Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדבר היחידי שמפריד בין חימצון הצבע או אי חימצון הצבע זאת שכבת הווקס.

 

ולכן במידה ואתה צריך להוריד את שכבת הווקס אין בעיה לשטוף עם סבון כלים שכן הוא לא פוגע בשום דבר מלבד זה שהוא מוריד את הווקס (הסבון הזה נועד להסיר שומנים ווקס לרוב הוא כזה בצורה כזאת או אחרת) כמובן שיש ווקסים שעמידים לחומרים מסירי שומנים שלא ירדו עם סבון כלים.

 

במידה ויש צורך להפשיט רכב מווקס לצורך עבודה על הצבע ישירות ולאחר מכן שמים ווקס על הרכב אני לא רואה שום בעיה עם שימוש בסבון כלים.

 

מה שכן לסבון כלים יש מידת סיכה נמוכה (Lubricity) ולכן הייתי ממליץ לערבב אותו במים עם שמפו לרכב.

 

ולא סבון כלים לא פוגע בצבע באופן ישיר. במידה ולעולם אתה לא שם ווקס על הרכב אז גם ככה הצבע מתחמצן...

וכל אופן עדיף לשים ווקס גם כדי למנוע חימצון שלו. עם או בלי שימוש בסבון כלים.

 

ואם אתה מעוניין להשתמש ב IPA מי אני שאמנע ממך.

 

לגבי הגומיות שם הייתי יותר נזהר, בטח שלא נותן לסבון כלים להתייבש על הצבע.

דיטיילר בנשמה...

מוכן לעזור בכל שאלה, בעיה ומה לא

×
×
  • תוכן חדש...