Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גר בפתח תקווה, יש לי רישיון לאוטו שנתיים פלוס, כמה זמן וכמה כסף נחשבים סבירים בשביל הרישיון הזה? יש קבלנות?

פורסם

פששש מי זה הגבר הזה שבטוח שהוא עובר טסט אחרי פחות מ15 שיעורים?!

לעניינינו - תכין 1500 שקל וכמה זמן שיקח לך לעשות לפחות 15 שיעורים, פטור מתאוריה אין לך כי צריך להחזיק רשיון לרכב לפחות 3 שנים בשביל זה.

את פ"ת אני לא מכיר אז אין לי המלצות למורים.

נסה אצל השכנים מפורום fullgaz.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
פששש מי זה הגבר הזה שבטוח שהוא עובר טסט אחרי פחות מ15 שיעורים?!

לעניינינו - תכין 1500 שקל וכמה זמן שיקח לך לעשות לפחות 15 שיעורים, פטור מתאוריה אין לך כי צריך להחזיק רשיון לרכב לפחות 3 שנים בשביל זה.

את פ"ת אני לא מכיר אז אין לי המלצות למורים.

נסה אצל השכנים מפורום fullgaz.

 

יש לי חברים שעשו 5 שיעורים.

פורסם
פששש מי זה הגבר הזה שבטוח שהוא עובר טסט אחרי פחות מ15 שיעורים?!

לעניינינו - תכין 1500 שקל וכמה זמן שיקח לך לעשות לפחות 15 שיעורים, פטור מתאוריה אין לך כי צריך להחזיק רשיון לרכב לפחות 3 שנים בשביל זה.

את פ"ת אני לא מכיר אז אין לי המלצות למורים.

נסה אצל השכנים מפורום fullgaz.

יש לו פטור מתאוריה מן הסתם, כי יש לו רישיון לרכב...

הקטע עם השלוש שנים רישיון רק נותן לך אפשרות לעשות 8 שיעורים במקום 15 ורק מבחן שליטה, אבל אם אני לא טועה זה תקף רק על A2.

שיעור עולה בערך 90X15=1350, אגרה של 136 שצריך לשלם בדואר וטסט עוד 250-350.

בקשר לזמן שיעור אחד זה 40-60 דקות, טסט גם איזה שעה עד שתגמור עם זה.

 

יש לי חברים שעשו 5 שיעורים.

 

אם תמצא מורה חאפר גם זו אופציה.

פורסם

בניגוד למה שאמרו כמה תגובות קודם, יש לך פטור מתיאוריה. אני הוצאתי רשיון ל A1 (לא היה לי A2) שנה אחרי שהוצאתי רשיון לרכב, היה לי פטור, לקחתי 15 שיעורים ועברתי טסט. זה עולה בין 90 ל 110 שקל לשיעור, תלוי במורה/ביה"ס.

אם כבר יש לך רשיון ל A2 - תזדקק ל 8 שיעורים וזהו.

.Your average Notepad

פורסם

מתקן את עצמי ומסכים איתך, פטור מתאוריה ניתן לכל מי שמחזיק רשיון b, השלוש שנים רלוונטי למי שרוצה להוצי איי2 במבחן שליטה בלבד.

 

Gunner,

חברים שלך שעשו 5 שיעורים - עשו a2 אולי?

כי אם לא אז תתחיל לעבוד על הנאום בלוויה שלהם... מי שמקצר בדרך לרשיון, כנראה שמקצר גם בכביש, באופנוע זה יגמר בבית לווינשטיין במקרה הטוב!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

Shellcase היקר, הבעיה היא שמלמדים אנשים לעבור טסט, לא לנהוג בכבישי ארץ ישראל...אז אתה מקבל רישיון וקונה אופנוע, רק אז מתחילים הלימודים הרציניים. בקשר לבית ספר בפתח תקווה יש את UNO הם נמצאים ברחוב צ.ה.ל זה די קרוב למגרש.

×
×
  • תוכן חדש...