Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מדובר במיצובישי קולט ידנית מהדגם הישן. בעיה מוזרה שהתחילה אתמול:

אני מניע את הרכב בלי בעיה, הוא נוסע כמה עשרות מטרים ופתאום כשאני לוחץ על דוושת הגז אין תגובה, הטורים נופלים והמנוע נכבה. בינתיים לא בדקתי אם זה קשור למנוע קר או חם או אם זה קורה גם בהילוכים גבוהים בגלל שאני לא רוצה להיתקע.

מקריאה כאן בפורום כשהמנוע נכבה בגלל מנוע צעדים אמורה להידלק נורת CHECK ENGINE, זה לא הופיע אצלי. יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות קשור לקלאץ' שהלך?

תודה

פורסם

אחרי כמה ימים שזה נמשך הבנתי שזה לא קשור למנוע קר או הילוכים נמוכים.

אני נוסע ופתאום בלי שום אזהרה או רעש - לחיצה על הגז רק מעלה את הטורים אבל אין תנועה קדימה. הטורים נופלים עד שהמנוע נכבה והמנורות של השמן ומצבר נדלקות(מנורת CHECK ENGINE לא נדלקת).

מחר הולך למוסך לבדוק את העניין, אני חושד שזו בעיה חשמלית.

יש למישהו רעיונות?

תודה

פורסם

ייתכן וזה מתחיל ממנוע צעדים שזו מחלה ידועה לדגמים האלו במיצובישי.

לדעתי צריך לעשות ניקוי בית מצערת ומנוע צעדים בתור התחלה, לפני החלפה.

Opel Adam S 2017

פורסם

אני לא חושב שזה מנוע הצעדים כי הטורים לא משתגעים בכלל, הוא לא במצב מושלם אבל אני לא חושב שזה מה שגורם לכך. אני החלפתי מצבר לאחרונה בצורה עצמאית אז אני חושד שזה קשור לכך, למרות שלדעתי אין שם ממש מה להסתבך...

×
×
  • תוכן חדש...