Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יום שישי בבוקר לא קיבלתי שום הזמנה (לא לקחתי :-) ) הגיעה הזמן לפנק את הרכב הפרטי שלי מסוג Seat Ibiza FR 2005.

הזהרה המראות הקרובים על אחריות המשתמש בלבד!!!

 

טוב אז אחרי הזנחה לאורך זמן רב ועזרה של הכלבה שלי (היא סבלה מבחילות שהיתה קטנה) מתחילים בפנימי:

ולא נראה לי שאני צריך להגיד אם התמונה לפני או אחרי :-)

 

ibiza3q.jpg

 

ibiza4j.jpg

 

ibiza3q.jpg

 

ibiza5i.jpg

 

טוב אחרי קצת סדר וניקיון המושבים האחוריים מצחילים לקבל כיוון טוב (צד שמאל):

ibiza9.jpg

 

תמונה של המושב הימני לפני:

 

ibiza10.jpg

 

ואחרי:

ibiza13.jpg

 

הזהרה התמונות הקרובות לא לבעלי לב חלש/ נשים בהריון!!! :-)

 

טוב אז זוכרים את הסיפור אם הכלבה שלי הנה התוצאות:

 

לפני:

ibiza12c.jpg

 

אחרי:

ibiza16.jpg

 

השוואה בין ימין לשמאל מי שמנחש מה אחרי ניקיון מקבל פרס:

ibiza11h.jpg

 

לאחר יבוש:

ibiza14.jpg

 

ובסופו של דבר פלסטיקה ושטיחים חדשים:

ibiza19.jpg

ibiza20.jpg

 

טוב אחרי שנהננו נעבור לקטע האומנותי: מכירים זיזי טריפו? מה לא? טוב קיצור הרכב עבר צביע איכותי (תודע לצבעי שעשה את העבודה) לכן לאחר מדידה לא היה יותר מידי משחק. המצב היה ככה סויוירלים קטנים גג דהוי שואף להיות לבן ורכב מתונף :shock::

 

ibiza23.jpg

 

ibiza27.jpg

 

ibiza21v.jpg

 

ibiza22.jpg

 

טוב אחרי שלייף/פוליש:

ibiza29.jpg

ibiza32.JPG

ibiza34.jpg

ibiza36.jpg

 

בסופו של דבר יושם bond 408,black light V7 וואקס.

 

מקווה שנהנתם לאילו מבינכם שלא עמדו במראות הקשים תודה

פורסם

שמעת על בית הדין הבינלאומי בהאג?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא פינקת את הרכב שלך, הוא היה מיזבלה והחזרת אותו למצב תקין.

בלי קשר להקאות הכלבה שבהחלט יכולות להיתקבל על הדעת, פנים הרכב היה מוזנח לחלוטין.

טוב שעשית עם הרכב חסד ודאגת להחזירו למצב שפוי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מזבלה זו מחמאה.

ממש כמו המשאית, רק חסרים ה2 שנתלים מאחורה.

 

עשית צעד מתבקש בהחלט והחזרת חיים לרכב, כל הכבוד.

 

בקשר לפנים הרכב - המושבים והשטיחים אומנם נראים טוב לעומת איך שהיו, אך עדיין דורשים טיפול.

אולי זו איכות המצלמה, אבל ניתן לראות בברור שהם מוכתמים ומלוכלכים.

זכור - יש ניקיון, ויש דיטיילינג :wink:

פורסם

:shock:

זה עוד לא ראיתי,חבל יש לך רכב מעניין,תשמור עליו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הסנדלר הולך יחף..

 

Zuza העובדה שבאחד השרשורים דאגת לכנות את עצמך כ"דיטיילר" משמע =עוסק בזה למחייתך לא מסתדרת לי עם ההזנחה שהרכב האישי שלך מקבל ממך. לא מזלזל ביכולת שלך אבל תסכים איתי שזה די מוזר :shock:

 

בכל זאת עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא.

 

ולגבי השטיחים אכן הם נראים כאילו רק קיבלו שואב אבק. ללא שפשופים טובים עם חומר ייעודי.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

תוצאות יפות, אבל פנים הרכב עוד דורש עבודה, עוד רואים כתמים ולכלוך על המושבים האחוריים, בעיקר ב"מסגרת" אם אתה מבין, הכוונה שלי לחלק התחתון של המושבים.

 

חוץ מזה זו הזנחה פושעת וצריך לשפוט אותך מהיר שלא בפנייך על רכב מוזנח חיצונית בנסיבות חשודות ומוזנח פנימית בלי נסיבות בכלל.

 

עריכה:

זה מה שהתכוונתי

מלוכלך.jpg

פורסם
כנראה שלא הספיקה לך ההזמנה של ה194 מוצרים שהזמנת מאיתנו?!

אך עדיף מאוחר מאשר לעולם לא :)

 

היה קשה במגבלות זמן קצרות בין עבודה לעבודה (המבין יבין) קשה לנקות לפני משמרת לילה. בכל מקרה מצפה בכליון עניים לקבל את המשלוח השבועי שכמובן היה בו טעויות ושכחתי להוסיף עוד דברים :-)

פורסם

הולי שיט, איך מגיעים למצב כזה?

אשכרה רוקנת את הזבל לתוך האוטו במקום לצפרדע מחוץ לבית?

אגב, בקבוק אבסולוט באוטו זה מתכון לצרות...

×
×
  • תוכן חדש...