Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אתחיל ואומר שזהו בערך השרשור הרביעי שאני פותח ומשום מה לא מתקבלת החלטה.

אז החלטתי לנסות שוב ולסדר את כל הפרמטרים.

תקציב: 30-40 אלף ש"ח.

טווח נסיעה: חולון-פתח תקווה.

כמות נוסעים: בדרך כלל שני נוסעים ברכב.

סגמנט: מכונית סופר מיני.

חשוב: צריכת דלק נמוכה, מחיר אחזקה כללי זול ככל הניתן. אין יותר מדי זמן וכסף לבזבז על תיקונים.

יד ושנתון: אעדיף כמובן יד1-יד2 בשנתון 2007 ומעלה.

מראה: אוטו לצעירים? ככה קוראים לזה? בכללי, שיראה טוב..במחיר כזה יחסית למה שגלשתי וראיתי אפשר לצפות

לרכב שיראה טוב.

 

עכשיו אם תוכלו להציע לי מספר דגמים שכדאי לי להסתכל עליהם אני אודה לכם מאוד.

פעם חשבתי לרכוש סובארו B3/סיטרואן C4/הונדה סיויק. מפעמים קודמות השתכנעתי שאין לי צורך ברכבים מהסוג הזה.

מה יש לי למצוא במחיר הזה בסגמנט הסופר מיני?

תודה מראש

טל

פורסם

מומלץ לרכוש הונדה סיוויק משנתונים 2001-2006, אוטו אמין בקושי רואה מוסך, חסכוני אוכל 12-13 ק"מ לליטר.

יש לדוד שלי אוטו כזה מודל 2006 גמע כבר למעלה רבע מיליון ק"מ ועדיין סוס עבודה בלי בעיות.

פורסם

את השם של סיריון שמעתי לא פעם אחת, כנראה שיש לזה סיבה. בכל זאת אני מעדיף שלא מסיבות רבות

והמרכזית ביניהן היא העיצוב הקופסתי שלה שלדעתי פשוט נראה נורא.

סיויק חיפשתי אבל לא מצאתי. רוב הרכבים האלו משנתונים 2005-2006 עברו ממש אונס קבוצתי. אחת איכותית

קשה לי מאוד למצוא.

תוכלו להמליץ על דברים נוספים? הקבוצה שבה אני מעוניין היא סופר מיני מה שכבר פוסל את הסיוויק..

פורסם

אם אתה רוצה רכב עם עלות אחזקה הכי זולה,אתה יכול לשקול פיאט פנדה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני אתחיל ואומר שזהו בערך השרשור הרביעי שאני פותח ומשום מה לא מתקבלת החלטה.

אז החלטתי לנסות שוב ולסדר את כל הפרמטרים.

תקציב: 30-40 אלף ש"ח.

טווח נסיעה: חולון-פתח תקווה.

כמות נוסעים: בדרך כלל שני נוסעים ברכב.

סגמנט: מכונית סופר מיני.

חשוב: צריכת דלק נמוכה, מחיר אחזקה כללי זול ככל הניתן. אין יותר מדי זמן וכסף לבזבז על תיקונים.

יד ושנתון: אעדיף כמובן יד1-יד2 בשנתון 2007 ומעלה.

מראה: אוטו לצעירים? ככה קוראים לזה? בכללי, שיראה טוב..במחיר כזה יחסית למה שגלשתי וראיתי אפשר לצפות

לרכב שיראה טוב.

 

עכשיו אם תוכלו להציע לי מספר דגמים שכדאי לי להסתכל עליהם אני אודה לכם מאוד.

פעם חשבתי לרכוש סובארו B3/סיטרואן C4/הונדה סיויק. מפעמים קודמות השתכנעתי שאין לי צורך ברכבים מהסוג הזה.

מה יש לי למצוא במחיר הזה בסגמנט הסופר מיני?

תודה מראש

טל

 

מומלץ לרכוש הונדה סיוויק משנתונים 2001-2006, אוטו אמין בקושי רואה מוסך, חסכוני אוכל 12-13 ק"מ לליטר.

יש לדוד שלי אוטו כזה מודל 2006 גמע כבר למעלה רבע מיליון ק"מ ועדיין סוס עבודה בלי בעיות.

עברית אתה יודע לקרוא?

 

 

את השם של סיריון שמעתי לא פעם אחת, כנראה שיש לזה סיבה. בכל זאת אני מעדיף שלא מסיבות רבות

והמרכזית ביניהן היא העיצוב הקופסתי שלה שלדעתי פשוט נראה נורא.

ניסית לשבת ברכב ולעשות נסיעת מבחן? אולי דעתך תשתנה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

לא ניסיתי את הסיריון אבל אני בכל זאת אוותר. לגבי הפנדה שמעתי שקיימות בעיות בגיר הרובוטי ואני לא יודע

עד כמה זה נוח לנסוע בידני כשרוב היום זה לעמוד בפקקים. בכל מקרה אבדוק זאת.

אמרתי את זה מקודם אבל כנראה שלמשיכה הראשונית יש איזה משקל..הייתי כמובן רוצה משהו יותר צעיר, פחות קופסתי

כנ"ל לסיריון והפנדה.

פורסם

יש את הגרנדה פונטו,גם גיר רובוטי,האמינות שלו ממוצעת,לא כול בעיה זה שיפוץ גיר זה יכול להיות גם חיישן.

אבל הרכב בטיחותי וחסכוני ועיצובו לא קופסתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פונטו רובוטית? אתה באמת חושב שזה יכול ללכת? איך הפנדה מבחינה בטיחותית?

אופל קורסה? פורד פיאסטה? סוזוקי סוויפט? קיה ריו? את אלו בכלל לא הזכרתם...

סקודה פאביה ופולו נחשבות יקרות לאחזקה?

פורסם

למה לא?

לפנדה 3 כוכבי בטיחות ו2 כריות אוויר,לא שיא הבטיחות.היתרון שלה שהיא מספקת לך את הרכב זול ביותר לתחזוקה.

הקורסה הקודמת לא נמכרה בכמויות גדולות וגיר גם לא מוצלח במיוחד,הכנל הפיאסטה נמכרה בכמויות מאוד קטנות מה שלא יתרון לעלות חלפים.

הריו לא רעה,אני נוסע בה מידי פעם,אבל היא לא ממש חסכונית בדלק,לכן זה מתנגש עם הדרישה שלך לאחזקה זולה ככל האפשר.

קשה מאוד למצוא סוופיט בכזה תקציב,תצטרך להגדיל לאזור ה47 ויותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבעיה היא שהתקציב שלך נופל ״בין הדורות״ של רוב הסופר מיני. אין הרבה מציאות אוטומטיות חסכוניות בתקציב שלך.

יש את הגרנדה והפנדה הרובוטיות וכן, כמו שהבנת, הרובוט שלהם זה לא הדבר הכי מוצלח שקיים.

יש את הגטס שהיא זולה מאוד לאחזקה ואמינה מאוד, אבל צריכת הדלק שלה ממוצעת. לא גרועה כמו שחלק מהאנשים מספרים, מניסיון אישי שלי 11 קילומטרים לליטר זאת לא מילה גסה, אבל עדיין לא מאוד חסכוני.

עם קצת סבלנות ומתיחה של התקציב כלפי מעלה אולי תצליח למצוא ניסאן מיקרה. גם היא לא שיא היופי אבל גם היא די חסכונית ואמינה.

מה שרוב הצעירים כמוך עושים זה מחפשים פולו או איביזה אוטומטיות. נראות טוב, אבל עלויות האחזקה שלהן גבוהות משמעותית מאלו של הגטס או דומותיה. הבל החן שקר היופי...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קח שברלוט ספארק שנת 2011 תוכל לנסות למצוא עד 45 אלף שקל

הבנתי שהיא ממש טובה מבחינת הדלק עם מזגן בקיץ 1:13 ברגיל 1:15

תחזוקה זולה, נוחה, ולא רואה מוסכים.

מה שכן הצורה שלה מאחורה ממש לא משהו, והתא מטען שלה מאוד קטן(אבל מספיק ללא ספק לבן אדם 1 או 2)

פורסם

יצא לי היום לפגוש פולקסווגן פולו 2009 מדהימה. אוטומטית, 80,000 ק"מ, נראית כמו חדשה.

כפי שאמרתי, אני סטודנט..הרבה זמן וכסף להוציא על מוסכים אין לי...האם מציאה שכזו תתאים לי לדעתכם?

×
×
  • תוכן חדש...