Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי גלאי צ'יטה בחו"ל וכל שנותר זה להתקין אותו, בדקתי במספר מקומות ואצל כולם ההתקנה כוללת הדבקה של המגנט אשר מגיע עם המכשיר על הדשבורד (מגיע עם דבק דו"צ 3M )

 

אני חושש שהדבק יגרום נזק ולא יהיה ניתן להורדה ביום שארצה להוציא אותו...

 

האם מישהו התקין כך או יכול להמליץ על דרך אחרת להתקנה?

 

תודה.

פורסם

אני קניתי משהו בסגנון הזה.

http://www.ebay.com/itm/Car-Windshield-Mount-Holder-Suction-Cup-f-Tom-one-125-130-140-XL-335-XXL-/321032331953?pt=GPS_Holders_Mounts&hash=item4abf04a2b1#ht_2844wt_1399

 

הדבקתי לעיגול חתיכת פלסטיק, ולחתיכת פלסטיק סקוץ', את החלק השני של הסקוץ' חיברתי לציטה, ובנוסף הכנתי רצועה קטנה מסקוץ' שמהדקת את הכל, כלומר מקיפה את הציטה ואת העיגול שעליו מודבק הפלסטיק.

 

זה נראה ככה.

 

Che.jpg

 

 

שים לב רק שהרמקול ישאר חשוף.

 

בהצלחה :)

פורסם

את המקלט של הצ'יטה שלי התקינו בתוך הפלסטיקה של הדשבורד. הם פתחו את התעלה של המיזוג והכניסו את המקלט לתוך הדשבורד. היחידה הראשית הותקנה בחלק התחתון מתחת להגה (בערך ליד הרגל השמאלית של הנהג).

 

מה שהתקבל:

1. התקנה מושלמת ללא כל פגיעה בגוף המכונית.

2. כמעט בלתי אפשרי לראות את הצ'יטה מחוץ לרכב, אך שומעים ורואים אותה היטב בזמן נהיגה.

3. ניתן לנתק את הצ'יטה בקלות כדי לבצע עדכוני תוכנה.

4. קליטה טובה של הלויינים - ההודעה "מחובר ללויין" מתקבלת בערך 30 שניות לאחר ההתנעה.

5. שביעות רצון גבוהה מאוד של הלקוח (אני).

 

כיוון שאינני יודע מהי מדיניות הפורום בנוגע להמלצה על מתקינים לא אציין את שמו, אך אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

פונטיאק,

 

האם יש לך ארבעה גלאי רדאר ברכב? כבוד!

 

את הולנטיין והצ'יטה זהיתי, מה תפקידם של השניים האחרים?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אני הזמנתי את זה,

http://www.ebay.com/itm/321086251217?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

עדיין לא הגיע אליי, כך שלא אוכל לתת ביקורת,

מקריאה בפורומים בחו"ל על התקנת ציטה, המליצו על המוצר הזה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

 

עדיין לא הגיע אליי, כך שלא אוכל לתת ביקורת,

מקריאה בפורומים בחו"ל על התקנת ציטה, המליצו על המוצר הזה.

 

 

נראה מוצלח, תודה רבה!

פורסם
מה קורה שם? כמה גלאים יש לך ברכב?

 

פונטיאק,

 

האם יש לך ארבעה גלאי רדאר ברכב? כבוד!

 

את הולנטיין והצ'יטה זהיתי, מה תפקידם של השניים האחרים?

 

מצטרף.

מה זה?

נראה כמו יחידה ללוחמה אלקטרונית...

יש עוד כמה דברים שאנחנו לא רואים?

 

אתה משאיר את זה קבוע או מפרק כל פעם?

 

אתה חייב לנו סיפור...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יש לנו שם צ'יטה מן הסתם, ולנטין כמובן,סנופר שזה גלאי חדש שמשווק בארץ כתחליף לציטה, בעת הצילום הוא היה איתי על מנת להשוות התראות לציטה ו scangauge למי שלא מכיר זה מתחבר למחשב של הרכב ומציג כל מיני נתונים, ניתן לקרוא איתו תקלות, לאפס נורת צ'ק אנג'ין ועוד הרבה שטיות.

 

ולא אני לא מפרק הכל כל פעם, למעשה אני לא מפרק אף פעם ולכן לא אומר לכם איפה אני גר :)

פורסם

פונטיאק,

מה שונה ה- ScanGauge משאר המכשירים ל OBD?

יש בו משהו מיוחד ?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

הדבק של ה 3M לא משאיר שום סימן על הדשבור, היה מודבק אצלי על ההגה כמה חודשים

והורדתי לפני כשבוע שמכרתי את הצ'יטה ואין שום סימן, מה שכן המגנט ירד בלי החתיכה של הדבק.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
כל כך הרבה גלאים על השמשה אבל מצלמת DVR אין לך?

 

אם אני אשים מצלמה אני אצטרך לשים מסך ולנהוג דרכו, כבר לא יהיה שדה ראייה, לא חושב שזה חוקי :)

 

 

 

פונטיאק,

מה שונה ה- ScanGauge משאר המכשירים ל OBD?

יש בו משהו מיוחד ?

 

אין לי נסיון עם מכשירי OBD אחרים לכן לא אוכל להגיד אם יש בוא משהו מיוחד, אבל על פניו אין הבדלים.

×
×
  • תוכן חדש...