Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בעיה בנעילה המרכזית: לאחר פתיחה וסגירה, עם המפתח, מספר פעמים רצוף מדלת הנהג, המערכת מפסיקה לפעול ואינה פותחת או סוגרת את יתר הדלתות.לאחר המתנה של כחצי דקה, המערכת חוזרת לפעול שוב לשתיים שלוש פתיחות סגירות וכך הלאה.

 

אני חושד במנגנון החשמלי המורכב בדלת הנהג.

האם יש עוד ממסר או משהו המקשר בין דלת הנהג לשאר הדלתות שיכול לגרום לבעיה?

 

יונדאי גטס 2008 1.4 GLI

פורסם

לדעתי זה תקין.

 

יש מנגנון הגנה שמנתק את המערכת לפרק זמן מסויים לאחר כמה הפעלות רצופות. למה בכלל צריך להפעיל אותה כמה פעמים רצוף?

 

 

פורסם
לדעתי זה תקין.

 

יש מנגנון הגנה שמנתק את המערכת לפרק זמן מסויים לאחר כמה הפעלות רצופות. למה בכלל צריך להפעיל אותה כמה פעמים רצוף?

 

לפעמים גם בפעם ראשונה לא נפתחות יתר הדלתות

פורסם

שלום לכולם

האם מישהו יכול לספק לי מידע על מערכת הנעילה המרכזית.

האם יחידת ההפעלה שמותקנת בדלת הנהג עושה את כל העבודה, או שיש עוד איזה רכיב שליטה.

מבוקש גם סכימה חשמלית של מערכת הנעילה

 

HYUNDAI GETZ GLI 2008 1.4

פורסם
שלום לכולם

האם מישהו יכול לספק לי מידע על מערכת הנעילה המרכזית.

האם יחידת ההפעלה שמותקנת בדלת הנהג עושה את כל העבודה, או שיש עוד איזה רכיב שליטה.

מבוקש גם סכימה חשמלית של מערכת הנעילה

 

HYUNDAI GETZ GLI 2008 1.4

עדיין מבקש את עזרתכם

תודה

פורסם

מה שאתה צריך זה את המפעיל נעילה המרכזית בצד נהג.

זהו חלק שכיח לדגם שלך.

המקט שלו הוא 957351C010.

הוא עולה ביונדאי 574 ש"ח לפני מע"מ.

אבל ניתן להשיג אותו אצלנו במחיר מוזל.

957351C010.pdf

צירפתי שרטוט טכני, זה החלק שמופי ליד המקט 97350B

פורסם
מה שאתה צריך זה את המפעיל נעילה המרכזית בצד נהג.

זהו חלק שכיח לדגם שלך.

המקט שלו הוא 957351C010.

הוא עולה ביונדאי 574 ש"ח לפני מע"מ.

אבל ניתן להשיג אותו אצלנו במחיר מוזל.

[ATTACH]348968[/ATTACH]

צירפתי שרטוט טכני, זה החלק שמופי ליד המקט 97350B

 

תודה !

אבל ה-P/N שייך ליחידת הפעלה בדלת נהג ימנית

השרטוט הטכני אינו מראה את הפריט המבוקש

פורסם

אהלן

יש לי יונדאי גטס עם בעיה דומה. שאני פותר בעצמי זמנית (כבר חצי שנה) אבל אין מנוס מלהחליף חלק.

הנעילה מרכזית עובדת מצויין, יש בוכנה בדלק הנהג אין לי מושג איך קוראים לה.

נמצאת באזור השמאלי התחתון, ניתן להזיז את הבוכנה ידנית ימינה שמאלה והדלתות ינעלו ויסגרו בהתאם.

אצלי הבעיה שהאקורדיון של הבוכנה התייבש והבוכנה לא שומרת על "השימון שלה ומתייבשת" ככה שאני צריך ללחוץ על הנעילה מרכזית סגירה נסגרת רק הדלת של הנהג, לחיצה על פתיחה וסגירה מהירה מצליח לדחוף את הבוכנה ולסגור את כל הדלתות.

אם אני משתמש במפתח רכב אני יכול להגיע למצב שהבוכנה "ננעלת" מרוב שהיא תקועה.

פעם עוד הצלחתי ל"שמן" קצת עם ספריי סיליקון, היום גם זה לא ממש עוזר. אולי הבעיה שלנו דומה , אז אני אתנחם עליך :).

למישהו אגב יש מושג איך קוראים לבוכנה בשפה מקצועית?

היא באורך של 8-10 ס"מ וברוחב של 3 ס"מ אבל שוכבת.

בהצלחה.

נ.ב

עד לפני 4 חודשים, חברה לצוות שלי בעבודה החזיקה יונדאי גטס משנתון 04 עם בעיה דומה :)

שלי 06

פורסם
אהלן

יש לי יונדאי גטס עם בעיה דומה. שאני פותר בעצמי זמנית (כבר חצי שנה) אבל אין מנוס מלהחליף חלק.

הנעילה מרכזית עובדת מצויין, יש בוכנה בדלק הנהג אין לי מושג איך קוראים לה.

נמצאת באזור השמאלי התחתון, ניתן להזיז את הבוכנה ידנית ימינה שמאלה והדלתות ינעלו ויסגרו בהתאם.

אצלי הבעיה שהאקורדיון של הבוכנה התייבש והבוכנה לא שומרת על "השימון שלה ומתייבשת" ככה שאני צריך ללחוץ על הנעילה מרכזית סגירה נסגרת רק הדלת של הנהג, לחיצה על פתיחה וסגירה מהירה מצליח לדחוף את הבוכנה ולסגור את כל הדלתות.

אם אני משתמש במפתח רכב אני יכול להגיע למצב שהבוכנה "ננעלת" מרוב שהיא תקועה.

פעם עוד הצלחתי ל"שמן" קצת עם ספריי סיליקון, היום גם זה לא ממש עוזר. אולי הבעיה שלנו דומה , אז אני אתנחם עליך :).

למישהו אגב יש מושג איך קוראים לבוכנה בשפה מקצועית?

היא באורך של 8-10 ס"מ וברוחב של 3 ס"מ אבל שוכבת.

בהצלחה.

נ.ב

עד לפני 4 חודשים, חברה לצוות שלי בעבודה החזיקה יונדאי גטס משנתון 04 עם בעיה דומה :)

שלי 06

 

תודה אך זו לא הבעיה אצלי

מחכה לעזרה נוספת

תודה

פורסם

שלום

מבקש מידע על מערכת הנעילה המרכזית המקורית של יונדאי גטס 2008 GLI (ללא התקנת שלטי נוחות)

האם יחדת ההפעלה שבדלת הנהג (P/N 95735-1C001) עושה את כל העבודה או שיש עוד רכיבים בדרך

שרטוט חיווט חשמלי של המערכת יעזור מאד

תודה

DSC04091XX.JPG

פורסם
שלום

מבקש מידע על מערכת הנעילה המרכזית המקורית של יונדאי גטס 2008 GLI (ללא התקנת שלטי נוחות)

האם יחדת ההפעלה שבדלת הנהג (P/N 95735-1C001) עושה את כל העבודה או שיש עוד רכיבים בדרך

שרטוט חיווט חשמלי של המערכת יעזור מאד

תודה

 

 

עדיין מחכה לעזרה

פורסם

אני חדש בפורום אבל אנסה לעזור.

לפי הבנתי החלק 95735-1C010 הוא החלק העיקרי בנעילה המרכזית והוא מעביר מתח לכל שאר הדלתות. ישנו גם ממסר של הנעילה המרכזית שיושב מתחת להגה, לא נראה לי שהבעיה בו.

כבעלים של גטס אני מכיר את הבעיה של הנעילה המרכזית. אצלי הנעילה פותחת את כל הדלתות אך לא סוגרת. בינתיים "פתרתי" את זה ע"י ניתוק הנעילה לגמרי(מנתקים את החיבור בדלת של הנהג). מקריאה של פורומים בחו"ל הבנתי שהבעיה יחסית נפוצה ברכב הזה, פותרים אותה ברוב המקרים ע"י החלפת ה 95735-1C010- actuator. זה בעצם סוג של מנוע חשמלי.

מצרף קישור לקבצים של מערכת החשמל ברכב.הקבצים באנגלית. רק ההסבר באתר הוא ברוסית. מקווה שעזרתי.

files.getz-club.ru/docs/ETM-2006

פורסם

חברים יקרים,

 

כמו שכתבתי, 957351C010 זהו החלק שעושה את הבעיות בנעילה.

אתמול היה אצלנו לקוח שקנה כזה ופתר את הבעיה.

אני כמעט בטוח שהלקוח הזה הוא פותח השרשור כאן.

×
×
  • תוכן חדש...