Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התיבה הזו (תוך אבולוציה מתמדת) הייתה בשימוש רובר מסדרות P2 עד P5, אבל בעיקר בלנד-רובר מסדרות 1, 2, 3 שיוצרו בכמויות הרבה יותר גדולות ונודעו בחוזקם ועמידותם.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

שלום ישראל,

למה בתמונה של ה-FW בקישור (פרק 4) המשולשים הפוכים (וגם מצויין שם שבכוון השעון החלק הפנימי נתפס)?

 

מרשים לראות שחלק כזה קטן ועדין יחסית למראה נושא בכל מומנט המנוע באמינות לאורך שנים.

 

דבר נוסף כל הכבוד על הסבלנות עם ברגי BSF, אני (כמו כמה מכונאים מסתבר...) הייתי כבר מאלתר. כ"כ מתאים לבריטים להמציא הברגה משלהם.

פורסם

למה בתמונה של ה-FW בקישור (פרק 4) המשולשים הפוכים (וגם מצויין שם שבכוון השעון החלק הפנימי נתפס)?

כל הכבוד לך שהשגחת בכך!

אני הבחנתי בזאת רק אחרי התגובה שלך, ואני עדיין משפשף עיני בתמהון. זו לא תמונת ראי או צילום מהצד השני. זה באמת כך. עיון בקטלוג החלקים של הרובר מראה כי לחלק הזה, הנקרא באנגלית, Freewheel inner member אותו מספר קטלוגי בכל השנים ובכל הדגמים כך שההסבר היחד שאולי אולי תופס הוא שמישהו הרכיב אותו הפוך, וזה עדיין לא מפריע, משום-מה, לפעולתו. אני אנסה לברר זאת בפורום המתאים באנגליה.

attachment.php?attachmentid=347351&stc=1&d=1374638370

attachment.php?attachmentid=347352&stc=1&d=1374638372

מרשים לראות שחלק כזה קטן ועדין יחסית למראה נושא בכל מומנט המנוע באמינות לאורך שנים.

אם תחשוב עוד קצת תראה כי החלק הזה מסיבי וחזק מאד. ה"משולשים" הם בסך הכל מין טריז והעומס עליהם הוא לחיצה המתחלקת בין תשעה גלילים. הכל עשוי מפלדה משובחת ביותר (פלדת כלים).

 

דבר נוסף כל הכבוד על הסבלנות עם ברגי BSF, אני (כמו כמה מכונאים מסתבר...) הייתי כבר מאלתר. כ"כ מתאים לבריטים להמציא הברגה משלהם.

התבריג האחיד הומצא באנגליה כלומר כל האחרים המציאו הברגה משלהם, מאוחר יותר. עוד בעניין תוכל לקרוא כאן:

http://lulisml.wordpress.com/2011/10/13/%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%A8-%D7%A9%D7%97%D7%96%D7%A8-%D7%9E%D7%9F-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%91/

 

http://lulisml.wordpress.com/2012/11/24/26-453-%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%9F-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%D7%9E%D7%90%D7%94-%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%A9%D7%94-%D7%A2%D7%A9%D7%A8-%D7%94%D7%9E%D7%93/

 

http://lulisml.wordpress.com/2012/05/17/26-453-%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%9F-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A8%D7%92%D7%99/

type2.jpg

type1.jpg

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
... כך שההסבר היחד שאולי אולי תופס הוא שמישהו הרכיב אותו הפוך, וזה עדיין לא מפריע, משום-מה, לפעולתו.

 

זה כנראה ההסבר.

קרה לי שפתחתי ראצ'ט של ידית מומנט והרכבתי אותה בטעות הפוך כך שהיא בדקה מומנט פתיחה ולא סגירה...

פורסם

האם זה קרה בשלושים וחמשה במאי? ביום בו היה הכל הפוך, ובבית החרושת לנקניקיות נכנסו נקניקיות מצד אחד ויצאו פרות מהצד השני?

כי אם לא - אז איך ואיפה הורכב Free Wheel הפוך?

http://wp.me/pXLKy-1Kx

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/


×
×
  • תוכן חדש...