שהיא, מן הסתם, הדבר החשוב היחידי הלכה למעשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האם היא נוחה בצורה סבירה ולא תהרוג אותי? כל השאר פחות מעניין.

 

להרוג אותך היא בטוח לא. אבל היא גם לא ממש מתאימה לדרישות שלך.

אם תיתן כדוררגל לאנתוני פארקר הוא לא ידע לבעוט לשער? כנראה שהוא ידע. אולי לא כמו אלירן עטר, אבל לתת בעיטה לכדור הוא ידע. זה בערך מה שאתה מנסה לעשות עם האלטו, לתת לה כדורגל שהיא בכלל שחקנית כדורסל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האימפלה אני אפילו לא משווה, ברור לי שזה הבדל שמיים וארץ ואין לי שום ציפיות בקטע של הנוחות או הכוח או השיוט, או בעצם... הכל :)

 

לגבי רכבים אחרים אני דיי מוגבל בבחירה. אין לי אפשרות ל i10 או פיקנטו. יש רק אלטו או ספארק ידנית במחיר שאני רוצה לשלם על הליסינג (מינימלי), יש כמובן עוד אופציות אבל הן יקרות יותר (הספלאש והמייקרה למשל יקרות יותר ב 400 ש"ח לחודש, הסוויפט עוד קצת וכו'). לא מדובר בהפרשים גדולים אבל בכל זאת, לי זה משמעותי, ובתכל'ס אני צריך רכב שייקח אותי מ A ל B כל יום וחזור, פחות חשוב לי כל השאר, וכפי שהבנתי אפשר להסתדר איתה בבינעירוני רגוע.

 

בתור הבעלים של C1 - רוב מה שנכתב פה שטויות. אין שום בעיה לשייט בכביש 6 על 120 והמנוע על כ-3000 סל"ד בלבד, הרעש סביר מאוד סה"כ ולא משהו שגורם לסבל בשום צורה. לא רק שאני יכול לשייט במהירות הזו, אני גם יכול להאיץ עוד קצת בלי שום בעיה מיוחדת. מעבר לזה גם אחרי שעה-שעתיים אין לי כאבי גב או כל דבר אחר - ועשיתי נסיעות כאלו לא פעם ולא פעמיים.

 

תגובות כאלו מעודדות. אם היא תגיע ל 120 ולא תרגיש כאילו היא עומדת למות עוד שנייה, אז זה בסדר :)

 

עריכה - אני כנראה אנסה לסדר בכל זאת נסיעת מבחן.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי אלטו אבל אני בדיוק כמוך לפני קניה ומחפש מה לקנות.

בסופ"ש האחרון השכרתי אלטו אוטומט (רציתי מיקרה אבל אלדן דפקו אותי) לסופ"ש בצפון.

הרכב מגיע ל 120, לא בקלות מידי אבל מגיע. בעליות בגליל הוא בקושי סחב, התנהגות כביש שלו לא טובה, ראות לא טובה.

מבפנים זה חשוף לגמרי, אין כלום, מרגיש כמו טוסטוס.

צריכת הדלק דווקא הפתיעה אותי, עשינו על 30 ליטר בערך 450 קילומטר שזה יוצא 1-15 ולא ריחמנו עליו בכלל.

בקיצור אני לא ממליץ אם אתה מתכנן עליו לנסיעות בינעירונית.

אני כן ממליץ לך בחום להשכיר אותו לסוף שבוע לפני קניה. זה ייתן לך תובנות ששום תגובה פה לא יכולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופציה א: קח את האלטו ותן אותה לאשתך. אתה תמשיך לנסוע באימפלה.

 

אופציה ב: קנה רכב "אמיתי" משומש וזול (אימפלה משומשת עולה גרושים). זה כנראה יותר זול מאשר לקחת אלטו בליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלטו זה רכב עירוני נטו. טכנית הוא יכול לנסוע בבין עירוני אבל זו לא תיהיה חויה נעימה וכדי לא להוות הפרעה לתנועה תצטרך לתכנן את המסלול היטב ולנסוע כל הדרך בימני עם המשאיות.

אם כבר, שקול קיה פנקנטו או מזדה 2 הן עדיפות על אלטו.

 

הגזמה פראית,

נסעתי על האלטו מזכרון לרחובות עם אחי ששוקל כמו שני מבוגרים רזים ושייטתי בנוחות על 120 בכביש 6 עם מזגן.

זה נטו תלוי נהג.

 

ונ.ב.,

בכדי שהחתימה שלך תהיה נכונה תחבירית, החלף את NOT בNO

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

העצה הכי טובה שקיבלת זה ללכת לחברת השכרה, לקחת אלטו אוטומטית ליום אחד ולעשות טיול.

לדעתי, כל עוד אתה לא נוסע בעליות לא תהייה לך בעיה עם האלטו בכבישים מהירים. חוץ מזה, הכיסאות הקדמיים באלטו לא כאלה גרועים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופציה א: קח את האלטו ותן אותה לאשתך. אתה תמשיך לנסוע באימפלה.

 

זו אופציה, אבל רק בגלל שהאימפלה נוסעת על גז (על בנזין זה לא היה משתלם), וחשבתי על זה, הקטע הוא שאז האימפלה תטחן הרבה יותר ק"מ בשנה, באזור ה 25K, ולא שזה מדאיג יותר מידי כי יש לה כרגע רק 155K וזה כלום למנוע הזה, אבל בכל זאת, עדיף שרכב הליסינג יספוג את הקילומטראז' הגבוה.

 

אופציה ב: קנה רכב "אמיתי" משומש וזול (אימפלה משומשת עולה גרושים). זה כנראה יותר זול מאשר לקחת אלטו בליסינג.

עשיתי כבר את החישוב הזה ויצא לי שלהחזיק 2 רכבים פרטיים בערך אותו דבר כמו להחזיק את האימפלה + צעצוע כזה בליסינג מהעבודה. ואם כבר אז אני מעדיף את הליסינג כי:

 

1. יש לי פחות רכב לדאוג לו מבחינת טיפולים, תיקונים וצרות לא צפויות, שלמרות האמינות היחסית יכולות לבוא תמיד.

 

2. רכב הליסינג יעשה את הק"מ הגבוה השנתי, מה שמוריד לי את הק"מ הגבוה מהרכב הפרטי, לא יודע אם תהיה לכך משמעות ממשית (אני כנראה אחזיק באימפלה עד שהמחיר שלה כבר יהיה פחות תלוי בכמה ק"מ...) אבל בכל זאת.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכדי שהחתימה שלך תהיה נכונה תחבירית, החלף את NOT בNO

תודה רבה - תיקנתי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני לוקח את האלטו פעם ב... אז אני רק על 120 באיילון וממש לא בימני, אפשר גם 140 אבל ברור שזה לא הרכב לזה.

סה"כ הרכב מרגיש לי בסדר גמור על הכביש, השאלה היא מה זה בינעירוני וכמה ק"מ?

אני חושב שהרכב יחסית נוח ושאין הבדל מהותי בין מכוניות המיני, ובטח כשמדובר בליסינג...

 

יש בעלי אלטו שנוסעים עליה הרבה, אני נוסע ממש מעט ומרוצה, אבל אני לא קנה מידה, גם מפיאט אונו די נהניתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחינת מהירות שיוט לא תהיה בעיה, כל עוד אתה לא בעליות.

הבעיה היא ההתנגות כביש, בלימה, בטיחות וכמובן נוחות.

הרכב מסוכן במהירויות שאתה מדבר עליהן.

כמו שנאמר כאן, זה רכב עירוני נטו.

אנשים קנו אותו כנראה מחוסר בררה, התרגלו ועכשיו מנסים לדחוף אותו לכולם כרכב "לא כזה נורא" לבינעירוני.

לא כזה נורא יחסית למה ? אולי לטוסטוס 50 סמ"ק בכביש בינעירוני, זה אולי כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא נהגתי באימפלה, וגם לא באלטו. לכן לא אחווה דעתי על כוחן. אבל יש הערה אחרת" אתה מעוניין ברכב בין עירוני, ודירוג ה-NCAP של האלטו ירוד (3 כוכבים, דומני לפי סטנדרטים של 2009). וזו סיבה מרכזית להמנע ממנו. לצרכים שלך - מינימום סופרמיני, ואחת בעלת דירוג NCAP גבוה (למשל הסויפט).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

תודה לכולם על העצות, עזרתם לי. בסוף ויתרתי עליה והזמנתי ספארק, ידנית. מקווה שזו לא טעות קשה :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...