Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברצוני לרכוש מזדה 3 שנת 2005-2006,

הבנתי שהמודל קיים גם בטיפטרוניק וגם באוט'.

בעבר נהגתי בפיאט ספייס עם טיפטרוניק ומאוד נהניתי מאיכות העברת ההילוכים,

במקביל נהגתי גם ברובוטי- וסבלתי נורא :(

 

השאלה היא,

איזו מזדה עדיפה? טיפטרוניק או אוטומטית?

האם אתם יודעים על כשלים מיוחדים באחד מהגירים? האם סוג מסויים מייקר את הטיפולים?

 

תודה

פורסם

כל דגמי המאזדה 3, ללא יוצא מן הכלל, הגיעו לארץ עם תיבת אוטו' מסוג טיפטרוניק, כך שהדבר היחיד שאתה יכול לבחור הוא נפח המנוע, 4/5 דלתות ורמת הגימור.

 

קח בחשבון: רמת גימור ACTIVE ב99.9% מהממקרים מדובר בהשכרה/ליסינג לשעבר.

פורסם

הבנתי, מזדה 3 קיים רק בגרסת טיפטרוניק.

 

מצאתי מזדה 3 שהוחלף לה מנוע, והמנוע החדש עשה 130 אלף קילומטר,

האם כדאי להתעסק?

ממה צריך להזהר במקרים של החלפת מנוע? האם זה פגם המקביל לפגיעה בשסי-משהו שאסור להתעסק איתו?

תודה

פורסם

אני מסכימה.

 

כנראה שמצאתי רכב שנת 2005 123000 ק"מ, יד 3

נלך להעביר בדיקה מחר,

אחלו לי בהצלחה

ותודה :)

×
×
  • תוכן חדש...