Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב שלום,

 

לאחר ששקלנו דברים מחדש החלטנו למתוח קצת את התקציב.

 

הרכב אמור לנסוע בערך 70-80 ק"מ ביום, בעיקר נסיעות בינעירוניות.

 

דרישות נוספות:

1. בטיחותי. הרכב מיועד בעיקר להסיע את אשתי והילדה.

2. אמין.

3. אוטומטי.

4. גדול מספיק לכיסא תינוק, עגלה וקניות.

5. וכמובן, חסכוני.

 

בת'רד הקודם שפתחתי חשבתי על סופר מיני, אבל ירדנו מזה.

עוד נפסלה הניסן טידה (בעיקר בגלל העדר ציון במבחני ריסוק).

 

בקיצור, האופציות שחשבתי הן:

הונדה ג'אז (מאוד קשה למצוא, כרגע יש 13 הודעות ביד 2)

ניסן נוט

ו... זהו, אשמח להמלצה על רכבים נוספים.

 

ריאלי למצוא פריוס בתקציב הזה? במידה וכן, האם יש מה לחשוש בעניין הקרינה?

 

תודה לעונים

פורסם

לדעתי כדאי לכם לחפש פולקסווגן ג'טה או סקודה אוקטביה עם עדיפות לאוקטביה בגלל תא מטען נוח יותר.

 

כבעלים של האוקטביה, אני הייתי ממליץ ללכת לכיוון מנועי הדיזל שבנסיעות בין עירוניות חסכוניים מאוד.

 

חפשו אחת פרטית שלא עברה יותר מ-2 ידיים, לא נסעה מעל 30,000 ק"מ בשנה וספר טיפולים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

חשבת על הסיוויק סדאן?

בתקציב שנקבת אתה יכול לדעתי להשיג שנתון 2009.

תקבל רכב מרווח מאוד מאחור, חסכוני בצורה מפתיעה למרות מנוע חזק של 1.8 ו- 140 סוסים, וכמובן נחשבת אמינה אפילו בקנה מידה היפני הנהוג כאן בארץ :wink:

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

Freak_Miky,

 

אני לא בטוח לגבי מנועי דיזל (בסביבה שלנו הסולר יקר מהבנזין). בנוסף אני די חושש מהתיבות של ואג.

עד כמה גרסאות הבנזין של אוקטביה וג'טה חסכוניות? איך הן מבחינת הבטיחות? אחזקה?

 

Yellow Engine,

 

סיוויק תהיה יותר חסכונית ממשפחתיות יפניות/ קוריאניות אחרות?

תמיד חשבתי שהונדה יקרה יותר לאחזקה ביחס לאחיותיה מהמזרח, זה לא ככה?

מי יותר חסכונית (דלק+ טיפולים), סיוויק רגילה או היברידית?

 

בגדול, יש לנו מאזדה 3 2008 שצורכת 1:13-13.5 ומבחינת האמינות (טפו טפו) הכל תקין. הייתי שמח לרכב כזה (או קצת קטן או גדול יותר) עם צריכת דלק קצת יותר טובה.

פורסם

Yellow Engine,

 

סיוויק תהיה יותר חסכונית ממשפחתיות יפניות/ קוריאניות אחרות?

תמיד חשבתי שהונדה יקרה יותר לאחזקה ביחס לאחיותיה מהמזרח, זה לא ככה?

מי יותר חסכונית (דלק+ טיפולים), סיוויק רגילה או היברידית?

 

בגדול, יש לנו מאזדה 3 2008 שצורכת 1:13-13.5 ומבחינת האמינות (טפו טפו) הכל תקין. הייתי שמח לרכב כזה (או קצת קטן או גדול יותר) עם צריכת דלק קצת יותר טובה.

 

הצריכה שאתה מדבר עליה במאזדה נראית לי אופטימית מדי - אלא אם כן רוב הנסועה שלכם היא בינעירונית. בנסיעה כזו תשיג בסיוויק 1:16-1:16.5 בלי בעיה. בכל מקרה בתנאים דומים הסיוויק הרבה פחות צמאה מה- 3.

לגבי אמינות - למעט תושבת מנוע שהחלפתי כשהאוטו היה בן 6 (בעיה מוכרת בהונדה) - שומדבר פרט לטיפולים רגילים. כמעט לא פותח מכסה מנוע.

בהשוואה להיבריד - אם כמו ששיערתי הנסיעה שלכם בינעירונית, ההבדל בצריכת הדלק לא כ"כ גדול, כאשר מנגד עומדת ירידת ערך מהירה של ההיבריד וסוללה (אני לא בקי מתי צריך להחליפה, אבל צריך מתישהו :-D).

למיטב נסיוני, הסיוויק יקרה מהמשפחתיות המקבילות מלוכסנות העיניים רק במחיר הרכב ולא בתחזוקה שוטפת. אפילו לטיימינינג אתה לא צריך לדאוג (יש שרשרת ולא רצועה).

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

תודה על המענה המהיר.

 

אכן נסיעותינו הן בינעירוניות.

 

לגבי תושבת המנוע, מה זה (ויותר חשוב) כמה זה עולה?

כשאתה אומר תופעה ידועה, זה אומר שאני צריך לצפות החלפה של התושבת (או תיקון) בדרגת וודאות גבוהה?

פורסם
תודה על המענה המהיר.

 

אכן נסיעותינו הן בינעירוניות. ידעתי :-)

 

לגבי תושבת המנוע, מה זה אני לא המומחה הטכני של הפורום, אבל בעיקרון מדובר בחלק שמחבר את המנוע למרכב, וכשהגומי נשחק המנוע לא יושב טוב ואתה עלול לשמוע "דפיקות" בזמן העבודה שלו (ויותר חשוב) כמה זה עולה? אני עשיתי את זה במורשה יבואן יחד עם טיפול רגיל. אם אני זוכר נכון החלפת התושבת עלתה בערך אלפייה.

כשאתה אומר תופעה ידועה, זה אומר שאני צריך לצפות החלפה של התושבת (או תיקון) בדרגת וודאות גבוהה? הבנתי שזה מה שקורה בסיוויק האלה. ייתכן ויתמזל מזלך ולא תצטרך בשלב זה, או שלחילופין רכב בן 4-4.5 כבר עבר החלפה כזו :wink:

 

מכיוון שמדובר בהחלפה פשוטה וחלק שהוא לא בעל משמעות כמו מנוע או גיר, אני לא חושב שזה אמור להדיר שינה מעיניך.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

מצוין, תודה.

אז בהחלט סיוויק נכנסת לרשימה.

 

עוד דבר, הציעו לי פריוס שנת 2008 יד2 (שתיהן פרטיות) בערך 67K ק"מ. הוא טוען שהמחירון 84+- והוא רוצה 75.

שווה או עדיף ללכת על סיוויק/ ג'אז?

פורסם
Freak_Miky,

 

אני לא בטוח לגבי מנועי דיזל (בסביבה שלנו הסולר יקר מהבנזין). בנוסף אני די חושש מהתיבות של ואג.

 

במקום שאני עובד בו יש המון אוקטביות דיזל עם DSG ודווקא מה ששמעתי מקצין הרכב ה DSG על הדיזל מאוד אמינים. אני אישית נהגתי בהן כמה פעמים וגם אחרי כ 200-250K ק"מ ע"י לא מעט נהגים, הגיר מרגיש חלק מאוד. חוץ מזה הרכב חסכוני מחוץ לעיר בצורה באמת יוצאת דופן, אין בכלל מה להשוות לרכבי בנזין, לא מדדתי ממש בפעמים שנסעתי אבל נראה לי שזה בסביבות ה 1/19-20 מחוץ לעיר בשקט. והרכב מאיץ יפה מאוד.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
Freak_Miky,

 

אני לא בטוח לגבי מנועי דיזל (בסביבה שלנו הסולר יקר מהבנזין). בנוסף אני די חושש מהתיבות של ואג.

עד כמה גרסאות הבנזין של אוקטביה וג'טה חסכוניות? איך הן מבחינת הבטיחות? אחזקה?

תיבות DSG בעלות 6 הילוכים ("רטוב") אמינות יותר, בגלל זה גם כיוונתי אותך לרכבים שנסעו עד 30K ק"מ בשנה.

 

בכל אופן, אני ממליץ בחום לא לדלג על האוקטביה בבדיקה פיזית, לפחות כדי להבין עד כמה היא פרקטית לשימוש.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
שוב שלום,

 

לאחר ששקלנו דברים מחדש החלטנו למתוח קצת את התקציב.

 

הרכב אמור לנסוע בערך 70-80 ק"מ ביום, בעיקר נסיעות בינעירוניות.

 

דרישות נוספות:

1. בטיחותי. הרכב מיועד בעיקר להסיע את אשתי והילדה.

2. אמין.

3. אוטומטי.

4. גדול מספיק לכיסא תינוק, עגלה וקניות.

5. וכמובן, חסכוני.

 

בת'רד הקודם שפתחתי חשבתי על סופר מיני, אבל ירדנו מזה.

עוד נפסלה הניסן טידה (בעיקר בגלל העדר ציון במבחני ריסוק).

 

בקיצור, האופציות שחשבתי הן:

הונדה ג'אז (מאוד קשה למצוא, כרגע יש 13 הודעות ביד 2)

ניסן נוט

ו... זהו, אשמח להמלצה על רכבים נוספים.

 

ריאלי למצוא פריוס בתקציב הזה? במידה וכן, האם יש מה לחשוש בעניין הקרינה?

 

תודה לעונים

לדעתי ..אפשר להכניס לחשבון גם פלואנס..כמובן רק גרסת 2000.

פורסם

אז אחרי חיפוש בפורום, נדמה לי שאני יורד מהסקודות. האוקטביה יקרה יותר לאחזקה (עלות ביטוח וטיפולים) והסופרב הוא רכב מאוד גדול, אשתי לא תסתדר איתו.

 

לגבי הפלואנס, איך צריכת הדלק שלה ועלויות אחזקה (ביחס לסיוויק ובכלל). מה רמת הבטיחות?

×
×
  • תוכן חדש...