Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה ג׳אז מצטרפת לחגיגה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי תחושה שהג'אז תהפוך לפאביה החדשה בפורום, או שזה רק פותח השרשור? :)

 

במיוחד בשבילך, אחד המשפטים שצרשמתי בתגובה שלי:

חשוב לציין שאני לא חושב שההונדה רכב מושלם. לדעתי, הוא רכב הרבה יותר טוב ומוצלח מהפאביה.

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Zorostory,

 

קודם כל תודה על התשובה.

לגבי הפאביה- זה נאמר בהלצה. בפורום יש כמה שאוהבים אותה כלכך שמגינים אליה בחירוף נפש.

 

אני מסכים שהג'אז מביאה עימה משהו ייחודי ושונה. אבל העניין שבמחיר שלה כבר עדיף לקנות את C3 פיקאסו, סקודה רומסטר.

הן גם יותר מרווחות וגם עולות אותו מחיר (אבל מנוע חזק יותר). את מחיר הג'אז צריך להוריד עוד כדי שיהיה אטרקטיבי.

פורסם

הנה כתבה שמצאתי המספרת בקצרה למה הם הורידו מחירים לא היין ולא נעלים

 

"הפחתת המחיר החדה יחסית, נועדה לשפר את מכירותיה החלשות של הג'אז שהסתכמו ב- 14 מכוניות בלבד

בארבעת החודשים הראשונים של השנה ( מתוכן 11 עם גיר ידני ), ונבעו ממחיר גבוה משמעותית מכל המתחרים ההופך אותה ללא תחרותית. "

 

http://wheel.co.il/%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%92%D7%90%D7%96-2013-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-89900-%D7%A9%D7%97/

פורסם
לפי מה שנמסר לי בסוכנות בשבוע שעבר, אין בכלל מלאי, חוץ מההיברידית שהמחיר שלה לא השתנה.

 

אין צורך שיהיה מלאי זמין על מנת למכור למרות ששבוע שעבר הם מסרו לי שיש 4 אוטומטיות בארץ ,

ועוד דבר שחושבים על זה גם הטויוטה ספייס ורסו וגם הגאז שניהם מגיעות מיפן המחיר של שניהם כמעט זהה

של הטיוטה אגב מעט יקר יותר .הונדה או היבואן כנראה חושבים שהם צריכים להרוויח יותר וחבל .

פורסם

יש כאן שני דיונים נפרדים שמנוהלים כאן ביחד:

1. איכותה של הג'אז - לפי דעתי הג'אז הוא הרכב המוביל בקטגוריה שלו מבחינת איכות, מרווח פנים ואמינות. השוואה לפביה המיושנת היא לא פחות מבדיחה.

2. מחירה של הג'אז - ללא ספק מחיר מוגזם, בעיקר לאור העובדה ששער הין ירד ב-25% (!) במהלך 12 החודשים האחרונים, ואילו הירידה במחיר היא של 8-9% לערך.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
יש כאן שני דיונים נפרדים שמנוהלים כאן ביחד:

1. איכותה של הג'אז - לפי דעתי הג'אז הוא הרכב המוביל בקטגוריה שלו מבחינת איכות, מרווח פנים ואמינות. השוואה לפביה המיושנת היא לא פחות מבדיחה.

2. מחירה של הג'אז - ללא ספק מחיר מוגזם, בעיקר לאור העובדה ששער הין ירד ב-25% (!) במהלך 12 החודשים האחרונים, ואילו הירידה במחיר היא של 8-9% לערך.

 

האיכות נמדדת ביחס למחיר.

ההשוואה לפביה המיושנת לפחות מבחינתי הייתה רק לשם הצגה של רכב שמתומחר נכון,

מקווה שלא פגעתי בכבודם של סוגדי הפביות או ההונדות.

פורסם
יש כאן שני דיונים נפרדים שמנוהלים כאן ביחד:

1. איכותה של הג'אז - לפי דעתי הג'אז הוא הרכב המוביל בקטגוריה שלו מבחינת איכות, מרווח פנים ואמינות. השוואה לפביה המיושנת היא לא פחות מבדיחה.

2. מחירה של הג'אז - ללא ספק מחיר מוגזם, בעיקר לאור העובדה ששער הין ירד ב-25% (!) במהלך 12 החודשים האחרונים, ואילו הירידה במחיר היא של 8-9% לערך.

 

 

יש גם 3

 

1.איכותה ידועה

2.מחירה עדיין הגבוהה ביותר בקבוצה

3.היבואן חיי בללה לאנד עושים טובה שנותנים קודן

אני אתם במשא ומתן אין עם מי לדבר :?

 

עכשיו זה מסביר למה הם מכרו 3 אוטומטיות 11 ידניות ו19 היברידיות

מתחילת השנה , הם כנראה רוצים לגרום לזה שעוד 30 שנה זה יהיה דגם אספנות נדיר :roll:

 

אין שום סיבה להוסיף הפרש גדול כל כך גדול של 7500 שקל בינה לבין היאריס וורסו !

פורסם
+1

יש יצרנים שעוד אל הבינו שבארץ רק המחיר יוצר מכירות.

ראיתי כמה תגובות שלך בשרשורים אחרים, אתה נתפס בעיני כאדם עם ראש על הכתפיים שמבין עניין, אך פה לחלוטין אני לא מסכים איתך - המחיר אכן ייצור מכירות בכמות גבוהה אך מיידית, כיצד תשמר את היתרון של המוצר שלך אם גם המתחרים יורידו מחיר בצורה דרסטית ופתאומית מתחת למחיר המוצר שלך? איך אתה תתבלט? זה שיעור ראשון בשיווק וזה לא קשור לשום ענף, רכב או מוצרי גבינה.

ניצחתם! הג'אז מנצחת!

ידעתי שפעם אחת אני אשמע את זה ממך וסוף סוף חלומי יתגשם :lol: יש! :wink:

כששער המטבע עולה , גם המחירים של הרכבים מטפסים מעלה , אך כשהוא יורד אנו מקבלים במקום הוזלה במחיר , אביזרים "ומתנות" שהם לא מי יודע מה . למעט מקרים בודדים {רכבים צרפתיים למשל}

ההונדה גיאז היא רכב מעולה בכל קנה מידה , אבל האם הוא שווה את המחיר ? ממש ממש לא !

בתוך 4 חודשים האחרונים , היבואן מכר 14 רכבים כאלה בלבד . זה אומר שהאנשים הפסיקו להיות פראיירים של היבואנים ולא רוכשים בכל מחיר , למרות שהרכב מצויין .

אז מה יצא כאן ? רכב מעולה שמפספס את המטרה , והרוכשים מצביעים ברגליים . ההנחה שניתנה כאן היא רק טיפה בים .

אך במחיר של 80000 ש"ח הוא היה יכול להיות הצלחה היסטרית {מנוע 1200 ידני}

הוא הוזל ל-91300 על הכביש . מעניין כמה רכבים כאלה הם ימכרו עכשיו . כי יש כאלה שיבלעו את הפיתיון .

לאחר המקרה שלך עם הפיאסטה, הייתי בטוח שתשנה את הדיעה לגבי החיפוש האולטימטיבי אחר המחיר האטרקטיבי ותפנה יותר זמן להשקיע בחיפוש אחר המוצר שמתאים לך, כולל נסיעות מבחן ובדיקות לעומק. כנראה שטעיתי ואתה עדיין רוכש על פי המחיר של כל הבא ליד. חבל.

בכל מקרה אני לא חושב שהמחיר הקיים כזה רחוק, פעם הוא היה 100, אתה מחפש 80, זה מה שנקרא "לא אני ולא אתה" וזה בדיוק אמצע, אל תכליל אגרות רישוי במחיר הרכב היבואן כלל לא קשור לכך, באותה מידה פשוט תרשום את מחיר האגרה השנתי ותכפיל במספר השנים שאתה מתכנן להחזיק את הרכב ותוסיף טיפולים שנתיים גם לחשבון, צמיגים לאחר 3 שנים אל תפספס גם כן, כמה ייצא הרכב אז? גם שכחת להוסיף לנוסחא המתמטית שלך דלק לפי שימוש חודשי שלך כפול מספר החודשים. בקיצור הבנת את הנקודה :-)

הנה כתבה שמצאתי המספרת בקצרה למה הם הורידו מחירים לא היין ולא נעלים

 

"הפחתת המחיר החדה יחסית, נועדה לשפר את מכירותיה החלשות של הג'אז שהסתכמו ב- 14 מכוניות בלבד

בארבעת החודשים הראשונים של השנה ( מתוכן 11 עם גיר ידני ), ונבעו ממחיר גבוה משמעותית מכל המתחרים ההופך אותה ללא תחרותית. "

 

http://wheel.co.il/%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%92%D7%90%D7%96-2013-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-89900-%D7%A9%D7%97/

אין צורך שיהיה מלאי זמין על מנת למכור למרות ששבוע שעבר הם מסרו לי שיש 4 אוטומטיות בארץ ,

ועוד דבר שחושבים על זה גם הטויוטה ספייס ורסו וגם הגאז שניהם מגיעות מיפן המחיר של שניהם כמעט זהה

של הטיוטה אגב מעט יקר יותר .הונדה או היבואן כנראה חושבים שהם צריכים להרוויח יותר וחבל .

אני קורא בYNET ספינים וכותרות בומבסטיות כל יום, זה לא אומר שזה נכון, האם יש ביסוס לדברים הרשומים? לאחר שקראתי את הכתבה הרלוונטית בדקתי בעצמי מסירות שנתיות, 3 רכבי בנזין אוטומטיים בארבעת החודשים הראשונים של השנה זה נתון מונפץ ורחוק שנות אור מהאמיתי, ממליץ לך לבדוק בדו"ח איגוד יבואני הרכב את הרכבים לפי סגמנטים שעלו על הכביש השנה.

יש גם 3

 

1.איכותה ידועה

2.מחירה עדיין הגבוהה ביותר בקבוצה

3.היבואן חיי בללה לאנד עושים טובה שנותנים קודן

אני אתם במשא ומתן אין עם מי לדבר :?

 

עכשיו זה מסביר למה הם מכרו 3 אוטומטיות 11 ידניות ו19 היברידיות

מתחילת השנה , הם כנראה רוצים לגרום לזה שעוד 30 שנה זה יהיה דגם אספנות נדיר :roll:

 

אין שום סיבה להוסיף הפרש גדול כל כך גדול של 7500 שקל בינה לבין היאריס וורסו !

 

לאחר קריאה מלאה של השרשור וכל הודעותיך, אתה כן רוצה את הרכב אך עדיין לא מבין שהמחיר הוא כתוצאה גורפת של הורדת מחיר כללית לכולם, זה לא שיש עוד פתח למו"מ על המחיר או מתחת. אם תרצה שאני אעזור במשהו אתה מוזמן לפנות אליי אני אשמח לדבר עם מי שמתנהל איתך אצלנו ברשת ולראות אם אפשר לעזור במשהו נוסף.

 

בכל אופן חשוב מאוד לדעת שלקוחות שרכשו במהלך השנה לפני ירידת המחיר לא שמו כספם על קרן הצבי אלא גם נלקחו בחשבון בנגזרת המחיר החדש וייהנו מהטבה מסויימת כרטרו מתחילת השנה.

לא מכיר הרבה מקומות שזה נעשה כך.

 

 

הכל פה נרשם בטוב טעם ובידידות בין כולם, אנחנו פורום פתוח אז חשוב להבין שהביקורת פה נעשית ללא צד שני שמגיב ויש לקחת בחשבון שלכל מטבע שני צדדים.

אני לא מגיב בשם היבואן חלילה שלא יובן לא נכון, אלא כצד נוסף לדברים, מי שרוצה לענות לי שיענה באופן פרטי ולא כאילו נציגות בפורום. תודה לכולם :-)

Confidence In Motion

פורסם

היי עידן תודה על הניסיון לעזור שלחתי אליך הודעה פרטית עם כל הנתונים .

 

*לגבי המסירות לא מדובר בהמצאה פרי עטי צירפתי את הלינק שממנו שאבתי את הנתונים .

 

שוב תודה .


×
×
  • תוכן חדש...