Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אחרי כמה התלבטיות והערכת תקציב החלטתי שאני סגור על מיצובישי לנסר ידני בין השנים 1993-1997.

יש לא מעט מודעות ביד2.

עד כמה ק"מ המנוע יכול להחזיק בלי בעיות ? 240,000 ק"מ זה נחשב סביר או כבר לא ?

יש גם לא מעט מודעות פחות ה200,000 ק"מ אבל עד כמה זה אמיתי ולא הורידו?

מה הבדלים\שיפורים ידועים בין השנים? GLI VS GLXI ?

כריות אוויר יש מאיזה שנה?

איזה מנוע 1.6 צריך להיות ? 6A10 V6 או 4G92 I4 ? מה עדיף?

 

תדוה מראש,

פורסם

למנוע אין תאריך תוגה ושרידותו בגיל כזה תלויה בעיקר בעברו.

 

מה שחשוב ברכבים כאלה זה המצב הנוכחי שלהם - פחות מעניין קילומטראז ורמת גימור.

 

כריות אוויר גם אם קיימות ברכב הן כבר מזמן "פג תוקף" מבחינת היצרן, כך שאינני יודע אם הייתי שם מבטחי בהן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

GLXI זה הדגם המאובזר יותר. אני חושב שיש בו כרית אויר אחת - לנהג. (יש גם ארבע חלונות חשמל וכל הרכב באותו צבע (פגושים, מראות וכו'))

זה בהחלט יתכן שהקילומטרז' אמיתי.

אם אתה קונה רכב כל כך ישן תיקח בחשבון שכנראה שיהיה צריך להשקיע 1000-3000 שקל בשנה על תיקונים ובלאי.

עדיף גם רכב מ93-94 ככה שלא יהיה לך בעיות עם זיהום אויר ותוכל לשלוח אותו לגריטה אם תצטרך.

פורסם
UP2 ?_?

 

אהלן גבר אני מוכר סובארו גראנד ליאונה משופרת אוטו מהמם במחיר מצחיק , שמור מאוד 220 קילומטר נוסעי בו רק בית ספר ובית אוטו אמין וחסכוני מאוד , אם אתה מעוניין זה המספר שלי 0532767794

פורסם
GLXI זה הדגם המאובזר יותר. אני חושב שיש בו כרית אויר אחת - לנהג. (יש גם ארבע חלונות חשמל וכל הרכב באותו צבע (פגושים, מראות וכו'))

זה בהחלט יתכן שהקילומטרז' אמיתי.

אם אתה קונה רכב כל כך ישן תיקח בחשבון שכנראה שיהיה צריך להשקיע 1000-3000 שקל בשנה על תיקונים ובלאי.

עדיף גם רכב מ93-94 ככה שלא יהיה לך בעיות עם זיהום אויר ותוכל לשלוח אותו לגריטה אם תצטרך.

 

לא הבנתי בקשר לבעיות זיהום אוויר ? למה דווקא 93-94 ? איך זה הולך?

פורסם

אם אתה נהג חדש/צער אין סיבה לרכוש רכב שהוא גם עתיק וגם מיועד לך ולאשתך (שאולי אין לך) ולשלושת ילדיכם.

רכב כזה הוא כבר מיושן ובעליו יידרשו בקרוב להציג כל מיני אישורים מדי חצי שנה. נשמע לי כמו עסקה לא משתלמת

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
אם אתה נהג חדש/צער אין סיבה לרכוש רכב שהוא גם עתיק וגם מיועד לך ולאשתך (שאולי אין לך) ולשלושת ילדיכם.

רכב כזה הוא כבר מיושן ובעליו יידרשו בקרוב להציג כל מיני אישורים מדי חצי שנה. נשמע לי כמו עסקה לא משתלמת

 

לא נהג חדש אך עדיין צעיר אין בנתיים אישה ולא ילדים.

רוצה רכב יפני ידני חסכוני בדלק עד 15K התנהגות טובה על הכביש. 1.6 113 כ"ס לא כבד דווקא נראה לי טוב הלנסר.

איזה אישורים ?אני יודע טסט פעמיים בשנה, אבל מה עוד?

פורסם

רכב שעבר 15 שנה על הכביש דורש אישור בלמים בכל חצי שנה.

חוץ מזה,אני לא יודע על עוד אישורים שתצטרך לאשר במהלך השנה.

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם
לא הבנתי בקשר לבעיות זיהום אוויר ? למה דווקא 93-94 ? איך זה הולך?

 

לרכבים מ95 יש בדיקת זיהום אויר שלא עושים לרכבים ישנים יותר.

לרכבים בני יותר מ15 צריך אישור בלמים מהמוסך.

לרכבים בני יותר מ20 צריך שני טסטים בשנה וניתן לגרוט אותם ולקבל כסף מהמדינה.

הטיפולים והחלפים של מיצובישי סופר לנסר זולים.

פורסם
לא נהג חדש אך עדיין צעיר אין בנתיים אישה ולא ילדים.

רוצה רכב יפני ידני חסכוני בדלק עד 15K התנהגות טובה על הכביש. 1.6 113 כ"ס לא כבד דווקא נראה לי טוב הלנסר.

איזה אישורים ?אני יודע טסט פעמיים בשנה, אבל מה עוד?

 

ב15K אתה יכול להביא רכב הרבה יותר חדש ופחות כאב ראש.

אני עם מיצובישי כריזמה 1999 אוטומטית, 239,000 ק"מ,יד הראשונה (קניתי אותה מאבא לפני עשור והוא רשום על הרכב), רכב מאד מאד מאד מאד אמין, מאז שהוא נקנה (כמעט 14 שנה) הוא עובר טיפולים שנתיים לפני הטסט במוסך מורשה בלבד (אין לי מספיק ידע מכני בשביל לטפל בו בעצמי או לנסות לסמוך על מוסכים שאני לא מכיר), סוס עבודה, שכמו הקלישאה רק נוסע ונוסע ונוסע.

מה שכן, חסכוני בדלק הוא לא, ובטיפול השנתי שהמוסכניק אומר לי שצריך להחליף חלקים אני לעולם לא מתווכח, רק עושה פרצוף שזה כואב בכיס, יחד עם זאת אולי הטיפול השוטף שלו תרם לאמינות, אבל מביקורות בעולם הוא תמיד מצויין כרכב מאד אמין, וכך הוא אצלי. שלשום העברתי אותו טיפול (יצא לי 2000 ש"ח כולל כמה חלפים), ועבר טסט בקלות כרגיל.

המחירון שלו סביב 9.5K-11K אם אני לא טועה.

בדלק אולי לא תחסוך, אבל כאב ראש של רכב ישן, טיפולים וחלפים יקרים בין טיפול לטיפול שנתי כן תחסוך, אני בטוח שזה יעלה יותר.

בנסיעה שנניח 70% בינעירוני ו30% עירוני אני עושה איתו כ11.5 קמ"ל.

כבר שנתיים אני שוקל אם למכור אותו ולהביא חדש, אבל זה פשוט לא משתלם כרגע כי הוא מתנהג פיקס.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

יש לי מיצובישי קולט 95 ידנית למכירה אם אתה רוצה.

שמורה מאוד ביחס לשנה כמובן, כל המכלולים פועלים ובפנים הכל שלם כל חדש.

לרכב מזגן תותחי, ח"ח, נ"מ, ה"כ, מ"ח ומערכת והכל כאמור עובד כאילו יצא מהחברה

 

בכל אופן אם תחליט לקחת סופר לנסר למרות הכל, יש לי ספר רכב של הקולט וזה אותו מנוע ואותו גיר (אם תיקח ידני) ואם יהיו לך שאלות נוספות אשמח לענות לך.

 

מיצובישי מהשנים האלו נוצרו כדי לשרוד ולא כמו היום כדי להתקלקל אחרי 10 שנים מקסימום. אם תמצא אחת שמורה תוכל להנות ממנה עוד שנים רבות.

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

×
×
  • תוכן חדש...