Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

90% מהמוסכים עובדים כמוך והרכבים נוסעים שנים תהיה רגוע, החומר של רנו הכחול מהווה תחליף ללוקטייט 518, והוא לא אותו חומר כמו היוניברסל בלו.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

 

תיאור הבעיה:

 

טוב, אז הכל התחיל כמובן מזה שהאוטו נתקע ולא הניע.

 

 

בשביל שיפוץ ראשון נראה על פניו שעשית עבודה לא רעה בכלל. אל תתייחס לאנשים ששולחים לך לינקים לסרטים ביוטיוב כיצד משפצים ראש מנוע מכיוון שבדרך כלל אלא אנשים שלא החזיקו בחיים ביד טורק מטר אלא ראו איך הוא נראה בתמונות.

 

נניח וטעית ולא עשית את כול השיפוץ לפי הנחיות בספרות הטכנית של הייצרן אז מה ? בפעם הבא תשתדל יותר.

נראה לך שבמוסכים עובדים לפי הנחיות הייצרן שלב שלב.

 

אשמח לראות פרוייקטים שלך גם בעתיד.

איזה כייף לי :)

פורסם

אחלה שיפוץ, תמונות מעולות ואני שמח שאין לך נזילות.

 

צילום, כתיבה והעלאה לאתר לוקח זמן והשקעה והלוואי שירבו כמוך,

אחרים צריכים להבין, שאת השיפוץ היית עושה עם או בלי ההערות שלהם

 

ההעלאה שלך לכאן זה רק צ'ופר.

 

אשמח לראות פרויקטים עתידים שלך.

 

שי.

פורסם

אני עוסק בתחום לפרנסתי שבו אני חשוף לביקורות חדשות לבקרים .

למדתי בחיי תמיד להמשיך קדימה והכי חשוב תמיד לעשות ולנסות וללמוד .

ואם אני עושה משהו בדרך שנמצא בה מקום לשפר, אני שמח על כך כי ככה אני מתקן ומתקדם .

כך אני משתדל ומנסה (לא תמיד מצליח) אבל ככה מנסה לחיות בכל התחומים בחיים .

תשתדל להפריד ולא להתייחס לרעשי רקע ולדעת לקחת מזה את מה שצריך וזהו ...

ואל תתן לזה לנגוע בך זה יותר חשוב .

פורסם

כל הכבוד על היוזמה!ניכר שיש לך ידים טובות ואתה רוצה ללמוד .ובהתאם לתנאים הביתיים מגיע לך שאפו!!!אל תתרגש מתגובות בעלות אופי של ״ביקורת הורסת״.שים לב למה שמרק כתב בעניין.בהצלחה!!!

פורסם
תודה רבה.

אני מקווה שלא יהיו נזילות. so far so good.

מישהו יודע האם המשחה הכחולה של רנו היא בעצם hylomar universal blue?

יש לי את שתיהן ובמרקם ובצבע (לא ניסיתי לטעום) הן נראות זהות לחלוטין.

 

האם מומלץ להשתמש ב-gunk לרדיאטור כדי לנקות את המעברים של המים? (ראיתי הרבה לכלוך בבלוק)

האם יש צורך לעשות לאוטו הרצה? ואם כן - איזה הרצה עושים?

עבודה יפה

האם עשית את העבודה מול הנחיות היצרן כי ראיתי איזה דף אחד או שתיים באחת התמונות שם?

אגב לא צריך שום הרצה רק לעשות ביקורת נזילות ומפלסים אחד לכמה ימים עד שבטוחים שאין בעיות

פורסם

כל הכבוד על העבודה. בהחלט מושקעת ויפה. הלוואי עליי להעלות את הטיפולים והתיקונים שאני עושה ברכבים אך אין לי מי שייצלם ולא בא לי ללכלך את הפלאפון בשמן או גריז! :)

פורסם
עבודה יפה

האם עשית את העבודה מול הנחיות היצרן כי ראיתי איזה דף אחד או שתיים באחת התמונות שם?

אגב לא צריך שום הרצה רק לעשות ביקורת נזילות ומפלסים אחד לכמה ימים עד שבטוחים שאין בעיות

 

כן, הכל לפי הנחיות יצרן. מ-Dialogys.

פורסם
כל הכבוד על העבודה. בהחלט מושקעת ויפה. הלוואי עליי להעלות את הטיפולים והתיקונים שאני עושה ברכבים אך אין לי מי שייצלם ולא בא לי ללכלך את הפלאפון בשמן או גריז! :)

 

תודה רבה. כן, האמת היא שהחלטתי לצלם רק בהרכבה וזה עלה לי באייפון מלוכלך.. :)

פורסם

עשית, עבודה יפה אל תתייחס ל "אנשי הלינקים"

אני, עשיתי בשנת 2006 ראש מנוע ל 306 שהייתה לי 1.6 TU

הרבה פחות יסודי ממך, אפילו לא שלחתי את הראש ליישור רק

החלפתי לו שסתומים, אטמים, ביצעתי שלייף עם מברגה ומשחה שוחקת

והאוטו הזה, עד היום נוסע אצל גיסי כמו גדול.


×
×
  • תוכן חדש...