Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באמת עולה השאלה איך מיתנהג הגיר free lock בירידה?? יש בלימה ??

אריה

יש ויש.

ה Free Wheel הוא רצ'ט, ובמצב Fix הרצ'ט נעול והגיר מתנהג כמו כל גיר אחר. שים לב שבלי הנעילה הזאת המכונית לא היתה מסוגלת לנסוע לאחור (רוורס).

לא היתה פינה בארץ שלא הגעתי אליה ברובר, ופעמים רבות. ובלי בלימת מנוע בירידות איני יודע אם הייתי שורד את הירידה מדימונה לסדום, או מערד לסדום, או מאלומות לכנרת, או מהדר הכרמל לבת גלים, מהתבור לדבוריה וכו' וכו' - שלא לדבר על הירידה מההרים הכחולים למערב וירג'יניה בדרך לוויט ספוט - אבל זה כבר בחוץ לארץ.

רק פעם אחת לא ירדתי מחברון לבאר-שבע ב-FIX , ועליה תוכל לקרוא כאן:

http://lulisml.wordpress.com/2013/07/17/%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%9E%D7%95%D7%90%D7%9C-%D7%92/

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה אתם עושים במיסבים משומשים, שזה עתה פורקו מתיבת-הילוכים ("מסתובבת!") . זורקים? באמת?

לזרוק או לא לזרוק - להשתמש מחדש או לא - זאת השאלה!

http://wp.me/pXLKy-1LD

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

מה גרם לכשל חוזר ונשנה של מיסב ההחלקה בתיבות ההילוכים של רובר מסדרה P2? וכיצד ניתן לפתור את הבעיה?

http://lulisml.wordpress.com/2013/07/31/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%94-p2-%D7%97/

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

ישראל

כתיבה מקצועית המפורטת ברמה מאד גבוהה.

אני בטוח שהרבה אנשים קוראים לומדים ונהנים, המשך כך.

שאלה: יש לך הסבר מדוע המסבים האינטשיים יקרים בארץ , האם בגלל הזמינות שלהם ?.

לדוגמה בחיפה דרשו ממני בעבור מסב לגיר 400 ש"ח ועוד היה צורך לשלם לחרט לעשות חריץ לטבעת חיצונית. לבסוף קניתי במרכז מסב איכותי קומפלט עם חריץ וטבעת מבית RHP ב 220 ש"ח.

יש לציין באנגליה המחיר אותו המסב הוא 15 פאונד.

אריק

פורסם

אני בטוח שהרבה אנשים קוראים לומדים ונהנים, המשך כך.

שאלה: יש לך הסבר מדוע המסבים האינטשיים יקרים בארץ , האם בגלל הזמינות שלהם ?.

אריק

תודה אריק. הרי ההמשך:

http://wp.me/pXLKy-1Me

ולשאלתך:

קראתי פעם על ועדת תקינה כלשהי שהחליטה לערוך רציונליזציה של המידות, דהיינו לעבור לשיטה המילימטרית, וזאת על ידי הטלת קנס על השימוש בערכים אינצ'יים, אבל אני לא בטוח שזו הסיבה. כמובן שבאנגליה עצמה זה לא עובד.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

והפעם אנו עוסקים בדיסקית הקונית המתווכת בין ההילוך הקבוע והמיסב הקדמי של הציר המשני. עיסוק משמים? ביזארי? בלעדי הדיסקית הזאת אין תיבת הילוכים, אין אוטו, וחוזרים לסוסים ולעגלות...

 

http://lulisml.wordpress.com/2013/08/05/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%94-p2-%D7%99%D7%90/

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

סוף-סוף הגיעה הדיסקית הקונית לממדיה הנכונים והמדוייקים, ואנו מרכיבים את לב התיבה הרכבת נסיון כדי לוודא שכל דבר יושב במקומו. האמנם?

 

http://wp.me/pXLKy-1N3

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי הפסקה ממושכת הסיפור ממשיך. רק עכשיו, וסוף-סוף, הגיע האמבט האולטרסוני שהיה דרוש לצורך ניקוי יסודי של חלקי התיבה, ובפרט הגזה שבלב הפיניון, שהיא גם לב הסיפור. כאן:

http://lulisml.wordpress.com/2013/08/08/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%94-p2-%D7%99%D7%91/

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
אחרי הפסקה ממושכת הסיפור ממשיך. רק עכשיו, וסוף-סוף, הגיע האמבט האולטרסוני שהיה דרוש לצורך ניקוי יסודי של חלקי התיבה, ובפרט הגזה שבלב הפיניון, שהיא גם לב הסיפור. כאן:

http://lulisml.wordpress.com/2013/08/08/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%94-p2-%D7%99%D7%91/

 

כמדומני הלינק שגוי

פורסם

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/


×
×
  • תוכן חדש...