Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סונול שערי חולון - מתדלק 98

מחיר רישמי לליטר 98 - 8.13 שקלים

מילאתי 39.7 ליטר וחוייבתי ב -312.85

אם אתם משלמים בכרטיס אשראי של דיסקונט - יש הנחת מפתח כבר בתשלום - לא צריך לבקש כלום

בחשבונים רואים שמחוייבים בפחות

זה 7.88 שקל לליטר 98

 

95 עולה כך :)

קובי

:-)

פורסם

דיזול , אזור התעשייה צ'ק-פוסט חיפה 95 7.64. כל שבוע מיכל מלא.= 40-+ ליטרים :-(

 

היום סונול הטכני יצאו במבצע 7.47 :shock: אבל הם לא בדרך שלי :-(

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

מיקה באשקלון. שום דבר מיוחד. 95 במחיר 7.85 עצמי, אבל מגרילים אופל אסטרה, מתאים לי לזכות ולמכור.

 

בדיוק כנ"ל ^

חשוב לציין, ב FULLTANK מופיע שטן בתל חנן מוכרת 95 ב 7.64 אבל כשהגעתי לשם גיליתי שזה 7.81 :? , אין לי מושג של מי הטעות, שתדעו.

 

טן מעדכנים מחירים לעתים דיי קרובות. יכול להיות שפולטנק לא מספיקים להתעדכן, ועם עליית המחירים האחרונה גם טן זינקה בחדות.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
סולר, בתחנת סדש בראשל"צ- מערב: 7.4 ש"ח לליטר (מזומן). נכון ל12.03.2013.

 

תדלקתי בתחנה הזו סולר פעמיים, ובשני המקרים הרכב עבד כמו מכונת תפירה ישנה ועישן בכמויות. לא מתקרב יותר לתחנה הזו.

כרגע מתדלק בסונול דרך-הים ברחובות, 7.30 לליטר סולר, והרכב עובד שקט ואין טיפת עשן גם בהאצות חזקות.

פורסם

7.30 ל 95 בפז מול שופרסל דיל אסקטרה באשדוד, ב טן מעבר לכביש היה אותו מחיר

לפני שבוע...

 

בד"כ מתדלק בטן בעד הלום באשדוד

פורסם
תדלקתי בתחנה הזו סולר פעמיים, ובשני המקרים הרכב עבד כמו מכונת תפירה ישנה ועישן בכמויות. לא מתקרב יותר לתחנה הזו.

כרגע מתדלק בסונול דרך-הים ברחובות, 7.30 לליטר סולר, והרכב עובד שקט ואין טיפת עשן גם בהאצות חזקות.

 

תדלקתי ואני עדיין מתדלק שם סולר (ברכבים הרלוונטיים) ללא שום בעיה שנים.

מה שכן, התחנה מעפנה ומג'וייפת ונראה שמעולם לא ניקו אותה.

 

כשאני רוצה שטיפה אני לוקח כמה מאות מטרים משם לדור אלון שליד קומפיוטסט מערב ושם יש שטיפה חינם מעל 100 ש"ח במכונה חדשה ועדינה יחסית.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...