Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה טכנית.

 

ברשותי שתי קורולות:

1. קורולה 2011 מושבתת, אחרי תאונה מאחור- בעלת גיר אוטומטי

2.קורולה 2008 עם גיר רובוטי תקול

 

האם ניתן באופן טכני לבצע הסבה מהגיר הרובוטי לגיר אוטומט בהתחשב שיש ברשותי את כל המכולולים של הרכב שנת 2011?

 

תודה מראש לעוזרים..

פורסם
שאלה טכנית.

 

ברשותי שתי קורולות:

1. קורולה 2011 מושבתת, אחרי תאונה מאחור- בעלת גיר אוטומטי

2.קורולה 2008 עם גיר רובוטי תקול

 

האם ניתן באופן טכני לבצע הסבה מהגיר הרובוטי לגיר אוטומט בהתחשב שיש ברשותי את כל המכולולים של הרכב שנת 2011?

 

תודה מראש לעוזרים..

 

בהחלט ניתן להחליף בין שני הגירים.

פורסם

החלקים המוחלפים הם :

 

1. גיר אוטומט

2. מחשב גיר

3. ידית הילוכים ואולי גם הכבל שלה

4. לוח שעונים

 

במידה ואני מחליף את הגיר קומפלט עם המנוע ;

 

צריך להחליף גם את המחשב ניהול מנוע? או צמת חוטים?

(יש שוני ביניהם? ,

במידה ויש שוני- יכול להיות שמדובר רק בחיישנים עצמם ,שאם אחליף רק אותם, אוכל להשאיר את מחשב ניהול המנוע המקורי? )

אם כן,

יש קשר כלשהו שאצטרך להחליף\לקנפג גם את מחשב כריות האויר אם החלפתי את מחשב ניהול המנוע?

 

שכחתי\התעלמתי אולי מעוד אלמנט :wink: ?

 

תודה רבה מראש לעוזרים !

פורסם
החלקים המוחלפים הם :

 

1. גיר אוטומט

2. מחשב גיר

3. ידית הילוכים ואולי גם הכבל שלה

4. לוח שעונים

 

במידה ואני מחליף את הגיר קומפלט עם המנוע ;

 

צריך להחליף גם את המחשב ניהול מנוע? או צמת חוטים?

(יש שוני ביניהם? ,

במידה ויש שוני- יכול להיות שמדובר רק בחיישנים עצמם ,שאם אחליף רק אותם, אוכל להשאיר את מחשב ניהול המנוע המקורי? )

אם כן,

יש קשר כלשהו שאצטרך להחליף\לקנפג גם את מחשב כריות האויר אם החלפתי את מחשב ניהול המנוע?

 

שכחתי\התעלמתי אולי מעוד אלמנט :wink: ?

 

תודה רבה מראש לעוזרים !

 

 

 

מחשב ניהול מנוע חייב להחליף כי הוא משולב עם מחשב הילוכים

אין קשר לכריות אויר

פורסם

מחשב ניהול המנוע קשור לאימבולייזר?

 

כלומר, אם אחליף את מחשב ניהול המנוע תהיה לי בעיה עם האימבולייזר שבמפתח להניע ?

או שיש מחשב אחר שמטפל בנפרד בנושא האימבולייזר? (כך שאפשר להחליף את המחשב ללא דאגה כלל)

 

במידה וכן, ניתן יהיה לבצע רק פעולת קידוד למפתח כדי שיתאים למחשב ניהול המנוע החדש?

 

תודה לעוזרים :wink:!

פורסם
אני עוד בשלבי תכנון, בעז"ה אם\כש יצא לפועל אעדכן 8).

שלב ראשון בתכנון,

בדיקת יכולת לרישום חוקי של המנוע החדש.

אם קוד המנוע זהה, אז אין בעיה. אם לא,

תבדוק עם "יוניון מוטורוס" אם הם יתנו לך אישור עבור משרד התחבורע לשילוב המנוע החדש.

אם הם לא מסכימים, לא יעזור לך שום דבר ולא תקבל אישור ממשרד התחבורע.

 

רענן

פורסם

איפה הבנת שהוא מחליף מנוע?

תגיד, במחיר ההסבה, לא כדאי למכור את ה2008 ולרכוש 2010 אוטומטית מקורית?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...