Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אליפטיקל


Avinusha
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים.

 

בימים אלו אני מחפש לרכוש אליפטיקל, יש לחברה הפחות עצלנים מבינינו המלצות עבור אחד חזק וטוב ?

גובהי קרוב ל 1.90מ' ומשקלי סביב ה 90 ק"ג.

 

תקציב: נראה לי לנכון להשקיע סביב ה 2000 ש"ח, גמיש מעט מעלה אם ממש ידרש.

אודה על המלצותיכם.

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

ממליץ לך לוותר על העניין אם זה התקציב שלך.

המכשירים הזולים לא עושים את העבודה, צריך מכשיר גדול ויציב עם גלגל תנופה גדול, כמו שיש בחדר כושר.

היה לי אחד כזה זול ופשוט התבאסתי לעלות עליו, בסוף נתתי אותו מתנה למובילים כשעברתי דירה.

מכשיר טוב עולה בכיוון של 6-7K ומעלה..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
ממליץ לך לוותר על העניין אם זה התקציב שלך.

המכשירים הזולים לא עושים את העבודה, צריך מכשיר גדול ויציב עם גלגל תנופה גדול, כמו שיש בחדר כושר.

היה לי אחד כזה זול ופשוט התבאסתי לעלות עליו, בסוף נתתי אותו מתנה למובילים כשעברתי דירה.

מכשיר טוב עולה בכיוון של 6-7K ומעלה..

 

 

ניגשתי לחנויות לראות מקרוב ואתה טועה.

ראיתי מכשיר שעולה 2700 ש"ח, בעל תנועה חלקה, יציבות מעולה, מתקן מאוד כבד עם גלגל תנופה כמעט במשקל של החדר כושר.

 

נכון שעד 2000 ש"ח זה בדר"כ זבל, אבל 6-7 זה לקפוץ מעל הפופיק.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אני רכשתי אחד לפני כמה שנים של VO2 בסביבות ה +2000 ש"ח.

הוא עבד מצוין והורדתי איתו לא מעט.

תוקעים אותו מול המחשב או מול הטלוויזיה ומרביצים.

מכשיר יעיל כשאתה שמן מידי מכדי לרוץ. (לא שאתה במשקל חריג)

פורסם
מתלה לבגדים ב 6-7 אלף שקל נראה לי מיותר.

אצלי המתלה עלה 3000 שקל.

אני לא זוכר כמה עלה שלי אבל העיקרון דומה.

 

אני רכשתי אחד לפני כמה שנים של VO2 בסביבות ה +2000 ש"ח.

הוא עבד מצוין והורדתי איתו לא מעט.

תוקעים אותו מול המחשב או מול הטלוויזיה ומרביצים.

מכשיר יעיל כשאתה שמן מידי מכדי לרוץ. (לא שאתה במשקל חריג)

 

גם שלי VO2. רויאל 360 נדמה לי. עשיתי עליו אינטרוואלים יום-יום. הכושר הגופני שלי עלה פלאים אבל משקל לא ירד.

פורסם
אני לא זוכר כמה עלה שלי אבל העיקרון דומה.

 

 

 

גם שלי VO2. רויאל 360 נדמה לי. עשיתי עליו אינטרוואלים יום-יום. הכושר הגופני שלי עלה פלאים אבל משקל לא ירד.

כנראה שהשלמת את מה שהוצאת באוכל.

×
×
  • תוכן חדש...