Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים,

אני יודע שזה מעט מוזר אבל באמת שזה מציק לי.

לפני כשנתיים מכרתי איביזה קופרה שנת 2008 כשאני הייתי היד הראשונה.

הוצאתי אותה חדשה מהחברה והיא הייתה אהבה מטורפת עבורי.

טיפחתי אותה והשקעתי בה קרוב ל-15K בלי לחסוך ממנה כלום.

לאחרונה ממש מעניין אותי ובוער בי לדעת מה עלה בגורלה ואיפה היא היום.

מה מצבה? מי נוהג בה? באיזור איזור היא בארץ?

האם ישנה דרך יצירתית "לאתר" את הרכב איכשהו?

בטוח שיש פה אחרים שמכרו רכב ולאחר כמה שנים התעניינו במצבו.

מה עשיתם? איך מתגברים על זה או לחילופין ממשים את זה?

האם אני נשמע הזוי?

 

תודה וברכה לעוזרים!

פורסם

זאת אכן ההיא מהרדיו, יפה שאתה זוכר. :)

לא יודע אם לרכוש אותה בחזרה אבל זה סתם יצר שבוער בך לדעת מה איתה היום.

כמו אהבה לחברה הראשונה מהתיכון שממש מעניין אותך לדעת מה איתה ומה מצבה.

פורסם

לי לפחות, זה לא נשמע מוזר בכלל.

גם לי יש אובססיה כלשהי לסובארו ג'אסטי שפעם היתה לנו במשפחה,

בכל פעם שאני רואה ג'אסטי לבנה, אני בודק מה המספר שלה.

למרות שבתוכי אני יודע שהיא בטח כבר נגרטה או נחה על משכבה בשלום בדרך אחרת.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אני ביררתי במועדון רלוונטי של סוג הרכב, פנו אליי בהודעה פרטית, אם תמונות של הרכב בשלבי שיפוץ מתקדם, אין יותר כיף מלדעת שהוא בידיים טובות.

פורסם

לא הזוי בכלל. אני חולם להחזיר אלי את הראלי שהיתה בבעלותי לפני הGTI (בנוסף ל306 כן? שלא יהיו אי הבנות :wink: ).

המצב הכלכלי מכתיב דברים אחרים :-(

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
לא שמרת את הטלפון של הקונה? \ את טופס העברת הבעלות עם השם המלא והכתובת (ואחכ לאתר דרך 144)?

 

שמרתי אץ הטלפון של הקונה אבל התברר לי שהוא כבר מכר אותה מאז.

 

אני די שמח להווכח שאני לא היחיד שיש לו ״קראש״ על האהבה הראשונה שלו.

חשבתי שאני סתם נוסטלגי אובססיבי. :)

הבעיה שזה רכב די מועד לפורענות,

יש סיכוי שהוא הושבת ויושב עכשיו במגרש חלפים רחמנא ליצלן.

פורסם
כמו אהבה לחברה הראשונה מהתיכון שממש מעניין אותך לדעת מה איתה ומה מצבה.

 

שלח לה SMS: ערה? :lol:

 

האמת שיש פה כמה אנשים שעובדים במשטרה ויכולים לעזור באיתור הבעלים דרך לוחית הרישוי.

אם לא תמצא אותם באופן עצמאי (תתחיל מפורום אספנות), דבר איתי בפרטי ואעזור בחיפושים.

פורסם
שלח לה SMS: ערה? :lol:

 

האמת שיש פה כמה אנשים שעובדים במשטרה ויכולים לעזור באיתור הבעלים דרך לוחית הרישוי.

אם לא תמצא אותם באופן עצמאי (תתחיל מפורום אספנות), דבר איתי בפרטי ואעזור בחיפושים.

 

תודה רבה על הכוונה הטובה.

רק למה פורום אספנות?

 

בסופו של דבר גם ההוא שמכרתה לו יפרסם אותה ביד 2 ..

 

לא הבנתי אותך.

ההוא שמכרתי לו כבר מזמן מכר אותה בעצמו.

פורסם

בשנת 2008 מכרתי פיאט אונו מנוע 1.4 דגם 70S אדומה, הייתי נוסע איתה לביה"ס בכיתה י"ב, בצבא הייתי מכניס אותה לתוך הבסיס וכולם היו מתלהבים ממנה (אני עדיין זוכר את המפקד שלי שואל יום אחד: "מה, רק 109K קילומטר"?!). גם אחרי שהיא נמכרה אנשים חיפשו אותה ועברו דלת לדלת, שלא נדבר על הטלפונים.

 

נמכרה לחבר פורום שאח"כ מכר אותה שוב. עד היום אני מסתכל על לוחיות הרישוי של אונואים אדומות כדי לראות אולי זו היא, הייתי שמח לעבור לידה ולהסתכל עליה היום, אם היא עדיין שרדה... ואם כן לא מאמין ששומרים עליה כמו שאני שמרתי - כך שאתה לא לבד.

027ug8.jpg

×
×
  • תוכן חדש...