Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרתי בשרשור של הדייטים,

אל תתגלח זה באמת יפה לך, תקצץ מידי פעם כמו שהמליצו פה

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
פשוט אל תתגלח, אצלי הפתרון הוא פשוט לקצץ מדי פעם. ככה האישה לא מתלוננת שזה עוקץ, וגם אפשר לעשות עיצובים על הדרך.

 

בדיוק. אני לא מסוגל להתגלח הפוך (לא ניסיתי עדיין סכינים מהזן הישן שטוענים שזה משפר את העיניין), ואם אני עושה את זה, חוץ מפצעים, אני מקבל זקן חד ולא נעים.

 

אז אני מתגלח עם מכונה לעיצוב זקן. תמיד יש זיפים אבל הם לא כל כך קצרים ולכן לא קשים :lol:

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
גילוח קורע לי את העור.

 

אני מעדיף לא להתגלח לעולם

 

הייתה לי את אותה בעיה כמו שלך, והגעתי למסקנה שהבעיה היא שנתתי לזיפים לגדול קצת ואז זה פשוט קורע את העור.

מאז שהבנתי שזו הבעיה, פשוט חיכיתי יום או יומיים שהזיפים יהיו קוצניים ברמה מחרידה ואז אני מגלח אותם, לא כואב ולא כלום.

אני מתגלח עם מכונה אגב.

פורסם

קנה קוצץ זקן ותהיה תמידית עם זיפים באורך שאתה תבחר. בכל אופן הבנתי שמרכך שיער גם עוזר לרכך את הזיפים. נסה, לא תפסיד.

פורסם

בינתיים אני משאיר את הזקן.

מקווה שהוא כבר ייתרכך עד מחרתיים כשהחברה באה אלי...

 

יש לי בעיה יותר חמורה מסתם קשיחות של שערות.

הן אשכרה גודלות בחזרה לתוך העור.

 

כנראה זה גנטי כי יש לנו את זה הרבה במשפחה.

אתמול עבדתי בערך 20 דקות על שערה אחת ספציפית עם פינצטה ומחט.

צריך למצוא אותה מתחת לעור, להוציא את הקצה ואז למשוך אותה החוצה.

 

זה מרגיש כאילו שתלשו לי חצי פנים.

90% מהן לא על הפנים אלא באזור הצוואר וזה יותר קשה לשלוף אותן משם.

×
×
  • תוכן חדש...