Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות!

 

במסגרת המאמצים שלי להרחיב את מעגל החברים שלי ולהכיר אנשים חדשים (בעיקר בנות המין היפה).

חשבתי להתחיל להירשם לחוגי העשרה.

 

הבעיה יש יותר מידי מידע, ואני לא יודע מאיפה להתחיל.

 

אין לי תחומי עיניין ספציפים, אני פתוח לניסויים.

 

לדוגמא מה שניסיתי בתקופה האחרונה היה שיעור יוגה באוניברסיטה, היה נחמד , אבל מסיבה לא ברורה,

הגיל הממוצע היה 50.

 

חשבתי לנסות לעשות איזה קורס בישול, אבל כל הקורסים שמצאתי מאד יקרים ( מתחילים ב 5 אלף ש"ח).

 

הצעות יתקבלו בברכה!

אני ירושלמי, אין לי בעיה לנסוע למרכז.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

אתה לא מחפש להעשיר את הידע שלך כנראה, אתה מחפש לז%^ן.. :-D (תקן אותי אם אני טועה).

במקרה הנ"ל הייתי ממליץ על חדר כושר או ריקודי עם..

פורסם

תשמע...

אני לא מחפש לזיין.

 

אני כן מחפש להעשיר את הידע שלי, מה שכן, רוב הקורסים שאני כן מתעיניין בהם הם גבריים נטו (קורס מכונאות רכב לדוגמא).

אז אני מחפש המלצות לקורסים סדנאות וכד' בנושאים מעניינים.

נכון מעניין זה דבר שהוא קצת סוביקטיבי, אבל אני פתוח להצעות.

 

אני כבר רשום לחדר כושר, זה לא מקום אופטימלי להכיר אם אתה לא סופר חטוב.

וריקודים למינהם מרגיש לי מגוכח אם אנשים זרים.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

תשמע , קח את דבריי בערבון מוגבל כי אני לא לוקח אחריות עליהם,

אבל נראה לי שבחוג צילום מסתובבות בחורות נחמדות.

אני יודע מה אתה הולך להגיד :

“ אבל אין לי כסף ואני סטודנט וזה יקר ויש לי שלושה חתולים להאכיל

וסבתא שגרה בסלון..."

אז רגע! הנה הפתרון,

אם אין לך כסף לחוג צילום אז פשוט תגיע לאחת הסדנאות

ותציע את עצמך כדוגמן עירום.

גם תכיר בחורות

גם תרוויח אוכל לחתולים

וגם ....לא יודע, תמשיך אתה.

Gn'f'R

פורסם

מפגש של מכורים לסקס :wink:

קורסים שכוללים אימהות חד הוריות

לימודי נשים באונ'?

הייתי אומר קורס הכנה ללידה, אבל זה רק אם אתה ממש בקטע של נשים בהריון.

הכל ברוח סרטים שראיתי :lol:

פורסם

דווקא ביוגה הייתי מצפה למשהו אחר. אולי אני צופה ביותר מדי סרטים.

קורסים שכוללים אימהות חד הוריות :lol:

יש קורס מילף? איפה?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם אתה מחפש נופש אקטיבי, חוגי סלסה זה הכיוון שלך.

 

אני כשהייתי במצב דומה הלכתי למטווח, לא פגשתי שם בחורות וגם לא הרגשתי בחסרונן.

פורסם
במסגרת המאמצים שלי להרחיב את מעגל החברים שלי ולהכיר אנשים חדשים (בעיקר בנות המין היפה).

חשבתי להתחיל להירשם לחוגי העשרה.

 

רק לי אתה מזכיר את הגיבור הראשי ב"מועדון קרב"? :roll:

 

נסה להירשם לקבוצות תמיכה למיניהם, כמו אלכוהוליסטים אנונימיים, קבוצת תמיכה לחולי סרטן אשכים וכאלה. אולי תמצא כתף (או יותר נכון, ציצים של גבר בשם בוב) לבכות עליה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בנימה רצינית - השאיפה להעשיר את הידע ולהכיר אנשים חדשים היא שהובילה אותי להכות שורשים באוף טופיק, עד כדי כך שאחרי שנה של נבצרות חזרתי לפה (בשינוי גישה קל) מתוך ההבנה שהיתרונות עולים על החסרונות. פורומים כגון זה הם פלטפורמה הרבה יותר פרקטית להכיר אנשים משום שאתם חולקים מראש מכנה משותף, הידע כבר מגיע אח״כ באופן טבעי מתוקף העובדה שאתה מסתובב בחוגים הנכונים. לא כך הדבר בקורס קדרות או משהו, שם תתחיל מן הסתם לדבר עם האדם הכי דומיננטי או עם הבחורה הכי יפה בחדר מבלי לדעת דבר על אישיותם - בטווח הארוך זה לא מבטיח כלום, וכך יכול לצאת שתבזבז הרבה זמן על ניסוי וטעייה ללא תוצאות של ממש.

פורסם

תודה על המלצות!

 

אני יעבור על הרשימה של אגודת הסטודנטים בת"א נשמע מעניין.

 

דווקא ביוגה הייתי מצפה למשהו אחר. אולי אני צופה ביותר מדי סרטים.

 

יש קורס מילף? איפה?

 

ככה גם אני חשבתי, ממש התאכזבתי אולי זה קטע של ירושלים.

 

 

אני יעדכן בהמשך!

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

דריש צודק,

אני מאוד מאמין שלו רק הייתי גר במקום מרכזי יותר

כמות ההתחברויות לאנשים חדשים כאן מהפורום הייתה גדולה מאוד.

יש כאן באמת אנשים שבין אם על המסך הציבורי או דרך ה"פ - מאוד התחברתי אליהם .

 

אשמח לקרוא על התפתחויות.

Gn'f'R

×
×
  • תוכן חדש...