Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין 3 האפשריות הנ"ל, כולם בערך באותו המחיר

מחפש רק אופציה ידנית, רוב הנסיעות הם במרכז (ראשון-ת"א)

פעם ב... ירידה לאילת.

 

אשמח לשמוע המלצות בנושא

 

תודה

פורסם

יונדאי i10 לא רואיה לתואר מכונית בכלל ( ניסיון מהשכרה של חודש)

קיה פיקנטו מציעה חבילת אבזור מכובדת מאוד

סיאט מי חמודה :)

משלושתם תוריד כבר את ה i10

פורסם
יונדאי i10 לא רואיה לתואר מכונית בכלל ( ניסיון מהשכרה של חודש)

קיה פיקנטו מציעה חבילת אבזור מכובדת מאוד

סיאט מי חמודה :)

משלושתם תוריד כבר את ה i10

 

האמת שכרגע באמת 2 המובילות זה סיאט מי והפיקנטו (ויש גם עכשיו גם סקודה פאביה 1.4 ידני שמבצע )

פורסם

עברתי את שלב הבדיקה לפני מספר חודשים.

שני האחרונים אצלי היו ה MII והפיקנטו יונדאי נפלה במבחן תמורה לכסף

הלכתי על הפיקנטו ואינני מצטער לרגע .:-D

אני נוסע בעליות וירידות והמנוע הקטן אמנם חלש יחסית אך לא מפריע לי - טרם בדקתי עם מיזוג

פורסם
יונדאי i10 לא רואיה לתואר מכונית בכלל ( ניסיון מהשכרה של חודש)

קיה פיקנטו מציעה חבילת אבזור מכובדת מאוד

סיאט מי חמודה :)

משלושתם תוריד כבר את ה i10

 

לא יכולתי לתאר יותר טוב.

 

נוהג על I10 כבר 60 אלף קילומטר, רכב מזוויע! פשוט כך.

פורסם
עברתי את שלב הבדיקה לפני מספר חודשים.

שני האחרונים אצלי היו ה MII והפיקנטו יונדאי נפלה במבחן תמורה לכסף

הלכתי על הפיקנטו ואינני מצטער לרגע .:-D

אני נוסע בעליות וירידות והמנוע הקטן אמנם חלש יחסית אך לא מפריע לי - טרם בדקתי עם מיזוג

 

יש ברשותך את הגרסה הידנית?

יצא לך לנסוע איתה לנסיעות ארוכות כגון צפון דרום (אילת וכו)?

פורסם

אם הכנסת את פאביה זה אומר שגם סופר-מיני מעניינות אותך? בכל מקרה בתחום המיני אולי כדאי לבדוק את הספארק שעברה מתיחת פנים. הבנתי שבין הקטנות הוא אחד היציבים על הכביש ועכשיו עידכנו אותה כמו שצריך. בין סופר-מיני יש גם מבחר גדול אבל זה כבר יקר יותר..

פורסם

אם יש את האפשרות לפאביה זו לפי דעתי אופציה הרבה יותר טובה.

 

אם לא:

יצא לי לנהוג כמה פעמים על הפיקנטו (האוטומטית אמנם), והרכב אמנם נחמד מאוד, מאובזר ודי נוח לנסיעות קצרות, אבל בנסיעות ארוכות המושב כבר הרבה פחות נוח. בנוסף לי הוא לא הרגיש יציב על הכביש בנסיעות בין עירוניות (100 קמ"ש). ההרגשה היא אינדבידואלית כי יש כאן בעלי פיקנטו שיחלקו עלי. בכל מקרה אם אתה שוקל לקנות את הרכב הייתי ממליץ לנסות לשכור אותו ליום אחד, כי מנסיעת מבחן קשה לפי דעתי לעמוד על המגרעות שלו ולראות אם הן משמעותיות עבורך.

את הסיאט אני לא מכיר למעט פרסומים.

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

פורסם

יש לי פיקנטו אוט' ארבעה חודשים, הרכב מאובזר בצורה מעולה.

בנוגע לנוחות, בשבילי הוא בסדר גמור, הרכב הקודם שנסעתי היה טויוטה רניקס, אז אולי אני לא מכיר מאוד טוב את הנוחות של האירופאיות אבל בכל מקרה מבחינתי הוא נוחה מספיק.

הרכב נוסע טוב במהירויות של 100-120 קמ"ש אם כי אפשר להרגיש קצת חוסר יציבות, במיוחד אם יש רוח ואז כבר ממש מרגישים את הרכב זז, אבל לדעתי זה משהו שמתרגלים. בנסיעה עירונית זהו רכב מצויין וזריז.

בקשר לידני לא נסעתי עליו אבל לפי מה ששמעתי וקראתי הוא מאוד חלש ביחס לאוטומט, ככה ששווה לעשות נסיעת מבחן כדי לקבל מושג על איך הוא מגיב בכביש ולא באולם תצוגה- נוצץ ויפה :)

לדעתי אם אתה רוצה רק ידני אז מנוע 1000 לא יעשה את העבודה, לך יותר לכיוון של 1400....

בהצלחה!

פורסם
יש ברשותך את הגרסה הידנית?

יצא לך לנסוע איתה לנסיעות ארוכות כגון צפון דרום (אילת וכו)?

כן יש לי את הדגם הידני

בינתיים הרכב עשה פעמיים מעלה אדומים - נשר (ליד חיפה) פעם אני נהגתי פעם בני שנינו נהנינו ולא היינו עייפים

אציין שאנו אנשים נמוכים.

פורסם
האמת שכרגע באמת 2 המובילות זה סיאט מי והפיקנטו (ויש גם עכשיו גם סקודה פאביה 1.4 ידני שמבצע )

 

אם כן הפאביה בלי לחשוב בכלל

פורסם

לפני מס' ימים היה שרשור בדיוק כמו שלך.

 

תסתכל פה:

הבחירה הקטנה // מהי מכונית המיני החזקה, החסכונית והמאובזרת ביותר?

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1901775

 

יש לך גם הסיטיגו, עם אותו מנוע אך הבנתי שאין לה מערכת Citysafe (מזהה מכשולים במהירות איטית יחסית ובולמת את הרכב). אבל יש כוונון לכסא נהג שאין בסיאט MIIי :shock:

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...