Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מכיר אישית 2 מצלמות חדשות שהציבו השנה על כביש 784, דו סיטרי רגיל, עם פס הפרדה רציף (קו לבן) מכפר מנדא לכיוון צומת מורשת אחת לדרום ואחת לצפון. לא מובן בעליל. מקסימום אפשר לסחוט שם 100 קמ"ש לפני כניסה לעיקול בשני המקרים. הזוי.

 

בכביש 784 המהירות המותרת היא 60 או 70 למיטב זכרוני, כך שעל 100 כנראה שתצולם

חוצמזה שעם אופנוע או מכונית אוחזת (או משוברת) אפשר לנסוע שם הרבה יותר מהר ממאה...

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם

דרור, למה שלא תעלה את הקטעים שאתה שר בהם לצינור לילה? אף אחד לא יסתכל על התאונות :)

אגב, שמעתי שאוסיין בולט מפעיל גאטסו בריצה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בכביש 784 המהירות המותרת היא 60 או 70 למיטב זכרוני, כך שעל 100 כנראה שתצולם

חוצמזה שעם אופנוע או מכונית אוחזת (או משוברת) אפשר לנסוע שם הרבה יותר מהר ממאה...

 

אם זה לאנסר 93 עם סבויילר וסנביר על הגג, יש מצב הוא מביא את הסיבוב ב 130 :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
וואו, מסוכן מאד. איך לעזאזל מגיעים למצב כזה? לא צריך תמרון הזוי כדי לעבור לנתיב נגדי בכביש מהיר עם הפרדה בנויה?

 

זה די פשוט ואפילו קרה לי פעם:

נסעתי על כביש הגישה שמחבר את לטרון אל כביש מספר אחד ופתאום הגיח מולי רכב שנסע במהירות מלאה על מרכז הכביש, סטיתי לשול השמאלי וחמקתי ממנו די בקושי אך ללא פגע.

 

לדעתי הכוכב נסע על כביש 1 מכיוון ת"א לי-ם והחמיץ את הירידה ללטרון ולכן במודע (כי בזה אי אפשר לטעות) הוא פנה ללטרון דרך כביש הגישה החד כיווני שמחבר את לטרון לכביש 1.

 

כשזה קורה זה באמת מפחיד, כי זה רגע של ורטיגו שבו אתה שואל את עצמך מי טועה בכיוון - אתה או הארטיסט שמולך, וזה ממש לא מצחיק.

פורסם
בכביש 784 המהירות המותרת היא 60 או 70 למיטב זכרוני, כך שעל 100 כנראה שתצולם

חוצמזה שעם אופנוע או מכונית אוחזת (או משוברת) אפשר לנסוע שם הרבה יותר מהר ממאה...

 

איך הגעתה למספרים האלה? לדעתי המהירות המותרת שם היא 80 -דרך בין עירונית ללא הפרדה.

כמן כן, לא שמעתי שנהגסטו היא דו כיוונית, הגסטו יודעת לצלם רקק מאחורה. זה גם די תואם את המהירויות שאני נוסע. ממורשת ליבור אני כמעט תמיד עובר את המצלמה על 100 ודוח בינתיים לא קבלתי.

פורסם

לא חזרו אליך מהמשטרה לעדכן אותך בטיפול במקרה?

 

אני שואל ברצינות ולא בציניות כי הם עושים את זה. לא יודע אם זה דבר חדש אבל כבר פעמיים שקיבלתי מהם טלפון "עדכון".

 

פעם אחת על טיפול במקרה שלי - נסיון גניבה של הרכב שלי.

 

פעם שנייה - דיווחתי על תיק יד שיושב על ספסל בלי אף אחד לידו. התקשרו אליי אחרי יומיים לעדכן אותי שהיו במקום ניידת סיור וחבלן וטיפלו בתיק.

 

מאוד התפלאתי על הטלפונים האלה, אבל שמחתי. אולי עוד תקבל טלפון כזה...

 

הדבר שהכי מעניין אותי זה מה היא חשבה לעצמה. זה היה בכוונה, זה היה בטעות, האם היא החליטה להמשיך נגד כיוון התנועה למרות שכבר הבינה את הטעות, או שהיא חשבה שכולם טועים והיא צודקת?

 

I'm buffled...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לא, אף אחד לא חזר אלי מהמשטרה, והמוקדנית עוד וידאה את מספר הטלפון שלי.

 

בהנחה שהיא לא היתה מחבלת או סתם חיפשה להתאבד, אני מניח שמדובר כאן בטעות תמימה, אם כי מסוכנת ומטופשת בצורה קיצונית. הייתי מהמר שאולי מדובר בתיירת שהגיעה ממדינה שבה נהוג לנהוג בצד שמאל, אלא שלמיטב ידיעתי אין פאביות בחברות ההשכרה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
איך הגעתה למספרים האלה? לדעתי המהירות המותרת שם היא 80 -דרך בין עירונית ללא הפרדה.

כמן כן, לא שמעתי שנהגסטו היא דו כיוונית, הגסטו יודעת לצלם רקק מאחורה. זה גם די תואם את המהירויות שאני נוסע. ממורשת ליבור אני כמעט תמיד עובר את המצלמה על 100 ודוח בינתיים לא קבלתי.

 

אמנם דרך בין עירונית ללא הפרדה, אבל באזור בנוי בצפיפות ועם פיתולים.

עברו כמה שבועות מהטיול האחרון שעשיתי באזור אבל זכורה לי מהירות נמוכה משמונים

 

הגטסו שמותקנות בכביש הזה הן בוודאות דו כיווניות (ראה פוסט בנושא באתר של מיצו - ישן אמנם, מאז ההתקנה בכביש הפכה קבועה)

לכל גאטסו כזו מחוברות שני זוגות של לולאות, אחת בכל נתיב, כאשר זו שמותקנת בנתיב הנגדי מרוחקת יותר מעמוד המצלמה מזו המותקנת בנתיב הקרוב למצלמה, על מנת לאפשר זמן תגובה ארוך יותר.

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם
אמנם דרך בין עירונית ללא הפרדה, אבל באזור בנוי בצפיפות ועם פיתולים.

עברו כמה שבועות מהטיול האחרון שעשיתי באזור אבל זכורה לי מהירות נמוכה משמונים

 

הגטסו שמותקנות בכביש הזה הן בוודאות דו כיווניות (ראה פוסט בנושא באתר של מיצו - ישן אמנם, מאז ההתקנה בכביש הפכה קבועה)

לכל גאטסו כזו מחוברות שני זוגות של לולאות, אחת בכל נתיב, כאשר זו שמותקנת בנתיב הנגדי מרוחקת יותר מעמוד המצלמה מזו המותקנת בנתיב הקרוב למצלמה, על מנת לאפשר זמן תגובה ארוך יותר.

 

דבר ראשון - המון תודה על המידע על כך שהמצלמה דו-כיוונית, לא ידעתי וכנראה שהסתכנתי.

 

דבר שני - הסתכלתי במפה, כנראה שהתבלבלתי בין הכבישים. אני דברתי על כביש 805 שאין עליו הגבלה מחמירה יותר מהמצוין בחוק.

פורסם

 

הדבר שהכי מעניין אותי זה מה היא חשבה לעצמה. זה היה בכוונה, זה היה בטעות, האם היא החליטה להמשיך נגד כיוון התנועה למרות שכבר הבינה את הטעות, או שהיא חשבה שכולם טועים והיא צודקת?

 

I'm buffled...

 

כמיטב המסורת הישראלית

 

http://www.youtube.com/watch?v=QCYukHOZ36M&list=PL5DFFB584B56AB0F9 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...